۰ نفر

پیش بینی صعود قدرتمند برای بیت کوین

۳ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۴۵
کد خبر: 404338
پیش بینی صعود قدرتمند برای بیت کوین

جدیدترین پیش بینی تحلیل گران نشان می دهد قیمت بیت کوین در اوایل هفته آینده به ۸ هزار دلار می رسد، در حالی که پیش‌بینی‌های مشابه در هفته گذشته کاهش قیمت آن را در آغاز ۲۰۲۰ نشان می داد.

به گزارش ایندیپندنت، قیمت بیت کوین طی 24 ساعت گذشته افزایش یافته است که نشان دهنده روند معمول سال های اخیر در افزایش قیمت قبل از تعطیلات بزرگ است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، قیمت این ارز مجازی برای اولین بار از آغاز دسامبر به بالاتر از 7500 دلار رسید و 7 میلیارد دلار به ظرفیت کل بازار آن اضافه کرد.

 هنوز تا اوج 13 هزار دلار تابستان  و رکورد 20 هزار دلار 2017 فاصله زیادی باقی است ولی همین افزایش قیمت هم پیشرفت قابل توجهی نسبت به اوایل سال جاری میلادی است که بیت کوین زیر 4 هزار دلار معامله می‌شد.

 افزایش قیمت مشابهی قبل از تعطیلات چهارم جولای در سال جاری میلادی اتفاق افتاد. همچنین در تعطیلات روز کارگر در ماه سپتامبر و عید شکرگزاری در نوامبر هم شاهد افزایش قیمت بودیم.

SFOX، بزرگترین معامله کننده ارز مجازی اعلام کرد:« ما پیش بینی کرده بودیم که تعطیلات باعث افزایش قیمت بیت کوین می‌شود چون با گرد هم جمع شدن خانواده، تحقیقات در مورد بیت کوین و خرید آن افزایش می یابد».

«  اطلاعاتی که تا به امروز به دست آورده ایم نشان می‌دهد جستجو در گوگل برای بیت‌کوین قبل از تعطیلات به اوج می رسد نه بعد از آن.  عوامل ایجاد تمایل نسبت به بیت‌کوین در تعطیلات هر چه باشد، به نظر می رسد بیت کوین در حال حاضر نسبت به تعطیلات بزرگ آمریکا حساس است».

 سایر ارزهای مجازی مثل اتریوم، ریپل و بیت کوین کش هم چنین افزایش قیمتی را تجربه کرده اند. به نظر می رسد این ارز های مجازی نسبت به بیت کوین تمایل بیشتری به نوسانات بزرگ قیمت داشته باشند.

 افزایش قیمت اخیر باعث شده برخی تحلیلگران ارز مجازی پیش بینی کنند قیمت بیت کوین در روزهای آینده بیش از این افزایش پیدا کند.

 جدیدترین پیش بینی تحلیل گران نشان می دهد قیمت بیت کوین در اوایل هفته آینده به 8 هزار دلار می رسد، در حالی که پیش‌بینی‌های مشابه در هفته گذشته کاهش قیمت آن را در آغاز 2020 نشان می داد.