۰ نفر

بدون نیاز به اجاره دفتر کار مرکز تلفن اینترنتی داشته باشید!

۲۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۳
کد خبر: 459583
بدون نیاز به اجاره دفتر کار مرکز تلفن اینترنتی داشته باشید!

از جمله هزینه‌هایی که کسب و کارهای نوپا با آن مواجهند و گاه باعث شکست این کسب و کارها می‌شود، اجاره دفتر کار روزانه و استخدام عده‌ای برای انجام امور جاری دفتری است؛ این درحالی است که راهکاری مدرن مثل مرکز تلفن اینترنتی و دفتر مجازی برای کاهش چشمگیر این هزینه‌ها وجود دارد.

«دفتر شما» یک شرکت دانش بنیان و پیشرو در زمینه ارائه خدمات دفتر کار مجازی و مرکز تلفن اینترنتی در ایران با بیش از ده سال سابقه در تولید و توسعه نرم افزارهای جامع تحت وب است.

photo_2020-08-15_14-58-04

با استفاده از خدمات دفتر شما می‌توان بدون نیاز به فضای فیزیکی و دفتر کار یک شماره ثابت تهران با امکانات تلفن گویا، فکس و منشی داشت و تماس‌ها را مدیریت کرد.

 با مدیر عامل این شرکت فناور درباره مزایای دفتر کار مجازی و همچنین برنامه‌های این استارتاپ برای توسعه خدمات خود، گفت‌وگو کردیم.

این روزها که دورکاری رواج پیدا کرده است اصطلاح «دفتر کار مجازی»  بسیار شنیده می‌شود، منظور از دفتر کار مجازی چیست و به چه چیزی اشاره دارد؟

دفتر کار مجازی، مجموعه خدماتی نوین برای کسب و کارهاست که در بیست سال اخیر در دنیا رواج پیدا کرده است.

دفتر مجازی در ابتدا در پاسخ به نیاز کسب و کارها به استفاده فضای اداری و اشتراکی شکل گرفت و رفته رفته به تمامی خدمات اداری و شرکتی گسترش پیدا کرد.

 به نحوی که کسب و کار امروزی می تواند به راحتی بر روی ایده پردازی و توسعه کسب و کار خود متمرکز شود و اکثر خدمات دفتری را برون سپاری کند. به خصوص در این روزها که شیوع کرونا باعث شده است کسب و کارها به دورکاری و برونسپاری روی بیاروند.

یکی از مهمترین چالش‌های پیش‌روی کسب و کارها، پاسخگویی حرفه‌ای به تماس‌هایشان است که برای این منظور باید زیر بار هزینه های جاری، اجاره دفتر، استخدام و غیره بروند.

اما راه بهتری مثل ایجاد مرکز تلفن اینترنتی یا دفتر کار مجازی هم وجود دارد.

خدمات «دفتر شما» در زمینه دفتر کار مجازی و در حوزه ارتباطی می باشد. ما با ارائه سرویس های تلفن گویا و منشی مجازی، توانسته ایم قدم مهمی در راستای توسعه و ایجاد زیر ساخت مناسب برای سهیم شدن در رشد اقتصادی ایران برداریم.

photo_2020-08-15_14-58-15

دفترشما از کجا شروع شد و چطور شد که به فکر ارائه چنین خدماتی افتادید؟

دفتر شما از دل تحریم‌هایی که باعث زمین خوردن بسیاری از کسب و کارها می‌شود، زاده شد.

 هزینه های بالای شروع و توسعه کسب و کار ها به نحوی بود (و هست) که برخی از آنها قبل از آشنایی با دفترشما به حد ورشکستگی رسیده بودند.

خدمات ارتباطی دفترشما (تلفن گویا و منشی مجازی) باعث می‌شود که کسب و کارها بتوانند با هزینه‌ای پایین، ارتباطی مؤثر با مشتریان خود برقرار کنند و درعین حال هزینه‌های جاری را به به شدت کاهش دهند.

 این موفقیت می تواند راه حلی برای رشد اقتصادی کشور در دوران رکود باشد و همچنین باعث کاهش هزینه های شهری و آلودگی هوا و ترافیک خواهد شد. همانطور که گفتم در شرایط شیوع کرونا هم یکی از ابزارهایی است که می‌توان به کمک آن دورکاری کرد.

چه کسانی متقاضیان خدمات «دفترشما» هستند و تا به حال چه مشتریانی داشتید؟

مشتریان اصلی خدمات دفتر کار مجازی، از جمله تلفن گویا و منشی مجازی، استارتاپ ها، صاحبان کسب و کارهای کوچک، خانگی، شرکتهای مستقر در شهرستانها و موسساتی هستند، که ساماندهی تماسها و حضور در بازار پایتخت با کمترین هزینه نیاز اساسی آنهاست.

در چند سال اخیر بیش از چند هزار مشتری فعال داشتیم که بسیاری از آن‌ها نزدیک 5 الی 6 سال است که به طور مستمر از خدمات ما استفاده می‌کنند.

چه امکاناتی به متقاضیان «دفتر مجازی دفترشما» می دهید؟

متقاضیان می توانند پس از ثبت نام در سایت دفترشما، شماره تلفن ثابت تهران با سرشماره 2  یا 9 دریافت کنند و سرویس های تلفن گویا یا منشی را حسب نیاز خود در پنج دقیقه فعال کنند.

در واقع با خرید آنلاین سرویس تلفن گویا دفترشما می توانید یک سانترال (تلفن گویا) حرفه ای روی یک خط تلفن ثابت داشته باشید، پیام خوشامدگویی و منوهای مختف تعریف کنید و هر داخلی را روی یک تلفن همراه یا تلفن ثابت دیگری (مثلا تلفن شهرستان) منتقل کنید.

شما اکنون صاحب یک سانترال مجازی شده اید که می‌توانید تمام تنظیمات از متن تلفن سانترال تا تعریف داخلی‌ها را خودتان هر زمان که خواستید ویرایش کنید.

همچنین با خرید سرویس  منشی مجازی دفترشما وظایف منشی را به ما برون سپاری کنید و منشی های ما طبق دستورالعمل شما تماس‌هایتان را پاسخ ‌دهند، پیگیری کنند و در صورت لزوم تماسی را به شما منتقل کنند.

و سخن پایانی؟

استفاده از دفتر کار مجازی مدتی است که در بین کسب و کارهای نوپا رایج شده است، توصیه من این است که به جای خرید خط سیپ ترانک یا استفاده از مرکز تلفن اینترنتی که نیاز به اتصال به شبکه اینترنت دارد و کیفیت تماس آن هم منوط به سرعت اینترنت است، خدمات دفتر مجازی دفتر شما را امتحان کنید.

چون این خدمات نه نیاز به اتصال به اینترنت دارد و نه هیچ سخت افزار و نرم افزاری برای نصب نیاز است.

به صاحبان کسب و کار ها پیشنهاد می‌کنم که اگر فکر می‌کنید امکانات دفترکار مجازی می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند، ۱۵روز خدمات دفتر کار مجازی را به‌صورت رایگان آزمایش کنید.

 تنها کافی است به سایت ما به آدرس daftareshoma.com بروید و این سرویس ها را امتحان کنید.

اگر هر سوال یا ابهامی هم در رابطه با سرویس‌های دفترشما دارید، با ما تماس بگیرید. شماره تماس ما 02128420 است و همینطور ما را در اینستاگرام، تلگرام و توییتر و آپارات با آی‌دی daftareshoma پیدا کنید.