در طول یک دقیقه ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد. 60ثانیه ممکن است برای افرادی که فیسبوک یا ایمیل خود را چک می‌کنند در حد یک چشم بر هم زدن بگذرد. اگر تمام این اقدامات را در همان یک دقیقه روی هم بگذاریم، شاهد یک دقیقه شگفت‌انگیز در اینترنت خواهیم بود.

به گزارش اقتصادآنلاین ، بر اساس تحقیقات Lori Lewis و chadd بر روی سرمایه‌داری بصری، یک دقیقه در اینترنت حاوی یک میلیون ورود در فیس‌بوک، تماشای 4.5میلیون ویدیو در یوتیوب، ورود در برنامه tinder و به طور کلی ارسال 41.6میلیون پیام در واتس‌اپ و فیس‌بوک، همچنین 3.8میلیون جست و جو در گوگل، ثبت 347.222 اسکرول در اینستاگرام و تقریبا به ارزش یک میلیون دلار خرید اینترنتی آنلاین است.

تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد میزان استفاده از اینترنت نسبت به سال گذشته تغییر آنچنانی نداشته است. تعداد استفاده‌کنندگان از فیس‌بوک و جست و جوگران در گوگل در طول یک سال تقریبا ثابت مانده است. در گوگل تقریبا 100هزار جست و جو در یک دقیقه، نسبت به سال گذشته اضافه شده است. همچنین در فیسبوک حدود 30هزار ورودکننده افزایش داشته است. از طرفی دیگر، بازدیدکنندگان از محتواهای Netflix تقریبا سه برابر و ثبت‌کنندگان پست در اینستاگرام درسال 2019 نسبت به سال گذشته دوبرابر شده است.

در تصویر ارائه شده، به طور کلی میزان استفاده از محتواها در اینترنت در یک دقیقه، در سال 2019 را مشاهده می‌کنید؛

اینفوگرافیک