۰ نفر

ریکاوری اطلاعات فلش با EaseUS Data Recovery در یک دقیقه

۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۵
کد خبر: 370054
ریکاوری اطلاعات فلش با EaseUS Data Recovery در یک دقیقه

به عنوان یک راننده تاکسی مدت هاست که آرشیوی از موسیقی های سنتی را روی یک فلش مموری ذخیره کرده اید. درگاه USB خودروتان کمی مشکل پیدا کرده ولی آن را جدی نمی گیرید تا اینکه ناگهان هر چقدر تلاش می کنید فلش توسط دستگاه پخش شناسایی نمی شود.

بعدا می بینید که حتی کامپیوتر هم فلش را نمی شناسد و آرشیو سنتی محبوب تان نابود شد. فلش را فرمت می کنید. حالا دوباره فلش، توسط سیستم شناسایی می شود اما دیگر فایلی در آن وجود ندارد.

ا

ریکاوری فایل های پاک شده حتی بعد از فرمت فلش

مثال راننده تاکسی نمونه ای از شرایطی است که امکان دارد برای هر شخصی به وجود آید، بعضی وقت ها، ضرورت پیدا می کند که فلشی که قبلا فرمت شده است را ریکاوری کنیم. برای این کار، باید از ابزارهای ریکاوری فایل مخصوص این کار استفاده کنید. اکنون وقت آن فرا رسیده که به معرفی نرم افزارEaseUS Data Recovery  برای بازیابی انواع فایل های پاک شده بپردازیم.

با نرم افزار EaseUS Data Recovery با اطمینان خاطر ریکاوری کنید

زمانی که می خواهیم از برنامه های ریکاوری فایل استفاده کنیم، نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که برنامه مورد استفاده مطمئن باشد به این معنی که وقتی در آن مشخص می کنیم که مثلا یک فلش مموری فرمت شده را ریکاوری کند، این کار را درست انجام دهد تا هم به فایل های خود برسیم و هم وقت خود را تلف نکرده باشیم.

برنامه ریکاوری شرکت EaseUS  روی همه کامپیوترهای شخصی می تواند نصب شود و مزیت آن این است که در بازیابی، مطمئن عمل می کند و تک تک فایل هایی که امکان بازیابی شدن داشته باشند را سریع و راحت ریکاوری می کند.

روش استفاده از نرم افزار EaseUS Data Recovery به صورت تصویری:

.1 روی لینک سایت EaseUS Data Recovery کلیک کنید و از این طریق نسخه آخر برنامه را، رایگان دانلود کنید. سپس فایل exe دریافت شده را نصب و اجرا نمایید .معین کنید که کدام درایو، یا حافظه جانبی یا دقیق تر از این دو، کدام فولدر را می خواهید مورد جستجو قرار دهید.

اا

 .2زمانی که جستجو انجام می شود اگر به دنبال فایل خاصی می گشتید (مثلا فقط فایل های صوتی یا فیلم) از بخش فیلتر، بالا سمت چپ برنامه نتایج را محدود کنید.

ااا

 .3زمانی که کار سرچ فایل ها به انتها رسید، آنهایی که قرار است ریکاوری شوند را انتخاب کرده و دکمه مربوط به بازیابی که پایین سمت راست صفحه مشاهده می کنید را بزنید به این ترتیب فایل ها ریکاوری می شوند.

اااا

همینطور اگر تمایل دارید از آخرین ورژن نسخه حرفه ای نرم افزار استفاده کنید کافی است به لینکEaseUS Data Recovery  مراجعه کنید و بسته مناسب خود را به سادگی تهیه کنید و از پشتیبانی بلند مدت EaseUS بهرهمند شوید.