۰ نفر

اینستاگرام قابلیت تماشای لایو را به نسخه تحت وب خود اضافه کرد

۲۵ فروردین ۱۳۹۹، ۱۹:۲۲
کد خبر: 431084
اینستاگرام قابلیت تماشای لایو را به نسخه تحت وب خود اضافه کرد

همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان و خانه‌نشینی اجباری کاربران، شبکه اجتماعی اینستاگرام قابلیت تماشای ویدئوهای لایو را به نسخه تحت وب خود اضافه کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از یورونیوز، پیش از این کاربران از طریق کامپیوترهای خانگی خود قادر به تماشای ویدئو‌های لایو اینستاگرامی نبودند. اما اکنون این قابلیت جدید به هنرمندان، موسیقی‌نوازان و سلبریتی‌ها اجازه می‌دهد در دوران قرنطینه بتوانند از طریق ویدئوهای لایو خود با طیف وسیع‌تری از طرفدارانشان ارتباط برقرار کنند.

بنابر اعلام مسئولان پروژه در اینستاگرام، هرچند امکان نمایش ویدئوهای لایو در نسخه وب اینستاگرام اضافه شده است با این حال همچنان نمی‌توان ضبط و پخش یک ویدئوی زنده را از کامپیوتر خانگی شروع کرد.

به هنگام تماشای لایو از نسخه تحت وب کامنت‌های مخاطبان در یک بخش مجزا از تصویر به نمایش درمی‌آید، امری که باعث می‌شود تصویر اصلی با نوشته‌های افراد مخدوش نشود.

پیشتر اینستاگرام از ویژگی جدید خود با نام Co-Watching یا «تماشای‌ همزمان (مشترک)» رونمایی کرده بود. این ویژگی به کاربران امکان می‌داد پست‌های اینستاگرامی خود را چه به صورت عکس و چه در قالب فیلم از طریق گپ تصویری با دوستان و اقوام خود به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام در هفته‌های اخیر سرویس‌های متعددی را با هدف تشویق بیشتر مردم به حضور در منازل به اپلیکیشن خود اضافه کرده است.

ET4eV_sU4AAaJZC