۰ نفر

خرید وب مانی در ایران

۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۴۲
کد خبر: 421821
خرید وب مانی در ایران

وب مانی (webmoney) یک سیستم جهانی برای انجام پرداخت های الکترونیک به صورت امن و سریع است که انجام تراکنش های مالی را بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری فراهم می کند. باید توجه داشت که معاملات در وبمانی غیرقابل بازگشت و غیرقابل شناسایی هستند. همچنین وب مانی بر عکس سایر ارزهای دیجیتال نوسان نمی کند و قیمت هر واحد آن همیشه برابر با یک دلار است.

به گزارش اقتصادآنلاین، حالا که فهمیدیم وب مانی چیست باید توجه داشت که شرکت وب مانی در کشور روسیه ثبت شده است و دفتر مرکزی آن در مسکو قرار دارد، به همین دلیل این شرکت از تحریم ها علیه ایران پیروی نمی کند. این موضوع فرصت مناسبی را برای شهروندان ایرانی ایجاد کرده است تا بتوانند  بسیار از خرید ها و پرداخت های بین المللی خود را انجام دهند.

برخی از مهمترین کاربردهای وب مانی عبارتند از:

  • خرید آنلاین از فروشگاه های آنلاین: بسیار از فروشگاه های اینترنتی از وبمانی پشتیبانی می کنند.
  • انتقال مستقیم پول از یک حساب به حساب دیگر: این روش به خصوص برای ایرانی های که قصد انتقال پول به روسیه یا کشورهای اروپای شرقی دارند مفید است
  • استفاده به عنوان درگاه الکترونیک در سایت های اینترنتی برای سهولت پرداخت های کاربران
  • خرید آنلاین ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم و یا ارزهای فیات مانند  دلار و یورو
  • فعالیت در بازارهای بین المللی ارز و شارژ حساب اکانت های خود
  • پرداخت به ازای دستمزد برای کارهای فریلنسری

با توجه به مزایای که اشاره شد، شما ممکن است به افتتاح حساب، خرید وب مانی و شارژ حساب خود علاقمند شده باشید که در اینصورت می توانید در ایران از خدمات صرافی آنلاین مانکس724 استفاده کنید.

مراحل خرید و فروش وب مانی در ایران:

اگر برای اولین بار است که می خواهید وب مانی بخرید، می توانید از طریق انجان دادن گام های زیر خرید و فروش خود را شروع کنید:

  1. افتتاح حساب در سایت وب مانی: افتتاح حساب وب مانی رایگان است و شما می توانید از اطلاعات هویتی ایرانی خود برای ثبت نام در این سایت و احراز هویت استفاده کنید
  2. ارسال مدارک و ثبت نام در مانکس724: با توجه به اینکه وب مانی به صورت مستقیم به بانک های ایران متصل نمی شود، شما نیاز دارید که از خدمات صرافی های آنلاین برای خرید و فروش وب مانی استفاده کنید تا بتوانید با کارت های شتاب خرید خود را انجام دهید.
  3. پیام به پشتیبانی و درخواست احراز هویت: این گام اختیاری است اما کمک می کند که سریعتر مدارک شما بررسی و تایید گردد.
  4. خرید از مانکس724 و واریز اتوماتیک وجه شما به حساب وبمانی شما، پس از تایید هویت شما می توانید به صورت اتوماتیک و با استفاده از کارت شتاب خود به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

معرفی مانکس724:

2

مانکس724 یک سرویس قابل اعتماد و با تجربه 7 ساله در خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال است. شما با خرید و فروش از مانکس724 از بهترین قیمت ها، کارمزد اضافی صفر و همچنین پشتیبانی در 7 روز هفته به صورت 24 ساعته بهره مند خواهید شد.

علاوه بر وب مانی شما از مانکس724 می توانید خرید پرفکت مانی نیز انجام دهید. لازم به ذکر است که پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که با داشتن بیش از 29 میلیون کاربر در سرتاسر جهان یکی از بهترین و امن ترین روش های پرداخت برای ایرانی ها محسوب می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وب مانی و پرفکت مانی می توانید از مقالات موجود در مانکس724 استفاده کنید.

منبع : ویرلن