۰ نفر

توضیحات آسان پرداخت پرشین درباره ناامنی "آپ"

۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۴۱
کد خبر: 349455
توضیحات آسان پرداخت پرشین درباره ناامنی "آپ"

روابط عمومی شرکت آسان پرداخت پرشین "آپ" در پی انتشار خبری در مورد ایراد وارده به این اپلیکیشن، توضیحات زیر را برای دفتر اقتصاد آنلاین ارسال کرد که مشروح کامل آن را در ادامه خواهید خواند؛

"با سلام و احترام، پیرو انتشار محتوایی در رسانه اقتصادآنلاین با عنوان «ناامنی در اپلیکیشن آپ» جوابیه واحد روابط عمومی آسان پرداخت پرشین "آپ" جهت انتشار در آن رسانه محترم تقدیم حضور می‌گردد.

روابط عمومی آسان پرداخت پرشین، ضمن تکذیب ادعاهای مبتنی بر مشکل امنیتی در اپلیکیشن آپ به اطلاع می‌رساند موضوع مطرح شده درباره انجام تراکنش موفق کارت به کارت با درج تاریخ انقضا اشتباه، ناشی از این موضوع است که در نسخه وب اپلیکیشن آپ، وقتی کاربر از لیست کارت‌های ذخیره شده کارتی را که با آن پیش از این تراکنش موفق انجام داده را انتخاب می‌کند، حتی اگر تاریخ انقضای کارت را به‌صورت دستی تغییر دهد، تاریخ انقضای صحیحی که یک‌بار ذخیره شده، از طرف آپ برای بانک ارسال و بعد از تایید بانک، تراکنش موفق انجام می‌گردد. ذکر این نکته ضروری است، ذخیره تاریخ انقضا کاملا بر اساس پروتکل‌های امنیتی صورت می‌گیرد.

گفتنی است؛ امنیت کاربران اپلیکیشن آپ همواره از اهمیت ویژه‌ای برای آسان پرداخت پرشین برخوردار بوده و این اپلیکیشن گواهی‌نامه‌ها و مستندات مرتبط با حوزه امنیت را از نهادهای ذی‌ربط قانونی دریافت کرده است."

photo_۲۰۱۹-۰۴-۲۷_۱۷-۰۴-۰۵