۰ نفر

فال حافظ امروز جمعه ۱۲ اسفند با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۰:۲۱
کد خبر: 704358
فال حافظ امروز جمعه ۱۲ اسفند با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۲ اسفند ماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۱۲ اسفند ماه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۱۲ اسفند با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فال حافظ امروز ۱۲ اسفند متولدین فروردین

غزل شماره ۳۹۲ دیوان حافظ: دانی که چیست دولت دیدار یار دیدن

تعبیر غزل شماره ۳۹۲ حافظ در فال شما:

از فرصت های ارزشمندی که ایجاد شده به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. از کینه و کدورت برحذر باشید که قلب را سیاه می کند، از در آشتی و صفا با دیگران وارد شوید.

دوستان خوب و باوفا جواهرات ارزشمند در زندگی هستند که رسیدن به مقصود بدون حضور آن ها میسر نخواهد شد. با دیگران صادق و یکرنگ باشید تا نتایج خوب آن را در زندگی مشاهده کنید.

فال حافظ امروز ۱۲ اسفند متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۲۰۷ دیوان حافظ: یاد باد آن که سر کوی توام منزل بود

تعبیر غزل شماره ۲۰۷ حافظ در فال شما:

در گذشته غرق شده اید و افسوس آن را می خورید اما حسرت خوردن فایده ای برای شما ندارد، تجربه هایی که از گذشته کسب کرده اید را به خاطر سپرده و بقیه چیزها را فراموش کنید تا در مسیر موفقیت گام بردارید.

از راهنمایی و تجربه افراد با تجربه و والدین خود بهره بگیرید، خودتان را برای آینده درخشان آماده کنید زیرا روزهای خوشی در راه است و فقط به کمی پشتکار و تلاش نیاز دارید.

فال حافظ امروز ۱۲ اسفند متولدین خرداد

غزل شماره ۱۷۳ دیوان حافظ: در نمازم خم ابروی تو با یاد آمد

تعبیر غزل شماره ۱۷۳ حافظ در فال شما:

دلی پاک و باطنی روشن دارید، موفقیت هایی که تاکنون به دست آورده اید به خاطر همین خصلت های نیکوی شماست. مدتی است صبوری می کنید و به زودی نتیجه صبر و تیزبینی خود را خواهید دید.

تغییرات مالی و معنوی در راه است و در مسیر کمال روحی قدم خواهید گذاشت. هدف و نیتی در دل دارید که بسیار خوب است و لازم است برای رسیدن به آن آماده شوید.

به خداوند یکتا توکل کنید. نذر خود را ادا کنید و به خانواده به خصوص همسرتان توجه بیشتری داشته باشید.

فال حافظ امروز ۱۲ اسفند متولدین تیر

غزل شماره ۴۴۲ دیوان حافظ: به جان او که گرم دسترس به جان بودی

تعبیر غزل شماره ۴۴۲ حافظ در فال شما:

اگرچه به آن چه می خواستید دست نیافته و دچار شکست شدید اما نگذارید یاس و ناامیدی در دل شما رخنه کند. برای رسیدن به مراد دل کافیست پشتکار و تلاش خود را بیشتر کنید.

ناراحت نباشید که هرچه پیش آید به صلاح شماست، اگر امروز به نتیجه مطلوب نرسیدید، فردا انشالله خواهید رسید. به خداوند توکل داشته باشید.

فال حافظ امروز ۱۲ اسفند متولدین مرداد

غزل شماره ۱۱۵ دیوان حافظ: درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد

تعبیر غزل شماره ۱۱۵ حافظ در فال شما:

یک روز همه چیز موافق توست و دنیا به کام، روزی دیگر زمین و زمان بر علیه تو و اوضاع نابسامان! این رسم روزگار است که خوشی و ناخوشی همیشه در کنار هم خواهند بود.

دوستان شفیق و دلسوز دارید که بسیار به آن ها وابسته اید. شخصیت متعالی اما کینه جو دارید، کینه و کدورت ها را کنار بگذارید تا نام نیک از شما به یادگار بماند.

فال حافظ امروز ۱۲ اسفند متولدین شهریور

غزل شماره ۹۰ دیوان حافظ: ای هدهد صبا به سبا می‌فرستمت

تعبیر غزل شماره ۹۰ حافظ در فال شما:

راه چاره شما صبر و تحمل است، به زودی اوضاع سر و سامان خواهد گرفت و رحمت خداوند شامل حال شما خواهد شد. غمگین نباشید که روزهای شاد در راه است و به مراد دل خود خواهید رسید.

به قول هایی که داده اید عمل کنید. مطمئن باشید رنج هایی که تا امروز تحمل کرده اید بی پاسخ نخواهد ماند.

فال حافظ امروز ۱۲ اسفند متولدین مهر

غزل شماره ۲۰۲ دیوان حافظ: بود آیا که در میکده‌ها بگشایند

تعبیر غزل شماره ۲۰۲ حافظ در فال شما:

اگرچه سختی های زیادی را تحمل می کنید و غم و اندوه زیادی دارید اما ناامیدی از درگاه خداوند نتیجه خوبی برای شما ندارد، مطمئن باشید با امید به پروردگار و صبوری، به زودی سختی های می گذرند و آسانی برای شما فرا خواهد رسید.

برای رسیدن به آرامش بهتر است به سوی خداوند بروید و به درگاهش دعا و نیایش کنید تا باعث جلای قلب و آرامش دل شما شود. مشکلات با دقت، سرعت و توکل حل خواهد شد.

فال حافظ امروز ۱۲ اسفند متولدین آبان

غزل شماره ۳۱۸ دیوان حافظ: مرا می‌بینی و هر دم زیادت می‌کنی دردم

تعبیر غزل شماره ۳۱۸ حافظ در فال شما:

به دوستان وفادار و صمیمی خود توجه کنید و آن ها را فراموش نکنید. اگر دست نیاز به سوی شما دراز کردند به آن ها کمک کنید که در روزهای سختی به یاری شما خواهند شتافت.

هوای خانواده خود را داشته باشید زیرا خانواده برای شما می ماند و بهترین یار شما در روزهای سخت هستند. با حضور خدا و دوستان شفیقی که دارید ترس و نگرانی را از دل خود بیرون کرده و به تلاش خود ادامه دهید تا به مراد دل برسید.

فال حافظ امروز ۱۲ اسفند متولدین آذر

غزل شماره ۴۲۵ دیوان حافظ: دامن کشان همی‌شد در شرب زرکشیده

تعبیر غزل شماره ۴۲۵ حافظ در فال شما:

ایام خوشی و کامیابی رسیده و بخت و اقبال به شما روی آورده است. فرصت ها را غنیمت شمرده و از آن ها کمال استفاده را بکنید.

از غرور و کبر برحذر باشید که خودپسندی عاقبت خوبی ندارد. در دوران لذت و شادی فقط به فکر خود نباشید، با مردم با مهربانی رفتار کرده و دست ضعیفان را بگیرید.

فال حافظ امروز ۱۲ اسفند متولدین دی

غزل شماره ۷۷ دیوان حافظ: بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت

تعبیر غزل شماره ۷۷ حافظ در فال شما:

از شکست خوردن می ترسید و این ترس باعث رنج و اندوه شما شده است. بدانید هیچ کامیابی و موفقیتی در این جهان بدون تحمل سختی ها و صبر کردن میسر نمی شود، پس ترس ها را کنار گذاشته و با عزم راسخ برای رسیدن به مراد دل تلاش کنید.

لذت دستیابی به اهداف در گروی تحمل درد و رنج های مسیر است. برای رسیدن به سر منزل مقصود ممکن است مال و آبروی تان در خطر باشد، مراقب باشید.

فال حافظ امروز ۱۲ اسفند متولدین بهمن

غزل شماره ۳۲۵ دیوان حافظ: گر دست دهد خاک کف پای نگارم

تعبیر غزل شماره ۳۲۵ حافظ در فال شما:

در دوستی از جان مایه می گذارید و هرچه بتوانید برای دوستان انجام می دهید، اما لازم است از یکرنگ بودن آن ها نیز مطمئن شوید که آیا در همه لحظات با شما همراهی می کنند یا فقط شریک شادی و خوشی این روزها هستند.

دست به خیر داشته باشید تا بعد از مرگ نیز نام نیک شما به جا بماند. از یاد خدا غافل نشوید و او را عبادت کنید که آرامش دل نزد اوست.

فال حافظ امروز ۱۲ اسفند متولدین اسفند

غزل شماره ۳۵۶ دیوان حافظ: گرم از دست برخیزد که با دلدار بنشینم

تعبیر غزل شماره ۳۵۶ حافظ در فال شما:

شرایط نابسامان و کنترل اوضاع از دست شما خارج شده، همیشه از سختی های راهی که در آن قدم گذاشته اید، آگاه بودید. همچنان در برابر مشکلات و رنج ها مقاومت کرده و استوار باشید.

به زودی لطف و رحمت خداوند شامل حال تان می شود و تحمل این همه سختی نتیجه خواهد داد. انسان صادق و وفاداری هستید، تنبلی نکنید و کارها را به تعویق نیندازید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید