۰ نفر

شیائومی به دنبال جلب نظر مشتریان ژاپنی

۲۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۰
کد خبر: 401367
شیائومی به دنبال جلب نظر مشتریان ژاپنی

به نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد با معرفی و عرضه گوشی‌های مقرون به صرفه و اقتصادی نظر مشتریان ژاپنی را به سمت و سوی خود جلب کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، شیائومی به عنوان یکی از شرکت‌های نوظهور تولیدکننده موبایل و محصولات فناوری در سال‌های اخیر از استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران و رشد قابل توجهی در بازارهای جهانی برخوردار شده است.

بر اساس گزارشی که در وب سایت asia.nikkei آمده است، کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام کرده اند که شیائومی تصمیم گرفته است با معرفی و عرضه گوشی های مقرون به صرفه و اقتصادی، نظر و توجه مشتریان و کاربران ژاپنی را به سمت و سوی خود جلب کند و بدین ترتیب سهم خود را در بازار این کشور افزایش دهد.

شیائومی در حال حاضر چهارمین شرکت تولیدکننده موبایل در جهان به شمار می‌رود که بعد از هواوی، در جایگاه دومین شرکت چینی بزرگ فعال در توسعه و تولید گوشی‌های هوشمند قرار گرفته است.

این غول تکنولوژی در بازار کشورهایی نظیر چین و هند به موفقیت و دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده به گونه‌ای که می‌توان گفت شیائومی بازار این دو کشور را تحت سلطه خود درآورده است.

پیش‌تر نیز کارشناسان مؤسسه تحقیقاتی کانترپوینت برآورد کرده بودند ورود شیائومی به بازار اروپا بعد از بازارهای آسیایی، قطعاً  گام بزرگی برای موفقیت این شرکت چینی در قبضه بازارهای جهانی به شمار خواهد آمد.