۰ نفر

چگونه در دنیای دیجیتال دیده شویم؟

۱۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۴
کد خبر: 399055
چگونه در دنیای دیجیتال دیده شویم؟

دغدغه اصلی هر کسب‌وکار افزایش درآمد است که یک راه ساده برای تحقق آن افزایش فروش خواهد بود. افزایش فروش از دو طریق رخ می‌دهد: افزایش خرید مشتریان قبلی، جذب مشتریان جدید. همان طور که در قیف فروش مطرح می‌شود آگاهی از برند مرحله اول فرآیند پیش روی ماست.

آگاهی از برند شکلی از دیده شدن است و امروزه هر کسب‌وکار تلاش می‌کند تا با استفاده از ابزار دیجیتال مارکتینگ و سئو گوی سبقت را از دیگری برباید. شاید برای شما سوال باشد که دیجیتال مارکتینگ چیست؟ دیجیتال مارکتینگ استفاده از ابزارهای دیجیتال در راستای تحقق اهداف بازاریابی و فروش است. آموزش دیجیتال مارکتینگ در کنار آموزش سئو برای افراد دارای کسب‌وکار بسیار اهمیت دارد، در غیر این صورت باید از افراد متخصص در امور دیجیتال مارکتینگ استفاده نمود.

به دنبال دیده شدن هستید؟ سه گانه زیر را به خاطر بسپارید

شرکت وب24

شرکت وب24 در کنار سئو24 خدمات طراحی وب سایت، سئو و دیجیتال مارکتینگ را به کسب‌وکارها ارائه می‌کند. رضا شیرازی و تیم متخصص وب24 با سابقه درخشان در سئو و دیجیتال مارکتینگ در کنار مدیران کسب‌وکارها خواهند بود تا هم از طریق مشاوره هم به شکل اجرایی توسعه کسب‌وکار طرح‌ریزی و عملیاتی شود. شرکت وب24 سابقه قدیمی و درخشانی در سئو و دیجیتال مارکتینگ دارد و از سال 1388 به شکل جدی وارد این حوزه شده است. در این مدت وب24 علاوه بر خدمات سئو و بازاریابی اینترنتی به شرکت‌های دیگر آموزش‌های تخصصی سئو را نیز به شکل جدی دنبال کرده است و بسیاری از متخصصین سئو برای تصمیمات خود به وبلاگ و آپارات وب24 استناد می‌کنند. جهت مشاوره سئو حرفه ای تماس بگیرید.

شرکت یکتانت

بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین ایران و یکی از شرکت‌های مطرح در حوزه بازاریابی اینترنتی است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بیشتر دیده شوند و بیشتر درآمدزایی کنند. شما احتمالاً با انواع تبلیغات در فضای غیر دیجیتال آشنا هستید در فضای دیجیتال تنوع تبلیغاتی بسیار گسترده است و شامل: تبلیغات کلیکی، تبلیغات بنری، تبلیغات همسان، تبلیغات ریتارگتینگ و... می‌شود که وابسته به نوع کسب‌وکار، بودجه کمپین و سنجه‌های کلیدی عملکرد قابل طراحی و پیاده سازی است.

یکتانت به طور عمده با سه گروه سروکار دارد: گروه اول کسب‌وکارهای عمدتاً تازه شکل گرفته‌ای هستند که قصد دارند بیشتر در دنیای دیجیتال دیده شوند، گروه دوم وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که تعداد قابل قبولی کاربر فعال دارند و تمایل دارند از طریق تبلیغات درآمد خود را افزایش دهند، گروه سوم آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ که قصد دارند گزارش‌های مفصل از طریق یک پنل مدیریتی جامع داشته باشند. در واقع یکتانت پلتفرم جامعی است که به هر سه گروه کسب‌و‌کار کمک خواهد کرد تا رشد ساده‌تر با شیب تندتر را تجربه کنند.

سایت جت

وب سایت جت یکی از وبسایت‌های آموزشی به‌روز در زمینه فروش، سئو و دیجیتال مارکتینگ است که دارای محصولات متنوعی مانند کتاب‌ها، دوره‌های آموزشی، مقالات و... است. جت سبب می‌شود که با سرعتی معادل جت یاد بگیرید و متخصص شوید!

علاوه بر وبسایت جت اپلیکیشن جت سئو نیز توسط وب24 توسعه داده شده است. اپلیکیشن جت سئو کمی متفاوت‌تر از وبسایت جت به مدیران ارشد کسب‌وکارها کمک می‌کند تا گزارش‌گیری سریع‌تر و ساده‌تری از وبسایت خود داشته باشند، اپلیکیشن جت در مارکت‌های اندرویدی به شکل رایگان قابل دانلود و استفاده است. امکانات بی‌شمار این اپلیکیشن مثل امکان خروجی اکسل گرفتن، مقایسه سایت با رقبا، مشاهده رتبه در گوگل، نمودارهای الکسا و... سبب شده است تا این اپلیکیشن بین سئو کارها بسیار محبوب شود.

به طور خلاصه می‌توان گفت دیده شدن راحت نیست، اما ارزش دارد که برای آن زحمت بکشید چرا که زمانی که افراد بیشتری شما را بشناسند کسب‌ درآمد ساده‌تر و قابل تصور خواهد بود. با این حال ابزارها و شرکت‌های مهمی در زمینه دیجیتال مارکتینگ وجود دارند که سرعت رسیدن شما به موفقیت را بسیار کاهش خواهند داد.

زمانی که شما زودتر دیده می‌شوید توسعه کسب‌وکار و درآمدزایی نیز زودتر شکل خواهد گرفت، پس قدر زمان را بدانید و از پارتنرهای تجاری مناسب برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید. اگر می‌خواهید به اندازه‌ای که لیاقت دارید در دنیای وب و اپلیکیشن دیده شوید دو مسیر برای شما وجود خواهد داشت:

  • متخصص شوید: با مطالعه مقالات به‌روز در سایت‌ها و کانال‌ها نشر محتوای وب24، سئو24، جت و همچنین استفاده از محصولات سایت جت، شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ و انجام پروژه‌های عملی به شرط ممارست و انگیزه شما به فرد متخصصی تبدیل خواهید شد.
  • کار را به متخصص‌ها بسپارید: رشد کسب‌وکار خود را به شرکت‌هایی مثل وب24 بسپارید تا سریع و مطمئن سایت شما سئو شود. می‌توانید از تبلیغات بهره ببرید تا با سرعت بیشتری شتاب بگیرید. تبلیغات آنلاین و اینترنتی پربازده در یکتانت نتیجه مناسب را در پی خواهد داشت چرا که 50 میلیون کاربر ماهانه تبلیغات یکتانت را مشاهده می‌کنند و این رقمی نیست که بتوانید به سادگی از آن چشم پوشی کنید، همین حالا دست به کار شوید و استارت دیده شدن در فضای آنلاین را بزنید.