۰ نفر

فال حافظ امروز سه شنبه ۲۳ اسفند با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱:۵۳
کد خبر: 706524
فال حافظ امروز سه شنبه ۲۳ اسفند با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۳ اسفندماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲۳ اسفندماه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۲۳ اسفندبا تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فال حافظ امروز ۲۲ اسفند متولدین فروردین

غزل شماره ۳۰۱ دیوان حافظ: ای دل ریش مرا با لب تو حق نمک

تعبیر غزل شماره ۳۰۱ حافظ در فال شما:

دارای خصلت های خوبی هستید و اراده آهنین شما باعث شده در شرایط سخت زندگی استوار و ثابت قدم بمانید. به خاطر آن شاکر خداوند باشید.

برای رسیدن به آرزوها و اهداف خود سعی کنید صداقت پیشه کرده و با خلوص نیت رفتار کنید. به زودی مشکلات و موانع برطرف می شود و قطعا به سرمنزل مقصود خواهید رسید.

فال حافظ امروز ۲۲ اسفند متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۴۰۰ دیوان حافظ: بالابلند عشوه گر نقش باز من

تعبیر غزل شماره ۴۰۰ حافظ در فال شما:

غصه نخورید که زندگی به همین روال باقی نخواهد ماند، بالاخره روزگار سختی و مشقت تمام می شود و ابرهای تیره از آسمان زندگی شما کنار می رود، اما لازم است نقطه ضعف های خود را بشناسید.

علت اشتباه و شکست ها را بررسی کنید تا با موانع آشنا شده و در رفع آن ها بکوشید. ریاکاری و دورویی عاقبت خوبی ندارد. با اراده و خلوص نیت و توکل بر خدا به راه ادامه دهید.

فال حافظ امروز ۲۲ اسفند متولدین خرداد

غزل شماره ۵۶ دیوان حافظ: دل سراپرده محبت اوست

تعبیر غزل شماره ۵۶ حافظ در فال شما:

به امید رسیدن به مقصود تلاش می کنید، مطمئن باشید با کمی تلاش بیشتر و صبر و حوصله به مرادتان خواهید رسید. برای تحقق آرزوها منتظر معجزه های عالم بالا نباشید و بر توانمندی های خود تکیه کنید تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

خداوند را در هیچ صحنه ای از زندگی فراموش نکنید و مراقب اعمال تان باشید زیرا او نیز همیشه ناظر و همراه شماست.

مراقب باشید که قدم های خود را کجا می گذارید زیرا یک خطای کوچک می تواند همه تلاش ها و زحمت های شما را نقش بر آب کند. قدر جوانی خود را بدانید و عمرتان را بیهوده هدر ندهید.

فال حافظ امروز ۲۲ اسفند متولدین تیر

غزل شماره ۳۶۲ دیوان حافظ: دیدار شد میسر و بوس و کنار هم

تعبیر غزل شماره ۳۶۲ حافظ در فال شما:

مژده باد که در آینده نزدیک همای سعادت روی شانه های شما خواهد نشست و به مراد دل می رسید. ایام خوشبختی فرا خواهد رسید و حسودان از آسیب زدن به شما ناامید خواهند شد.

حرف های بدخواهانه دیگران خللی در اراده و عزم راسخی که دارید وارد نمی کند. خودباوری و اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و با عشق و محبت با مردم رفتار کنید.

فال حافظ امروز ۲۲ اسفند متولدین مرداد

غزل شماره ۶۲ دیوان حافظ: مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست

تعبیر غزل شماره ۶۲ حافظ در فال شما:

به زودی از جانب عزیزی که منتظر پیامش هستید، پیغامی دریافت می کنید که آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. در رفاقت بسیار قابل اعتماد و فداکار هستید و دیگران می توانند به شما تکیه کنند.

سر عهد و پیمان خود هستید و به قول معروف سرتان برود قولتان نمی رود. این خصلت تاثیر مثبتی در موفقیت های آینده خواهد داشت. در مقابل انتظار دارید دیگران هم با شما همانقدر خوش قول و قابل اعتماد باشند.

برای رسیدن به مقصود تلاش کنید تا به وصال یار برسید. گاهی زندگی را سخت گرفته و باعث آزار و رنجش اطرافیان می شوید. سعی کنید با علاقه و محبت رفتار کرده و به زندگی امیدوار باشید. از یاد خداوند غافل نشوید.

فال حافظ امروز ۲۲ اسفند متولدین شهریور

غزل شماره ۳۰۱ دیوان حافظ: ای دل ریش مرا با لب تو حق نمک

تعبیر غزل شماره ۳۰۱ حافظ در فال شما:

دارای خصلت های خوبی هستید و اراده آهنین شما باعث شده در شرایط سخت زندگی استوار و ثابت قدم بمانید. به خاطر آن شاکر خداوند باشید.

برای رسیدن به آرزوها و اهداف خود سعی کنید صداقت پیشه کرده و با خلوص نیت رفتار کنید. به زودی مشکلات و موانع برطرف می شود و قطعا به سرمنزل مقصود خواهید رسید.

فال حافظ امروز ۲۲ اسفند متولدین مهر

غزل شماره ۳۷۴ دیوان حافظ: بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم

تعبیر غزل شماره ۳۷۴ حافظ در فال شما:

مژده باد بر شما که روزهای خوش و ایام کامیابی فرا رسیده و همای سعادت روی بام خانه تان نشسته است. زندگی و روزگار را سخت نگیرید و از غم و غصه خود را رها کنید.

هرچه در این چرخ گردون برای شما رخ دهد به صلاح تان است و حکمتی دارد، در راه رسیدن به مقصود راه های مختلف را امتحان کنید تا ایام شادی ماندگار شود.

فال حافظ امروز ۲۲ اسفند متولدین آبان

غزل شماره ۲۹۱ دیوان حافظ: ما آزموده‌ایم در این شهر بخت خویش

تعبیر غزل شماره ۲۹۱ حافظ در فال شما:

چیزی را از دست داده اید و بسیار اندوهگین هستید، اما غم و غصه و افسوس فایده ای ندارد، به جای حسرت خوردن بهتر است به دنبال جبران این مسئله باشید و با جدیت و پشتکار بیشتر تلاش کنید.

سخت نگیرید تا زندگی راحت تر شود. نیتی در دل دارید که پستی بلندی های زیادی دارد و باید صبوری پیشه کنید یا از آن صرف نظر کنید. از لجبازی و خودخوری دست بکشید که عاقبت خوبی برای شما ندارد.

فال حافظ امروز ۲۲ اسفند متولدین آذر

غزل شماره ۳۳۲ دیوان حافظ: مزن بر دل ز نوک غمزه تیرم

تعبیر غزل شماره ۳۳۲ حافظ در فال شما:

به توانایی ها و هوش خود اعتماد داشته و با توجه به تصمیماتی که می گیرید اقدام کنید. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و با اراده و عزم راسخ قدم بردارید.

برای چیره شدن به سختی ها و مشکلات اراده قوی و همت عالی نیاز است. سفره دل را برای نامحرم باز نکنید که پشیمانی به دنبال خواهد داشت.

فال حافظ امروز ۲۲ اسفند متولدین دی

غزل شماره ۱۷۶ دیوان حافظ: سحرم دولت بیدار به بالین آمد

تعبیر غزل شماره ۱۷۶ حافظ در فال شما:

مژده باد بر شما که مراد دل تان با توکل بر خدا و صبر و شکیبایی به زودی عملی خواهد شد. برای دستیابی به هدف تلاش و سرعت عمل و دوراندیشی داشته باشید تا حسودان و رقیبان را پشت سر گذاشته و هرچه زودتر به آرزوهای خود برسید.

دشمنان شما را پیروز میدان می دانند و دوران سختی تمام شده است، خوشحال باشید که از غم و غصه رهایی پیدا کرده اید. در آینده نزدیک مالی به شما می رسد که بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

از طعنه های گاه به گاه اطرافیان رنجیده خاطر نشوید و در رسیدن به اهداف خود ثابت قدم باشید.

فال حافظ امروز ۲۲ اسفند متولدین بهمن

غزل شماره ۲۰۷ دیوان حافظ: یاد باد آن که سر کوی توام منزل بود

تعبیر غزل شماره ۲۰۷ حافظ در فال شما:

در گذشته غرق شده اید و افسوس آن را می خورید اما حسرت خوردن فایده ای برای شما ندارد، تجربه هایی که از گذشته کسب کرده اید را به خاطر سپرده و بقیه چیزها را فراموش کنید تا در مسیر موفقیت گام بردارید.

از راهنمایی و تجربه افراد با تجربه و والدین خود بهره بگیرید، خودتان را برای آینده درخشان آماده کنید زیرا روزهای خوشی در راه است و فقط به کمی پشتکار و تلاش نیاز دارید.

فال حافظ امروز ۲۲ اسفند متولدین اسفند

غزل شماره ۳۱۹ دیوان حافظ: سال‌ها پیروی مذهب رندان کردم

تعبیر غزل شماره ۳۱۹ حافظ در فال شما:

تلاش و زحمت زیادی کشیده و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته اید اما مایوس نشوید که سرانجام به مراد دل می رسید و روزهای خوش فراخواهد رسید.

برای موفقیت در کارهای مهم با دوستان مورداعتماد خود مشورت کرده و دوست و دشمن را از هم جدا کنید. از عقل و درایت خود استفاده کرده و خدا را همیشه به یاد داشته باشید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید