۰ نفر

ثبت نام رایگان در سمینار رقابت‌های استارت آپی سلامت آنلاین

۲۷ مرداد ۱۳۹۸، ۹:۴۸
کد خبر: 374408
ثبت نام رایگان در سمینار رقابت‌های استارت آپی سلامت آنلاین

سمینار رقابت های استارت آپی سلامت آنلاین با حضور استارت آپ های فعال در حوزه داروسازی، پزشکی، سلامت و روان شناسی، 28 مرداد ماه از ساعت 12 الی 21 در دانشگاه امیرکبیر و با همکاری کانون همگرایی رویکردهای بین المللی امیرکبیر برگزار می گردد.

علاقه مندان برای ثبت نام در این رویداد می توانند به وبسایت رقابت های استارت آپی به نشانی www.bestad.ir مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است که تا به امروز رقابت های استارت آپی آزمایش پزشکی آنلاین، بیمه آنلاین، تاکسی آنلاین، معماری آنلاین، املاک آنلاین، خشک شویی آنلاین، گردشگری آنلاین، میوه آنلاین، فوتبال آنلاین، خانه هوشمند، کالای آنلاین، آرایشگاه آنلاین برگزار شده اند.

تت

هلدینگ دانش بنیان پاردیک با بیش از 18 سال فعالیت در حوزه تحلیل، طراحی و بهینه‌سازی مدیریت سیستم های اطلاعاتی مهندسی سلامت با بیش از 10 محصول در کلاس اینترپرایز در حال سرویس دهی به بیش از صد هزار مشتری داخلی و خارجی می باشد. داشبوردهای مدیریتی حوزه سلامت، سامانه های نظارتی حوزه دارو و درمان، خدمات قانونی آنلاین در حوزه بیمارستان (HIS، نوبت دهی، و ...)، آزمایشگاه و داروخانه از مهم‌ترین محصولات بزرگ این هلدینگ می باشد. استفاده از نیروهای متخصص خارجی و داخلی در حوزه داده های کلان، معماری نوین سیستم های اطلاعاتی در حوزه انفورماتیک پزشکی سبب شده کیفیت محصولات و خدمات عرضه شده در این حوزه افزایش یابد. این هلدینگ آمادگی ارائه مشاوره، مشارکت، توسعه و گسترش ایده ها به استارتاپ های دیگر در حوزه سلامت را داراست. . شما می توانید از طریق support@pardic.de یا 02188455606 با پاردیک در ارتباط باشید. 

تتت

بنیان گذار دکتردکتر گفت: دکتردکتر از ایده ساده بهبود شرایط زندگی شروع شد. ما در حوزه سلامت با کاستی‌ها و نیازهایی مواجه شدیم که به راحتی با فناوری‌های جدید قابل رفع شدن بودند. پس، دست به کار شدیم و وب سایت، اپلیکیشن، تلفن گویا و نرم افزار مدیریت مطب دکتردکتر متولد شدند و توانستیم برای سه دوره در جشنواره وب و موبایل کشور مقام اول را به دست بیاوریم.

تلاش ما در دکتردکتر برای بهبود تجربه مردم در زمینه استفاده از خدمات حوزه سلامت و زیبایی و افزایش امکان دسترسی به این خدمات در سراسر ایران است. در قدم اول توانستیم زمان انتظار مراجعه کنندگان بیش از ۱۰۰۰ مرکز ارائه کننده خدمات سلامت را حداقل تا ۲۵ درصد کاهش دهیم و به طور میانگین باعث افزایش 70 درصدی رضایت مراجعان در هر مطب شدیم. همچنین توانستیم با ارئه راهکارهای فناورانه، فرآیند نوبت دهی و مدیریت مطب را تسهیل کرده و به بیش از 1 میلیون نفر خدمات ارائه دهیم. گام‌های بعدی ما نیز به زودی برداشته می‌شوند تا شاهد تحول بزرگی در زمینه خدمات سلامت باشیم.

تتتت

زینب رئوفی بنیان گذار سیمیآروم گفت:  ما در سیمیآروم جمع شدیم تا همه ی ایرانی ها، هر جای دنیا که هستن، این فرصت رو داشته باشن که با بهترین روانشناسان و مشاوران ایرانی در ارتباط قرار بگیرن. متخصصینی از فرهنگ و زبان مشترک که حرف اونها رو می فهمن. آنچه که سیمیآروم روش تاکید داره «کیفیت» هست. چیزی که با «تجربه» و «تخصص» روانشناسان و تیم فنی و اجرائی ما محقق شده. سیمیآروم سال ۱۳۹۵ کار خودش رو به عنوان اولین سرویس آنلاین صوتی و تصویری مشاوره و روانشناسی برای همه ی ایرانی ها شروع کرد و از ابتدا هدفمون، کمک برای ساخت زندگی های آرام برای تمامی فارسی زبانان در سرتاسر دنیا بوده.

تتتتت

حجت خواجوی بنیان گذار سامانه کیمیا ویزیت گفت: این سامانه در سال 97 با  ارائه خدمات پزشکی از قبیل رزرو نوبت دکتر، ارائه پروفایل مدیریت کلینیک و مطب، سیستم مدیریت مالی و حسابداری پزشکی، ساماندهی اطلاعات پزشک ها بر اساس دسته بندی تخصص ها، کلینیک ها و مطب های خصوصی و ارائه پرونده پزشکی بصورت الکترونیک آغاز بکار کرد. وی افزود: هدف اصلی سامانه کیمیا ویزیت ارائه خدمات آنلاین پزشکی به مردم منطقه خراسان جنوبی و جذب گردشگر سلامت برای این منطقه می باشد

محور های فعالیت کیمیا ویزیت:

نوبت دهی اینترنتی و رزرو نوبت دکتر

سیستم مدیریت کلینیک و مطب

سیستم حسابداری و مالی کلینیک

تتتتتت

مدیر دیجیتال مارکتینگ پزشک خوب گفت: پزشک خوب یکی از استارتاپ های پیشرو در صنعت سلامت است. این استارتاپ که کار خود را با وبسایت و از سال 92 شروع کرده است، در زمینه جستجو و رزرو اینترنتی یا تلفنی متخصصان سلامت فعالیت دارد و با 50 هزار بازدید روزانه و بیش از 25 هزار متخصص در سراسر کشور، سهم به سزایی در رفع نیاز مردم در زمینه های پزشکی و سلامت دارد. علی قائم مقامی مدیر دیجیتال مارکتینگ پزشک خوب در گفتگو با اقتصاد آنلاین اضافه کرد:" با وجود پیشرفت روزافزون در زمینه های مختلف هنوز بسیاری از مردم در مراجعه به پزشک و روانشناس دچار مشکل اند. پزشک خوب به عنوان پل ارتباطی بین مراجع و متخصصین سلامت، رسالت خود را در افزایش سلامت جسمی و روحی جامعه می بیند و برای نیل به این هدف از ابزارهای مختلفی نظیر سایت، اپلیکیشن و شبکه های اجتماعی خود کمک می گیرد."

تتتتتتت

بنیان گذار شفاجو گفت: ما در شفاجو به دنبال افزایش سطح سلامت افراد جامعه و ارائه خدمات آنلاین پزشکی و سلامتی هستیم. افزایش آگاهی افراد نسبت به موضوع بهداشت و سلامت،‌ بهبود ارائه خدمات پزشکی،‌ ایجاد جریان آزاد اطلاعات و شفافیت در این زمینه دغدغه ماست زیرا ما معتقدیم: با ارزشترین ثروت سلامتی است.

شفاجو شامل چند خدمت میباشد:

- اطلاعات جامع پزشکان و مراکز درمانی و امکان نوبدهی آنلان مطبها

- 2000 محتوای پزشکی برای عامه مردم، که هدف افزایش سطح اطلاعات افراد درخصوص سلامتی است.

- رژیم آنلاین که کاربران با متخصصان و کارشناسان تغذیه در ارتباط قرار میگیرند و رژیم مختصص خودشان را بر اساس سفره خانواده یشان دریافت میکنند.

- آزمایشخوان و وبینار پزشکی که به صورت تستی در دسترس کابران شفاجو قرار دارد تا در آزمایشخوان ترجمه جواب آزمایششان را در سریعترین زمان ممکن دریافت کنند و در وبینارها هم بتوانند در کلاسهای مشاوره گروهی پزشکی شرکت کنند.

تتتتتتتت

مهدی بقایی بنیان گذار استارت آپ داروچی گفت: داروچی یک پلتفرم در حوزه سلامت الکترونیک در زمینه یادآوری هوشمند مصرف دارو برای افرادی که مشکل فراموشی مصرف دارند یک سیستم جدیدی را طراحی کرده که افراد می توانند با مراجعه به سایت www.darochi.ir از طریق لینک اپلیکیشن را دانلود و از آن استفاده کنند.

در این محصول علاوه بر یادآوری هوشمند مصرف دارو از خدماتی همچون : مشاوره دارویی ، مشاوره پزشکی(پرسش و پاسخ) و مطلب آموزشی بهره مند شوند.

تتتتتتتتت

خانم آناهیتا فارسی مدیر  و بنیان گذار دکترسوشا گفت: وب سایت دکتر سوشا رسانه تخصصی در حوزه پزشکی و سلامت بوده که هدف اصلی ارتقاء سطح آگاهی و دانش عمومی در زمینه بهداشت و سلامت است.ما سعی داریم  با همراهی شما ، پزشکان محترم و کلیه فعالان حوزه پزشکی و سلامت، اجتماعی تشکیل دهد .

در این اجتماع میتوانیم  با بیان  تجربیات و چالش های خود دردوره تشخیص، درمان به یکدیگر کمک کنیم

 و نیز هزینه اشتباهات جبران‌ناپذیر را به حداقل برسانیم.

تتتتتتتتتت

پدرام سلطانی بنیان گذار استارت آپ #Zoop گفت:

طی 10 سال اخیر، پزشکان ما از طریق وب سایت های خود به سوالات و مشکلات حدود یک میلیون بیمار پاسخ دادند. در این مدت با چالش ها و خواسته های جدیدی از جانب پزشکان آشنا شدیم و شناختی عمیق و تجربه ای فوق العاده بدست آوردیم که ترکیب این دو با علم و تجربه تیم فوق العادمون منجر به شکل گیری بستری متمرکز برای مشاوره متنی و ویدئویی آنلاین بین پزشک و بیمار به نام زوپ شد.

زوپ به عنوان یک محصول دانش محور، اولین و سامانه ارتباط ویدئویی آنلاین پزشک و بیمار در خاورمیانه و تنها وب سایت و اپلیکیشن بومی داخل کشور است که از ارتباط ویدئویی بهره می گیرد.

تتتتتتتتتتتبنیان گذار دکترتو گفت: دکترتو ساده‌ترین راه نوبت گیری اینترنتی از پزشکان است. دکترتو تلاش می‌کند در فضای درمانی کشور امکاناتی ایجاد کند تا پزشکان متخصص و متعهد را در محیطی مملو از احترام و اعتماد در کنار شهروندان قرار دهد. چشم‌انداز دکترتو ایجاد الگویی منحصربفرد، پویا و خلاق است تا شهروندان را در ارتباط با بهترین پزشکان متخصص و متعهد قرار دهد و دانش و تجربه روز پزشکی و درمانی را برای سلامت آنها به خدمت گیرد.

هر پزشک در سایت دکترتو پروفایل شخصی خود را دارد. در این پروفایل اطلاعات کامل و به‌روز مطب پزشک، بیوگرافی دکتر، مقالات، ویدیوهای اختصاصی و لیست نوبت‌ها قرار دارد. با مراجعه به پروفایل پزشک در سایت دکترتو می‌توانید اطلاعات مناسبی درباره پزشک کسب کنید و با انتخاب زمان مورد نظر به راحتی نوبت خود را ثبت کنید.

تتتتتتتتتتتت

حسان مبینی مدیرعامل ایزی‌دارو: خدمات اینترنتی نسل آینده خدمات پزشکی هستند.

موسس و مدیرعامل سایت داروخانه آنلاین ایزی‌دارو گفت: ایزی‌دارو به عنوان یک داروخانه آنلاین افتخار آن را داشته است که به دور افتاده‌ترین نقاط کشور خدمت رسانی کند.

ایزی‌دارو یکی از گسترده‌ترین داروخانه‌های اینترنتی کشور است که در مدت زمان کم توانسته با ارائه محصولات داروخانه‌ای و مکملهای غذایی و ورزشی اعتماد مردم به داروخانه را وارد فضای مجازی کند. همان طور که مردم هرگز به اصل بودن کالاهای داروخانه شک نمی‌کنند و از بابت قیمتهای آنها مطمئن هستند، می‌توانند با همین اطمینان خاطر تمامی محصولات غیر دارویی داروخانه را از هر نقطه کشور در ایزی‌دارو خریداری نمایند. خدمات اینترنتی نسل آینده خدمان پزشکی هستند و در آینده با تدبیر مسئولین در جهت الکترونیکی شدن نسخ دیگر نیازی به مراجعه حضوری به داروخانه نخواهد بود. (www.ezdaroo.com)

تتتتتتتتتتتتت

 حامد عزیزی مدیر اجرایی آسانیسم گفت: آسانیسم یک استارت آپ فعال در زمینه سلامت می باشد که روشی نوین و خلاقانه در ارائه خدمات سلامت در حوزه پرستار  سالمند در منزل و پرستار کودک در منزل ارائه می دهد. آسانیسم یک پلتفرم تخصصی جهت خدمات مراقبتی و پزشکی در منزل است. با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت آسانیسم می توان از میان گروه های خدمات سلامت، خدمت مورد نظرتان را در زمان و مکان مد نظر انتخاب کنید و با بهره گیری از تمامی مزایای یک استارتاپ، این خدمت را برای خود یا هر کدام از عزیزانتان دریافت نمایید. آسانیسم یک زیرساخت ارتباطی یا پلتفرم واسط میان شما و سرویس دهندگان (موسسات خدمات مراقبتی و پرستاری) می باشد که کارفرمایان را به موسسات معتبر و دارای مجوز از وزارت بهداشت متصل می‌نماید و شکل جدیدی از ارائه خدمات سلامت را به مشتریان هدیه می دهد. تا کارفرما از موسسات معتبر پرستاری خدمات را دریافت بنماید.

تتتتتتتتتتتتتت

 فریدون جعفری بنیان گذار پرستارها گفت: مرکز مشاوره وارائه خدمات پرستاری درمنزل آیدا با مجوز رسمی از وزارت بهداشت به صورت شبانه روزی ارائه دهنده خدمات درمانی و پرستاری و مراقبتی در منزل به شهروندان گرامی میباشد . خدمات شامل دو بخش میباشد

بخش بخش اول خدمات درمانی و پرستاری : تزریقات . پانسمان . وصل سرم . وصل سوند مثانه . وصل سوند معده . ویزیت پزشک و پرستار.

بخش دوم : اعزام مراقب برای نگهداری  و مراقبت از سالمند و کودک و بیمار در منزل.

تتتتتتتتتتتتتتت

آقای محمدرضا علمی‌فرد بنیان‌گذار راحت‌دارو گفت: با توجه به آمار بالای مرگ و میر در اثر دنبال نکردن فرآیند درمان و عدم مصرف صحیح و به موقع داروها، ما بستری نرم‌افزاری با رابط کاربری ساده طراحی کرده‌ایم که فرآیندهای مرتبط به مدیریت مصرف دارو و درمان را به صورت شخصی‌سازی شده برای کاربران راحت می‌کند. خدمات فعلی راحت دارو عبارتند از: یادآور دارو برای شخص با امکان ایجاد شبکه‌ای از افراد برای یادآوری به عزیزان فرد، ثبت و پردازش معیارهای سلامتی(قندخون، فشارخون، نبض و ...)، داروخانه یاب، اطلاعات دارویی، یادآور قرار ملاقات با پزشک و ایجاد فایل سلامتی فرد جهت ارائه به پزشک.

تتتتتتتتتتتتتتتتدسترسی آسان به خدمات سلامتی و پرستاری در منزل یا محل کار هدف ماست.

بنفشه نظارتی بنیان گذار ثمین گفت: ثمین دسترسی خدمات فوری و با کیفیت سلامت در منزل و یا محل کار تنها با چند کلیک و بدون نیاز به جابجایی را برای مددجویان امکان پذیر می نماید. خدمات ما شامل اعزام پزشک مشاور، تکنسین فوریت های پزشکی، پرستار ICU و CCU و تجهیز و راه اندازی بخش مراقبت های ویژه در منزل با استانداردهای مورد تایید و مجوز وزارت بهداشت می باشد.

تزریقات، نمونه گیری آزمایشات، هولتر مانیتورینگ، تامین تجهیزات پزشکی، خدمات بالینی، مشاوره سلامت، ایمن سازی محیط و ... از دیگر خدمات ثمین با همکاری مراکز معتبر دانشگاهی می باشند.

تتتتتتتتتتتتتتتتت

محمد مهدی رستگار مقدم رئیس هیئت مدیره شرکت نسخه بر گفت: یکی از مشکلات دردسر ساز به هنگام بیماری تهیه و تامین دارو است.ما در شرکت نسخه بر با افتخار بر آن شدیم تا با خدمتی نوین نیازمندی های بهداشتی دارویی و آرایشی متقاضیان را در اسرع وقت از طریق اپلیکیشن نسخه بر دریافت کرده و به صورت آنلاین پاسخگوی نیاز آنها بوده و دارو و محصولات بهداشتی  را به بیماران برسانیم. افتخار داریم که یاری دهنده بیماران باشیم و به فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده اند ما باید کاری کنیم که خانواده بیمار کاری جز مریض داری نداشته باشند، جامه عمل بپوشیم.

تتتتتتتتتتتتتتتتتت

بنیان گذار داروخانه اینترنتی داروکلیک گفت: داروکلیک با هدف ارتقاء کیفیت زندگی کاربران، از طریق سهولت و سرعت فرآیند خرید محصولات داروخانه ای و افزایش کیفیت زمان مردم در سال ۱۳۹۶ توسط عطاالله عبدالغفاری و دکتر نوشین محمدحسینی تاسیس شده است.  وبسایت داروکلیک وابسته به داروخانه تحت نظر وزارت بهداشت است و لذا تمام محصولات ارائه شده براین  بستر در زنجیره تامین رسمی محصولات سلامت محور انجام می گردد و کلیه محصولات اصلی بوده و تحت نظارت وزارت بهداشت تامین و عرضه می‌گردند.

در این زنجیره، تولید و واردات کلیه شرکتهای تامین کننده تحت نظر و دارای تاییدیه وزارت بهداشت، با درج تاریخ تولید و انقضا است که این مهم با در نظر داشتن رعایت شرایط نگهداری و حمل توسط داروخانه رسمی، اهمیت دوچندان پیدا می‌کند و اطمینان از صحت و سلامت محصول را برای کاربر به همراه دارد.  در داروکلیک تیمی متشکل از متخصصین جهت ارائه مشاوره رایگان به مشتریان شکل گرفته است؛ در نتیجه شما می توانید جهت کسب اطلاعات تخصصی محصولات و یافتن پاسخ سوالات و ابهامات با کارشناسان ما تماس گرفته و با در اختیار داشتن تمامی اطلاعات مورد نیاز، با دیدی روشن و آگاهی کامل نسبت به انجام خرید خود اقدام نمایید.

پس از ثبت سفارش، محصولات مورد نظر شما در سریع ترین زمان ممکن ارسال می شوند و شما از تمام مراحل خرید مطلع خواهید شد.  شما در داروکلیک می توانید محصولات تخصصی آرایشی و بهداشتی، مکمل ورزشی داروخانه ای و کمک درمانی همچنین محصولات مراقبت و نگهداری پوست، نگهداری و مراقبت مو، محصولات مادر و کودک، محصولات آرایشی و بهداشتی، عرقیات، طب سنتی و سایر محصولات داروخانه‌ای را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید. کاربران میتوانند با مراجعه به وبسایت www.daruclick.com سفارشات خود را ثبت نمایند.

تتتتتتتتتتتتتتتتتتت

رادینا سلامت بعنوان اولین استارت آپ گردشگری سلامت در استان یزد، توسط حمید برازنده در خردادماه سال ۹۷ در استان یزد راه‌اندازی شد. حمید برازنده متولد سال ۵۶ و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی از دانشگاه تهران است که شرکت سفرهای رادینا را بعنوان اولین کارگزار تخصصی خدمات گردشگری در اسفند ماه سال 1395 راه اندازی نمود و با توجه به امکانات خوبی که در مراکز درمانی یزد ارائه می‌شود تصمیم گرفت که به حوزه گردشگری سلامت نیز وارد شود.

انتخاب ایران به عنوان مقصد درمانی توسط ساکنان کشورهایی همچون لبنان، آذربایجان، عراق، افغانستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس از یک سو و وجود مراکز درمانی مجهز نظیر پژوهشکده علوم تولید مثل یزد، پزشکان حاذق و نامی مانند دکتر افلاطونیان و هزینه های پایین درمان در شهر یزد از سوی دیگر بستر مناسبی برای جذب گردشگران سلامت بخصوص در حوزه درمان ناباروری را فراهم آورده است. از این رو وجود استارت آپی نظیر رادینا سلامت در حوزه گردشگری پزشکی می تواند سبب اشتغال زایی و افزایش سرانه درآمد شهروندان گردد.

از آنجاییکه شهر یزد به عنوان قطب درمان ناباروری در خاورمیانه شناخته شده، رادینا سلامت با توجه به مدت زمان کوتاه فعالیت خود توانسته پذیرای چندین زوج نابارور از کشورهای همسایه باشد. همچنین؛ رادینا سلامت با راه اندازی وبسایت سه زبانه و تهیه پکیج های درمانی شامل صدور ویزا، ترانسفر، رزرو هتلها و مراکز اقامتی، هماهنگی با پزشکان و مراکز درمانی و تورهای دوران نقاهت آماده خدمت رسانی به توریست های درمانی در حوزه های مختلف درمان می باشد.

تتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

ما در کرفس تلاش می‌کنیم سلامت را قبل از این‌که از دست برود حفظ کنیم. امروزه بر همگان آشکار است که داشتن وزن مناسب و تغذیه سالم همراه با ورزش منظم کلید سلامتی پایدار است. کرفس با ارائه اپلیکیشن‌های کالری شمار کرفس و رژیم کرفس توانسته سهم کوچکی در بهبود سلامت عمومی کشور داشته باشد. تاکنون بیش از ۲ میلیون نفر در کرفس ثبت‌نام کرده‌اند و نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر ماهیانه از اپلیکیشن‌های کرفس استفاده می‌کنند.

ماموریت کرفس این است که با استفاده از تکنولوژی گوشی‌های هوشمند، فرایند رژیم گرفتن را سهولت ببخشد. در اپلیکیشن کالری شمار بر مبنای مشخصات فردی، بودجه کالری روزانه افراد مشخص می‌شود و کاربران می‌توانند با رعایت این بودجه کالری از طریق مصرف آگاهانه مواد غذایی به سمت وزن ایده‌آل‌شان حرکت کنند. در اپلیکیشن رژیم کرفس، بر مبنای مشخصات فردی و وزن ایده‌آل برنامه غذایی داده می‌شود و کاربران با رعایت این برنامه غذایی به راحتی به سمت وزن موردنظرشان حرکت می‌کنند.

چشم‌انداز کرفس این است که در آینده‌ای نزدیک، تمام نیازهای سلامت دیجیتال کشور را پوشش دهد و سطح سلامت عمومی را ارتقا ببخشد.

تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

بنیان گذار نبض گفت: کنترل و پایش دائمی وضعیت سلامت، امریست که نه تنها میتواند در کاهش اسیبهای ناشی از ابتلا به انواع مختلف بیماری ها تاثیر گذار باشد، بلکه میتواند موجب پیش بینی و پیش گیری از برخی امراض شود. در این بین بیماری های قلبی یکی از شایع ترین مشکلات محسوب میشوند...

شرکت نبض هوشمند سلامت، با تولید ابزارها و گجت های هوشمند حوزه سلامت و ارائه خدمات نرم افزاری در تلاش است تا از یک سو در کنار پزشکان و از سوی دیگر در کنار تمامی افرادی که به سلامت جسمانی خود و عزیزانشان بها می دهند، قرار گیرد.

دکتریاب، موتور جستجوی پزشکان ایرانی

تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

دکتر یاب، یک موتور جستجوی پزشکان ایرانی است که به کمک آن می‌توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان پزشک خودتان را جستجو و پیدا کنید. شاید برای شما هم پیش آمده که اسم یک پزشک را از تلویزیون یا دوستان و آشنایان به عنوان یک پزشک خوب شنیده باشید و حالا می‌خواهید به مطب مراجعه کنید و یا اینترنتی پذیرش ثبت کنید ولی شما آدرس و شماره تلفن مطب را ندارید! خوب خیلی راحت با مراجعه به سایت دکتر یاب و جستجو نام پزشک، به راحتی می‌توانید به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید و دیگر نگران تغییر آدرس و تلفن مطب پزشکان نباشید که دکتریاب این مشکل را برای شما به آسانی رفع کرده است و شما می توانید در هر زمانی به راحتی به پزشک خود دسترسی داشته باشید.

در دکتریاب شما می توانید در حوزه های مختلف پزشکی از جمله پزشکان متخصص و فوق تخصص رشته های مختلف مانند، متخصص مغز و اعصاب، قلب و عروق، زنان و زایمان، دندانپزشک و ... در تمامی استان ها و شهرها جستجو داشته باشید.

دکتریاب در حال حاضر بیش از 17000 پزشک را در سراسر کشور پوشش می دهد، و بیماران علاوه بر مشاهده و پذیرش اینترنتی می توانند با پزشکان عضو دکتریاب به صورت آنلاین و رایگان پرسش و پاسخ پزشکی داشته باشند و نیازی به مراجعه به مطب و پرداخت حق ویزیت مجدد نخواهند داشت.

در موتور جستجوی دکتریاب تلاش شده است که تمامی افراد با هر نوع پلتفرمی، چه اندروید یا آی او اس و حتی گوشی های قدیمی، بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و با بستری که فراهم شده است، با هر نوع اینترنتی بتوان با سرعت بارگذاری قابل قبولی از خدمات دکتریاب استفاده کرد.

تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

بنیان گذار با نوبت گفت: سامانه نوبت دهی اینترنتی "بانوبت" این امکان را برای شما فراهم میکند تا بدون حضور در مطب پزشکان و تنها با استفاده از گوشی تلفن هوشمند و یا کامپیوتر خود، در کمترین زمان، بتوانید از این سامانه رزرو نوبت دکتر استفاده کنید؛

بدون شک برای شما هم پیش آمده است که از انتظار های طولانی در مطب ها و بیمارستان ها کلافه شده باشید، بدون شک شما هم به دنبال راه حلی برای جلوگیری از اتلاف وقت خود بوده اید، اگر فرض های بالا درباره شما صادق است، تبریک میگوییم، بانوبت راه حل پیشنهادی ماست.

تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

 

آقای مولوی  از مسئولین دکتر ساینا گفت: با استفاده از سامانه دکتر ساینا، به راحتی در کمترین زمان و با صرف هزینه کم، می توانید به صورت آنلاین با پزشکان متخصص گفتگو کنید. سامانه دکتر ساینا با بیش از 400 متخصص در زمینه های مختلفی همچون: زنان و زایمان، پوست و مو، تغذیه، اورولوژی، سلامت جنسی، غدد، قلب و عروق، کلیه، گوش و حلق و بینی، کودکان، دندان پزشکی، چشم پزشکی و تخصص های دیگر آماده پاسخگویی به سوالات تخصصی شما هستند.

سامانه دکتر ساینا به شما امکان ارسال صوت، عکس و متن را برای پزشک فراهم می کند. همچنین دکتر ساینا امکان برقراری تماس با پزشکان متخصص را نیز می دهد.

تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

بنیان گذار سیبوفن گفت: استارت آپ سیبوفن قصد دارد پزشک، پرستار، دارو و آزمایشگاه را به درب منزل هموطنان برساند.

این امر برای کسانی که قادر به حرکت نیستند امر بسیار مهمی است و در حال حاضر این خدمت را به سختی دریافت میکنند.

انتظار می رود وزارت بهداشت تسهیلات ویژه از جمله مجوزهای لازم را در اختیار این دست استارت آپ ها قرار دهد.

تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

شرکت داده کاوان امیرکبیر پس از همکاری ۳ ساله با بیمارستان میلاد جهت طراحی و آماده سازی هوشمندترین سیستم HIS و همچنین راه اندازی سیستم نوبتدهی تلفنی و اینترنتی بیمارستان میلاد به شناخت کاملی از فرآیندهای حوزه سلامت رسید و آگاه به ضعف شدید نرم افزارهای این حوزه بالاخص نرم افزارهای مدیریت مطب شد.

سرانجام در فروردین سال ۹۷ اولین نسخه مدیریت مطب آنلاین بقراط توسط آقایان رضا دفاعی و مهرشاد تیموری با هدف یکپارچه سازی فرایندهای مطب ها و کلینیک ها رسما منتشر شد.

آقای مهرشاد تیموری مدیرعامل بقراط گفت: علاوه بر مدیریت بیماران، مدیریت انبار و کالاها، مدیریت مالی، پیامک های خوش آمدگویی، غیبت و یادآوری نوبت خودکار، همکاران نامحدود منشی و پزشک با سطوح دسترسی متفاوت، گزارشات جامع و ترکیبی در تمامی زمینه ها و ده ها امکانات دیگر، بقراط ۴ رکن اساسی دارد، اول سیستم نوبتدهی هوشمند آن است، که میتواند به هر بیمار بر اساس نوبت های گذشته، تشخیص های انجام شده، وضعیت بیماری، نوع نوبت درخواستی و چندین پارامتر دیگر نوبت های متفاوتی اختصاص دهد. دوم سیستم پرونده الکترونیک سلامت یا EHR است، که علاوه بر امکان آپلود فایل با هر فرمتی، از ضبط لحظه ای صدا، فیلم، اتصال مستقیم به اسکنر و قلم نوری پشتیبانی میکند و از همه مهم تر فرم ساز بقراط است که پزشک میتواند هر نوع فرمی را طراحی کند و پس از تکمیل تدریجی اطلاعات بیماران، در نهایت هوش مصنوعی بقراط گزارشات و تحلیل های جامعی از پرونده بیماران آماده و به پزشک ارائه میدهد. سوم آنلاین بودن برنامه است که مزیت های فراوانی دارد از قبیل دسترسی پزشک و منشی به اطلاعات مطب و پرونده بیماران در هر زمان و مکان، امکان مانیتورینگ وضعیت مطب از راه دور، عدم نیاز به تهیه سرور، اطمینان از امنیت اطلاعات، عدم ثبت نوبت های تکراری به واسطه یکپارچه بودن نوبتدهی اینترنتی، تلفنی و منشی، استفاده در هر دستگاه با هر سیستم عاملی، سرعت بالا، کند نشدن سیستم و صد البته طراحی بسیار شکیل و زیبا. و چهارم پشتیبانی فوق العاده قوی و ۲۴ ساعته.

امکانات، آپدیت های کاربردی و فراوان، زیبایی و عملکرد فراتر از قابل قبول بقراط باعث شده تا حدود ۷۰ درصد پزشکان بقراط مهاجرانی از سایر نرم افزارها باشند.

بقراط | بهترین ها برای سلامتیمون

تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

محمد ابراهیم قانعی بنیان گذار پذیرش 24 گفت: ما در پذیرش24 تلاش می‌کنیم تا سریع ترین راه شناخت و ارتباط بین بیمار و پزشک را فراهم کنیم.  امکان نوبت دهی تلفنی،اینترنتی ، اپلیکیشن موبایل و کیوسک در سیستم نوبت دهی و ماژول های نرم افزار مدیریت مطب ، کلینیک و بیمارستان پذیرش24 وجود دارد

از میان هزاران پزشک در صدها مرکز درمانی، مناسب ترین پزشکان را بر اساس تخصص و فوق تخصص مورد نیازتان، هزینه های درمان، بیمه های طرف قرارداد، نظرات سایر بیماران و ... انتخاب نمایید و نوبت پزشک دلخواهتان را رزرو نمایید.

 تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

بنیان گذار شفاداک گفت: شفاداک سامانه دانش‌بنیان خدمات آنلاین پزشکان کشور است که با هدف ارایه ساده‌ترین و کاربردی‌ترین سیستم معرفی، جستجو و رزرو اینترنتی وقت ملاقات پزشکانِ مراکز درمانی (نظیر بیمارستان‌ها ، کلینیک‌ها، مطب‌ها و ...) طراحی و پیاده‌سازی گردیده است.

ماموریت شفاداک بالابردن سطح سلامتی و رفاه هموطنان‌ با معرفی پزشکان متخصص براساس نیاز و به سهل‌ترین شیوه‌ی ممکن در قالب خدمات الکترونیکی است.

تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

بنیان گذار اسمارت مدیکو گفت: اسمارت مدیکو دستیار سلامت هوشمند افراد مبتلا به دیابت است. اسمارت مدیکو در کنار شما و برای شما است که میخواهید زندگی سالم ترو  بهتری را تجربه نمایید. دستیارسلامت کاملا هوشمند برای معرفی هر آنچه که شما باید در طول روز رعایت نمایید، طراحی شده است.

ابوالفضل ورمیرا بنیان گذار ماکوم گفت: ما در حال حاضر در حال گرفتن آخرین مجوز  برای فروش محصول کیک در بازار ملی هستیم. وی افزود: ماکوم محصولی سلامت محور برای اصلاح تغذیه است. کیک فراسودمند حاوی روی پروتئین آهن کلسیم و ویتامین d3است. این کیک در مرحلهآماده سازی برای تولید قرار دارد.