۰ نفر

فروش در آمازون و کسب درآمد ارزی از طریق فروش اینترنتی در بازارهای بین المللی

۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۲۳
کد خبر: 331950
 فروش در آمازون و کسب درآمد ارزی از طریق فروش اینترنتی در بازارهای بین المللی

فروش در آمازون و کسب درآمد ارزی از طریق فروش اینترنتی در بازارهای بین المللی

بله، ایرانیان نیز می توانند محصولات خود را از طریق آمازون به تمام نقاط دنیا به فروش برسانند و کسب درآمد ارزی کنند. آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین دنیاست که در بیش از 14 کشور مختلف شعبه دارد و انبارهای خود را در آنها دایر کرده است. شما کافیست محصولات خود را به انبارهای آمازون کشور مربوطه ارسال کنید، بقیه کار فروش، بسته بندی و ارسال کالا به مشتری نهایی از طریق خود آمازون انجام خواهد گرفت، این دقیقا کاریست که دیجیکالا و بامیلو به تقلید از آمازون به آن اقدام کرده اند.

به دلیل ایرانی بودن مشکلات زیادی در مسیر راه شما وجود خواهد داشت که تیم آموزش آمازون FBAMAP آنها را برای شما رفع کرده و مسیری هموار برای شما ساخته است.  

اولین مشکل، ایرانی بودن است. افرادی که تنها اقامت ایران را دارند قادر به باز کردن حساب کاربری در آمازون نخواهند بود، برای این کار می توانید از طریق حساب کاربری ما در آمازون استفاده کنید و با عقد قرار داد بین المللی معتبر با شرکت استرالیای ما اقدام به فروش و کسب درآمد کنید.

دومین مشکل فروش کالاهای تولید داخل است، محصولات تولید داخل به دلیل قوانین سخت صادراتی و بحث تحریم های ظالمانه علیه ایران، امکان ارسال و فروش آنها از طریق آمازون را ندارند، راه حل این امر، ارسال کالا به صورت فله به کشورهایی مانند عمان، ترکیه، گرجستان و ... برای بسته بندی و برندگذاری جدید است، تا محصول ایرانی با نام و برند متفاوت از کشوری متفاوت خریده شود و به آمازون ارسال و از آن طریق به فروش رسانده شود. در این مرحله از کار تیم ما شما را راهنمایی خواهند کرد ولی انجام این کار و پیدا کردن فرد یا شرکتی که بتوانید این پروسه را قانونا برای شما انجام دهد با شما خواهد بود.

دقت کنید: سعی کنید تمامی مراحل کار را کاملا قانونی و درست پیش ببرید (با کمک ما) در غیر اینصورت با بسته شدن حسابی که سعی در باز کردن آن دارید، دیگر قادر نخواهید بود حساب کاربری با نام خود در آمازون باز کنید. استفاده از سایت های واسطه مانند P24 و موارد مشابه برای باز کردن حساب بانکی و شرکت و ... در کشورهای همسایه اصلا فایده نخواهد داشت و هزینه و سرمایه خود را نیز هدر خواهید داد، تنها راه باز کردن حساب کابری آمازون اخذ اقامت یکی از کشورهای مورد تایید آمازون یا استفاده از حساب کاربری FBAMAP یا حساب کاربری دوستان و آشنایان خود در این کشورهاست.

امکان سنجی فروش محصول شما در آمازون

هر محصولی در آمازون نیاز به امکان سنجی فروش دارد، در هر آمازونی (از 14 پلتفرم موجود در دنیا) بایستی با استفاده از ابزارهای تحلیلی و آماری، میزان تقاضا، رقبا، هزینه های موجود (خرید محصول، ارسال محصول، تبلیغات، مالیات و ...) محاسبه شود و پس از به بررسی به صرفه بودن فروش در آن اقدام به باز کردن حساب کابری و ارسال و فروش کالا کرد.

معمولا محصولاتی که حاشیه سود اولیه آنها (قبل از کسر هزینه مالیات و تبلیغات) بالای 40 درصد باشند محصولات خوبی برای فروش در آمازون هستند.

میزان سرمایه مورد نیاز برای فروش کالا از طریق آمازون

برای فروش در آمازون با هر هزینه نمی توانید اقدام کنید. اگر فردی به شما گفت که می توانید با کمتر از 1000 دلار بیزینس خود را در آمازون راه اندازی کنید، بدانید که به شما دروغ گفته و یا چیزی از آمازون و بیزینس آمازون نمی داند. هزینه 1000 دلار تنها برای تست گرفتن فروش 100 تا 200 محصول 1-2 دلاری در آمازون کافیست که آن هم تنها سرمایه شما و وقت شما را خواهد گرفت.

برای فروش در آمازون به صورت موفق و کسب درآمد با سود خالص بالای 2000 دلار به صورت ماهیانه، حداقل نیازمند سرمایه گذاری 10 هزار دلاری خواهید بود. هزینه های مورد نظر به شرح زیر خواهد بود:

ماهیانه 40 دلار هزینه اکانت آمازون

هزینه اولیه ابزارهای مهم و ضرورری تحلیلی آمازون حداقل 400 دلار

هزینه بازرسی کیفی محصولات تولید شده (در چین به طور مثال) 200 تا 500 دلار

هزینه تولید حداقل 1000 واحد کالا به ارزش هر واحد 5 دلار = 5000 دلار

هزینه طراحی های گرافیکی و عکاسی مورد نیاز = حداقل 500 دلار

هزینه ارسال کالا به انبارهای آمازون (به طور مثال از چین به آمریکا) = حداقل 2000 دلار

سایر هزینه های تبلیغات اولیه و لانچ محصول (شامل گرفتن ریویو و رنک برای محصول) = حداقل 1000 دلار

این نوع فروش برای چه کسانی مفید خواهد بود

1.    افرادی که ساکن کشورهای خارجی هستند و به دنبال راه اندازی کسب و کاری برای خود هستند می توانند با کمترین هزینه ممکن یکی از بهترین بیزینس های دنیا را برای خود راه اندازی کنند و نام و برند خود را جهانی کنند.

2.    افرادی که به دنبال گرفتن اقامت یکی از کشورهای مورد تایید آمازون را دارند می توانند از قبل از ورود با کار کردن بر روی اکانت دیگران برای خود برند و بیزینسی موفق راه اندازی کنند و با خیالی آسوده وارد کشور مربوط شوند

3.    دانشجویانی که در حال تحصیل در کشورهای مربوطه هستند (البته با محدودیت)

4.    برای تولید کنندگانی که محصولات خود را در خارج از کشور تولید میکنند

5.    برای تولید کنندگانی که محصولات خود را در داخل تولید میکنند و امکان دور زدن تحریم را دارند

میزان تجربه کاری مورد نیاز برای شروع این کار

در این جا ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که آیا می توان با هر میزان تجربه و دانشی وارد این کار شد؟ در جواب باید گفت بله، می توان از دو طریق وارد این بیزینس شد

فروش از طریق ما در آمازون: که در این حالت تمامی کار و پروسه کار با ما خواهد بود و سرمایه گذاری از طریق شما انجام خواهد گرفت

استخدام نیروی کار از شما و آموزش فروش در آمازون آنها با ما: در این حالت نیز شما تنها نیاز به سرمایه گذاری

با ما تماس بگیرید و فروش خود را در آمازون شروع کنید - FBAMAP