۰ نفر

18گجت برتر 2019

۴ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۰۲
کد خبر: 404691
18گجت برتر 2019

گاردین در روزهای پایانی سال‌جاری میلادی به بررسی و انتخاب گجت‌های برتر سال پرداخته که توانسته‌اند در ۲۰۱۹ به محبوبیت دست پیدا کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، سال ۲۰۱۹ تا چند روز دیگر با همه تحولاتش در دنیای فناوری به پایان می‌رسد. روزنامه گاردین در روزهای پایانی این سال ۱۸گجت برگزیده خود را معرفی کرده است که در سال گذشته میلادی درخشیده‌ و در حوزه خودشان تحولی ایجاد کرده‌اند. از دوچرخه برقی سبک وزن گرفته تا روبات تک شاخ و چراغ رومیزی که نقش اسپیکر را بازی می‌کند، گجت‌های برگزیده سال هستند.

01

 گجت‌های پوشیدنی

عینکی با نام تجاری Bose Frames در سال 2019به بازار آمد که در واقع می‌تواند نیازهای دیداری و شنیداری شما را همزمان رفع کند. این عینک ظاهری شبیه عینک‌های آفتابی معمولی اما با دسته‌های کلفت‌تر و نزدیک‌تر به گوش همراه با یک دکمه طلایی کوچک برای خاموش و روشن کردن و کنترل موزیک دارد. این عینک که طوری طراحی شده که برای زنان و مردان قابل استفاده است، به‌قدری راحت است که می‌توانید مدت طولانی آن را به گوش و چشم داشته باشید و از شنیدن موسیقی لذت ببرد. وزن آن تنها 45گرم است و 2بلندگو در دسته‌های آن درست جلوی گوش جاسازی شده است. صدا از طریق این بلندگوها مستقیم وارد گوش شما می‌شود، بدون اینکه صدای مزاحم اطراف شما شنیده شود. اگر صدای آن زیر 50درصد باشد افرادی که کنار شما نشسته‌اند چیزی که شما در حال گوش دادن به آن هستید را نخواهند شنید. با این عینک در کنار شنیدن موسیقی، می‌توانید هم تماس دریافت کنید و هم با سیری، آلکسا و دستیار گوگل صحبت کنید.

02

بلندگوی چند منظوره

بین خرید بلندگو و یک آباژور رومیزی دچار تردید هستید؟ یک بلندگوی چندمنظوره با نام

 Symfonisk lamp ساخت شرکت Ikea می‌تواند شما را از این دودلی خلاص کند. شرکت مشهور تولید لوازم خانگی ایکیا با همکاری شرکت تخصصی چندمنظوره موسیقی سونو، یک آباژور رومیزی زیبا طراحی کرده است که در واقع بلندگوی بی‌سیمی داخل آن وجود دارد و می‌تواند فرمت‌های مختلف موزیک را پوشش دهد و پخش کند. به این ترتیب شما، هم یک بلندگوی حرفه‌ای دارید و هم یک آباژور زیبا. این اسپیکر همچنین از سرویس‌های مختلف پخش آنلاین موسیقی حمایت می‌کند.

03

تک شاخ روباتیک 

روبات UBTech مخصوص کودکان 8سال به بالا ساخته شده است و زمانی که مونتاژ آن انجام می‌شود به بچه‌ها فرصت یادگیری مراحل اولیه برنامه‌نویسی را هم می‌دهد. آنها می‌توانند برای این روبات اسباب‌بازی که به شکل اسب تک‌شاخ است برنامه‌های حرکتی و رفتاری بنویسند و حتی این امکان را دارند که رنگ ال‌ای‌دی‌های به کار رفته در شاخش را تغییر دهند.

04

پهپاد

پهپاد کوچک و جدید شرکت DJI یعنی Mavic Mini فقط 249گرم وزن دارد و بسیار جمع‌وجور است؛ به این ترتیب می‌تواند در کف دست شما جا شود. این پهپاد هرچند کوچک است اما می‌تواند به‌ مدت نیم‌ساعت در آسمان پرواز کند و ویدئوهایی با کیفیت 4K  بگیرد، سپس با داشتن برنامه DJI Fly این اجازه را می‌دهد که مالک آن به برنامه SkyPixel که یک شبکه اجتماعی برای کاربران پهپاد است دسترسی پیدا کند و عکس‌ها و ویدئوهای هوایی خود را با سایرین به اشتراک بگذارد.

05

بلندگوی هوشمند

ارزان‌ترین بلندگوی هوشمند شرکت گوگل با نام Google Nest Mini، نه‌تنها یک بلندگوی خوش‌صدا و قوی است که حتی می‌تواند با همکاری دستیار گوگل اکثر وسایل هوشمند منزل را نیز هدایت کند. این بلندگو علاوه بر کوچک بودن بسیار قوی است. Google Nest Mini حالا با 4رنگ قابل خریدن است و جنس آن از پلاستیک‌های بازیافتی است.

06

ماگ هوشمند

این ماگ اگرچه گران است اما ارزش آن در مسافرت مشخص می‌شود. ماگ Ember travel به شما اجازه می‌دهد در دمای مورد نظر نوشیدنی‌تان را میل کنید و چیزی حدود 3ساعت قهوه‌تان را در دمایی که انتخاب می‌کنید نگه دارید.

07

 هدفون ارزان 

هدفون باسیم 1More Piston Fit E1009 علاوه بر اینکه روی گوش بسیار راحت است، صدایی شفاف و متعادل را به گوش شما می‌رساند. بهترین مزیت آن این است که با قیمت پایینی که دارد می‌توانید چند جفت از آن را در جیب کاپشن و کیف‌تان داشته باشید.

08

 جاروبرقی بی‌سیم

اگر توان خریدن جاروبرقی‌های هوشمند گران بازار را ندارید، می‌توانید سراغ برندهایی که کمتر شهرت دارند اما با همان کارایی، بروید. پشیمانی هم در کار نیست. به گفته کارشناسان،

 Vax Blade 2Max بهترین جاروبرقی بی‌سیمی است که می‌توانید با قیمتی مناسب‌تر از بقیه مدل‌های مشابهش در بازار بخرید.

09

دسته بازی

حالا با Rotor Riot به‌عنوان یک دسته بازی سیار با قابلیت اتصال به گوشی که گواهی اپل را هم دارد می‌توانید گوشی موبایلتان را به یک کنسول بازی تبدیل کنید. این دسته بازی دارای دکمه‌ای قابل کلیک است که اجازه می‌دهد با استفاده از اپلیکیشن‌های سیستم‌عامل ios، بازی‌های پلتفرم‌های PS4Remote Play، Steam، OneCase و Shadow را به‌صورت ریموت روی گوشی اجرا کنید که تجربه جذابی خواهد بود.

10

 ساعت هوشمند

حالا با معرفی نسخه پنجم، ساعت هوشمند اپل بهترین ساعت هوشمند در بازار است. این نسخه از ساعت اپل صفحه بزرگ‌تری دارد که می‌تواند تمام‌مدت روشن باشد. 

در AppleWatch 5 برنامه‌های زیادی برای سلامت و تناسب اندام وجود دارد به علاوه شما می‌توانید از آن برای کنترل سایر وسایل هوشمند خانگی و حتی پرداخت‌های اپل استفاده کنید. گاردین به این ساعت لقب پادشاه ساعت‌های هوشمند را داده است.

11

 گوشی آیفون11

خرید گوشی آیفون11 اگر به سیستم‌عامل موبایل اپل علاقه دارید یک خرید هوشمندانه به‌حساب می‌آید. این گوشی هرچند از نظر سایزی اندازه‌ای بین 2مدل پرو دارد اما از یک پردازنده فوق سریع و باتری پرقدرت سود می‌برد. تنها ایراد واقعی این گوشی نداشتن لنز تله‌فوتو است که البته با پرداخت چندمیلیون تومان پول کمتر وجودنداشتن این لنز خیلی برای شما آزاردهنده نخواهد بود.

12

پخش‌کننده حرفه‌ای موسیقی

پرفروش‌ترین پخش‌کننده حرفه‌ای موسیقی که شبیه به یک گرامافون مدرن است. این پخش‌کننده با یک سوزن مخصوص جدید به نام RB110 موتورها و تنظیم‌های خودکار خود را بهبود بخشیده است. Rega Planar 1 در بررسی نشریات تخصصی حوزه موسیقی 5ستاره کیفیت را گرفته است. این پخش‌کننده موسیقی به‌عنوان یک صفحه گردان سرگرم‌کننده بی‌نقص معرفی شده است.

13

 هدفون‌های از بین برنده صدای مزاحم

Bose سال‌ها به‌عنوان شرکت پیشرو در ساخت هدفون‌های از بین برنده صدای مزاحم شناخته می‌شد و حالا شما می‌توانید از آخرین سری از این مدل استفاده کنید. این بار آنها هدفونی طراحی کرده‌اند که علاوه بر دسترسی به الکسا، سیری و دستیار گوگل، از صدای عالی برخوردار است و به‌خوبی صدای مزاحم اطراف را هم از بین می‌برد. Bose 700 یکی از بهترین هدفون‌هایی است که می‌شد در سال ۲۰۱۹ در بازار تهیه کرد.

14

موس فضایی 

موس Logitech M720Triathlon این اجازه را به شما می‌دهد که کنترل 3مانیتور مختلف را همزمان در دست بگیرید که البته برای برنامه‌نویس‌ها، بورس‌بازها و تولید‌کنندگان بسیار کارایی دارد. سایت Wirecutter به این موس لقب بهترین موس بی‌سیم بازار را داده است.

15

پد شارژر 

احتمالا Mophie 3-in-1 هدیه‌ای است برای اپل‌دوستان تا با آن، گوشی آیفون، اپل واچ و AirPod خود را به‌صورت بی‌سیم شارژ کنند. طبق نوشته Wirecutter هیچ ایستگاه شارژی نمی‌تواند به شما ترکیبی بهتر از این وسیله پیشنهاد بدهد.

16

گوشی تلفن اندروید 

به گفته گاردین OnePlus 7 گوشی تلفن فوق‌العاده‌ای است و هیچ رقیبی در این سطح از قیمت نمی‌تواند با او رقابت کند. این گوشی با یک سنسور اثر انگشت فوق‌العاده عملکردی باورنکردنی دارد. دوربین 48مگاپیکسلی و نرم‌افزارهای بسیار شیک می‌تواند همه انتظارات شما از یک گوشی اندرویدی را برطرف کند.

17

هدفون داخل گوش

سامسونگ با ارائه این هدفون مناسب با سایزهای مختلف، درواقع ترکیبی از راحتی، کنترل و سایز را به بازار داده است. این هدفون‌های تو گوشی با نام تجاری Samsung Galaxy Buds ، نه‌تنها از نظر طراحی، عالی به‌نظر می‌رسند بلکه به‌نظر کارشناسان گاردین قیمتی نسبتا متعادل، با صدایی نه خیلی بم و نه خیلی زیر و قابلیت جداسازی صداها دارند و هرکجا که لازم باشد به کمک شما می‌آیند.

18

 دوچرخه برقی

از آنجا که آلودگی هوا به ‌شدت زیاد و آزاردهنده شده است و مصرف بنزین نیز هزینه‌بر، استفاده از دوچرخه، آن هم از نوع برقی محبوبیت زیادی پیدا کرده و همین موضوع موجب نوآوری در موتور دوچرخه و باتری‌های آن شده است. باتری Ribble Hybrid AL e هیبریدی و در قسمتی از تیوب آن پنهان است و با وزن 13کیلوگرمی که دارد تقریبا با دوچرخه مسافرتی معمولی هم‌وزن است.

آباژور - بلندگو

 شرکت مشهور تولید لوازم خانگی ایکیا با همکاری شرکت تخصصی چندمنظوره موسیقی سونو، یک آباژور رومیزی زیبا طراحی کرده است که در واقع بلندگوی بی‌سیمی داخل آن وجود دارد و می‌تواند فرمت‌های مختلف موزیک را پوشش دهد و پخش کند