۰ نفر

اکانت مدیر توییتر هک شد!

۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹
کد خبر: 377389
اکانت مدیر توییتر هک شد!

هکرها بعد از هک حساب کاربری جک دورسی، مدیر ارشد اجرایی شبکه اجتماعی توییتر، به انتشار محتوای نژادپرستانه و تهدید به بمب‌گذاری مقر مدیران این شرکت کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ساعاتی پیش خبر نفوذ هکرها و مجرمان سایبری ناشناسی که حساب کاربری جک دورسی، مدیر ارشد اجرایی توییتر منتشر شد که هکرها با انتشار پست و محتوای نژادپرستانه و همچنین تهدید به بمب‌گذاری مقر اصلی مدیران این شبکه اجتماعی سعی داشتند از پلت‌فرم توییتری وی سواستفاده کنند که بلافاصله بعد از ۲۰ دقیقه تمامی پست و محتوای مذکور حذف شد.

بر اساس گزارش وب سایت buzzfeednews، توییتر با انتشار بیانیه‌ای بعد از آن اعلام کرد که با پیگیری‌های انجام شده رد و نشانی هکرهای مربوطه به دست آمده است تا تحویل مقامات امنیتی و اطلاعاتی ایالات متحده داده شود.

توییتر یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی در جهان به شمار می رود که بالغ بر یک میلیارد کاربر فعال در ماه دارد و در طول چند سال اخیر تحت تاثیر مسائل مختلف همچون انتشار اخبار کذب و دروغین و همچنین کمک به مداخله گران در امور سیاسی ایالات متحده آمریکا به شدت از سوی دولت و سازمان‌های نظارتی تحت فشار قرار گرفته است.