۰ نفر

خرید آنلاین بیمه از مرکز مشاوره و انتخاب بیمه ازکــی

۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۸
کد خبر: 321353
خرید آنلاین بیمه از مرکز مشاوره و انتخاب بیمه ازکــی

در سال‌های اخیر و در پی همه‌گیر شدن استفاده از اینترنت، انجام بسیاری از امور از خرید خودرو و انواع لوازم خانگی گرفته تا انواع بیمه، مانند بیمه مسافرتی، بدنه، شخص ثالث، انواع بیمه‌های درمانی و عمر و.... آنلاین شده است.

 این شیوه خرید در حوزه‌هایی مانند بیمه، موجب ایجاد تغییرات بزرگی در این صنعت شده است که مدرن شدن این صنعت و شیوه‌های بهره‌مندی از خدمات آن یکی از این تغییرات است.

تغییر نگاه سنتی به صنعت بیمه و شیوه‌های خرید آن با ظهور استارتاپ‌های موفقی چون «ازکــی» موجب شده است که این صنعت وارد مرحله‌ای مدرن شود و این گذر سنت از مدرنیته، نه تنها سهولت خرید و افزایش اعتماد به خریدهای اینترنتی در حوزه بیمه را در پی داشته است، بلکه به کاهش هزینه‌های زمانی، تردد در شهر و... منجر شده است.

در هر حال استارتاپ ازکــی با آدرس اینترنتی AZKI.com به عنوان پیشتاز مدرنیته در حوزه بیمه و یکی از بزرگترین استارتاپ‌های فناوری اطلاعات فعال در صنعت بیمه است که فعالیت اصلی آن، ارائه مشاوره رایگان بیمه است و برای موفقیت در این مسیر، متخصصان مجرب صنعت بیمه را برای ارائه خدمات مشاوره تخصصی بکار گرفته است. به این ترتیب این «مرکز مشاوره و انتخاب آنلاین بیمه» کمک بزرگی به افراد حقیقی و حقوقی است که به دنبال یک شرکت بیمه معتبر با خدمات بیمه‌ای باکیفیت هستند.

 این استارتاپ با رویکردی متفاوت، شرایط مشاوره، مقایسه و خرید انواع خدمات بیمه از بیمه درمان تکمیلی گرفته تا آتش‌سوزی و بدنه خودرو را با پوشش‌های مختلف از شرکت‌های بیمه‌ای مختلف را فراهم کرده است و به دلیل بهره‌گیری از کارشناسان خبره و بی‌طرف در تمام حوزه‌های خدماتی و پوشش بیمه در ارائه مشاوره تخصصی بیمه، یکی از بهترین‌هاست و مخاطبان این استارت‌آپ، می‌توانند با آگاهی و پس از دریافت مشاوره، نوع شرکت بیمه‌ای خود را انتخاب کنند.  

کافیست به وبسایت ازکــی مراجعه کنید و علاوه بر کسب اطلاعات و مشاوره رایگان مورد بیمه مدنظرتان از بیمه بدنه گرفته تا آتش‌سوزی و .... ، بهترین خدمات بیمه‌ای را دریافت کنید.


چابک آنلاین » اخبار بیمه کشور - چهار راه اطلاع رسانی بانک و بیمه در ایران » آخرین تحلیل ها و اخبار از صنعت بیمه و بانک در کشور