۰ نفر

تجربه خدمات حقوقی هوشمند با قراردادساز هوشمند لامینگو

۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۱۸
کد خبر: 457477
تجربه خدمات حقوقی هوشمند با قراردادساز هوشمند لامینگو

امروزه که در عصر فناوری به سر می‌بریم، تسریع فرایندها به یک ضرورت تبدیل گشته است. دریافت خدمات و انجام امور به روشی هوشمندانه، مبتنی بر اینترنت و سایر تکنولوژی‌های روز نیاز افراد و کسب‌وکارهاست. در خصوص خدمات حقوقی نیز این حقیقت پابرجاست.

3

دریافت خدمات حقوقی به صورت آنلاین و هوشمند، هم‌اکنون در سطح جهان صورت می‌گیرد. سامانه خدمات حقوقی لامینگو، با ارائه خدمات تخصصی در زمینه حقوقی در تلاش است تا با تکیه بر تکنولوژی و به شکلی سریع، مقرون به صرفه و مطمئن به نیازهای حقوقی جامعه پاسخ دهد.

در این راستا تنظیم قرارداد هوشمند یکی از خدمات این مجموعه است. همانطور که می‌دانید عقد قرارداد در موضوعات و معاملات مختلف، تا حد مناسبی از بروز کلاهبرداری‌ها و دعاوی حقوقی جلوگیری می‌کند. با این حال مهم است که آن قرارداد جوانب مختلف را پوشش دهد. در قراردادهای هوشمند، از طریق پرسش و پاسخ، قرارداد با در نظر گرفتن جوانب مختلف آن موضوع به صورت سفارشی‌سازی‌شده برای شما در لحظه تنظیم می‌گردد. بدین ترتیب با چند کلیک فایل قراردادتان در اختیارتان قرار می‌گیرد.

2

این سامانه برای امضای قراردادها به صورت هوشمندانه نیز راه‌حلی ارائه داده است. با قابلیت امضای الکترونیک، تمامی قراردادها و اسنادتان به صورت الکترونیکی قابل امضا و ارسال هستند. این قابلیت علاوه بر تسریع فرایند عقد قرارداد و کاهش هزینه، کاملا قانونی و مورد تایید مراجع قانونی نیز می‌باشد. لازم به ذکر است که لامینگو هویت صاحبان امضا را بررسی می‌کند تا از هرگونه جعل و سوءاستفاده نیز جلوگیری کند.

اما شاید بتوان گفت مهم‌ترین بخش خدمات حقوقی، مشاوره باشد. دریافت مشاوره حقوقی جامع و معتبر منوط به تخصص وکیل و مشاور حقوقی است. لامینگو با بهره‌گیری از برترین وکلای پایه یک دادگستری و مشاوران حقوقی مجرب، خدمات مشاوره حقوقی نیز ارائه می‌دهد. خدمات مشاوره حقوقی حضوری با امکان جستجوی وکیل تخصصی و رزرو وقت مشاوره به صورت آنلاین فراهم گردیده است. کافیست مشاور خود را بر اساس تخصص مورد نیاز جستجو کرده و وقت مشاوره دریافت کنید.همچنین امکان رزرو وقت مشاوره حقوقی تلفنی نیز مهیاست تا افراد در صورت تمایل به صورت غیرحضوری و تلفنی مشاوره تخصصی دریافت کنند.

1

گاهی مسائل حقوقی افراد، موضوعاتی ساده و رایج هستند که تنها از طریق پرسش از وکلا قابل رفع است. به همین خاطر، مشاوره حقوقی آنلاین رایگان لامینگو در اختیار کاربران قرارگرفته تا پرسش‌های حقوقی خود را مطرح نمایند تا وکلا و مشاوران حقوقی در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ دهند.

تمامی این خدمات به همراه پشتیبانی رایگان ارائه شده‌اند. لامینگو در تلاش است تا خدمات متنوع‌تری در این صنعت ارائه دهد و همواره بهره‌گیری از تکنولوژی روز را جهت ارائه خدمات باکیفیت در الویت قرار داده است.