۰ نفر

فال حافظ امروز جمعه ۵ اسفند با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱:۱۲
کد خبر: 702942
فال حافظ امروز جمعه ۵ اسفند با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۵ اسفند ماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۵ اسفند ماه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۵ اسفند با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فال حافظ امروز ۵ اسفند متولدین فروردین

غزل شماره ۱۷۸ دیوان حافظ : هر که شد محرم دل در حرم یار بماند

تعبیر غزل شماره ۱۷۸ حافظ در فال شما :

سر قول و پیمان خود باشید و وفای به عهد را فراموش نکنید. خطر آبروریزی وجود دارد، توصیه می شود خط قرمزها را مشخص کرده و پا را از آن ها فراتر نگذارید.

نیتی در دل دارید که لازم است ابتدا مقدماتش فراهم شود و جوانب آن کاملا بررسی گردد. زمانبر است اما از یاس و ناامیدی دوری کنید که با اراده و سرعت عمل انشاالله موفق خواهید شد.

مهربانی شما زبانزد عام و خاص است. عشق و محبت خود را به اطرافیان نثار کنید و نگذارید دلتان جلای خود را از دست بدهد.

فال حافظ امروز ۵ اسفند متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۱۰۹ دیوان حافظ : دیر است که دلدار پیامی نفرستاد

تعبیر غزل شماره ۱۰۹ حافظ در فال شما :

مدتی است منتظر رسیدن جوابی هستید و این انتظار شما را خسته و بی صبر کرده است. دروغ و نیرنگ شما را از رسیدن به اهداف دور خواهد کرد، برای رسیدن به آن چه شدیدا در طلبش هستید هرگز از راه دروغ و ریاکاری وارد نشوید.

برای موفقیت و رسیدن به مراد دل صبر و حوصله زیادی لازم است. قرض ها به زودی ادا می شود و خبرهای خوشی از مسافرتان خواهد رسید.

فال حافظ امروز ۵ اسفند متولدین خرداد

غزل شماره ۴۵۰ دیوان حافظ : روزگاریست که ما را نگران می‌داری

تعبیر غزل شماره ۴۵۰ حافظ در فال شما :

برای رسیدن به اهداف و آرزوهای خود از کبر و خودپسندی دوری کنید و شک نکنید فریبکاری و حیله کردن در کارها عاقبت خوشی برای شما نخواهد داشت.

افراد خانواده یا دوستان چشم امید به شما دوخته اند آن ها را ناامید و مایوس نکنید و با دیگران با عشق و محبت رفتار کنید تا زندگی و روزگارتان از این رو به آن رو شود.

فال حافظ امروز ۵ اسفند متولدین تیر

غزل شماره ۲۶۲ دیوان حافظ : حال خونین دلان که گوید باز

تعبیر غزل شماره ۲۶۲ حافظ در فال شما :

اگرچه دیگران در حق شما بدی کرده اند اما جواب بدی را با بدی ندهید بلکه سعی کنید با رفتار خوب و نیت خیر با آن ها برخورد کنید که به زودی شرمنده کار خود خواهند شد.

غم و تشویش را از دل پاک کنید و با توکل به خداوند و ایمان و اراده راسخ شروع کنید که بی تردید موفق می شوید. سفر زیارتی در پیش دارید. با خانواده و همسر خود خوش اخلاق باشید زیرا او عاشقانه شما را دوست دارد.

فال حافظ امروز ۵ اسفند متولدین مرداد

غزل شماره ۲۵۹ دیوان حافظ : منم که دیده به دیدار دوست کردم باز

تعبیر غزل شماره ۲۵۹ حافظ در فال شما :

از سختی های زندگی خسته شده اید و از مشکلات فرار می کنید. سعی کنید روحیه خود را حفظ کرده و قوی باشید. غم و اندوه را از دل خود خارج کنید و به درگاه خداوند عبادت کنید.

شما انسان مومن و متعهدی هستید به زودی انشالله به زیارت مشرف خواهید شد، از نماز و عبادت غافل نشوید، به دوستان جانی و صادق خود اطمینان کنید.

فال حافظ امروز ۵ اسفند متولدین شهریور

غزل شماره ۴۲۵ دیوان حافظ : دامن کشان همی‌شد در شرب زرکشیده

تعبیر غزل شماره ۴۲۵ حافظ در فال شما :

ایام خوشی و کامیابی رسیده و بخت و اقبال به شما روی آورده است. فرصت ها را غنیمت شمرده و از آن ها کمال استفاده را بکنید.

از غرور و کبر برحذر باشید که خودپسندی عاقبت خوبی ندارد. در دوران لذت و شادی فقط به فکر خود نباشید، با مردم با مهربانی رفتار کرده و دست ضعیفان را بگیرید.

فال حافظ امروز ۵ اسفند متولدین مهر

غزل شماره ۱۰۸ دیوان حافظ : خسروا گوی فلک در خم چوگان تو باد

تعبیر غزل شماره ۱۰۸ حافظ در فال شما :

مژده باد که به زودی همای سعادت روی شانه های شما خواهد نشست. اطرافیان به خوشبختی و موفقیت های شما غبطه می خورند. مراقب حسادت حسودان باشید.

باطن خوب و سرشت پاک شما باعث شده همه به شما علاقه مند شوند. همیشه خوب و مهربان باشید که کلید پیشرفت و موفقیت شما در همین است. در معامله ای که به زودی خواهید داشت دقت کنید تا فریب نیرنگ دیگران را نخورید.

در روزهای آتی شخصی از شما ناراحت می شود، از او دلجویی کرده و از دلش درآورید.

فال حافظ امروز ۵ اسفند متولدین آبان

غزل شماره ۲۹۶ دیوان حافظ : طالع اگر مدد دهد دامنش آورم به کف

تعبیر غزل شماره ۲۹۶ حافظ در فال شما :

اگرچه افراد فریبکار و دورو شما را آزار داده و دلسرد کرده اند اما بدانید که شما با حفظ خلوص نیت و صداقت در کارها می توانید به اهداف خود دست پیدا کنید.

ایمان به خداوند و اخلاص دو سرمایه اصلی هر انسانی هستند. تردید به دل راه ندهید و به حق توکل داشته باشید.

برای آرزوهای محال عمر خود را هدر ندهید. انشالله بیمار شفا پیدا می کند و قرض ها ادا می شود. از حسودان دوری کنید.

فال حافظ امروز ۵ اسفند متولدین آذر

غزل شماره ۳۱۸ دیوان حافظ : مرا می‌بینی و هر دم زیادت می‌کنی دردم

تعبیر غزل شماره ۳۱۸ حافظ در فال شما :

به دوستان وفادار و صمیمی خود توجه کنید و آن ها را فراموش نکنید. اگر دست نیاز به سوی شما دراز کردند به آن ها کمک کنید که در روزهای سختی به یاری شما خواهند شتافت.

هوای خانواده خود را داشته باشید زیرا خانواده برای شما می ماند و بهترین یار شما در روزهای سخت هستند. با حضور خدا و دوستان شفیقی که دارید ترس و نگرانی را از دل خود بیرون کرده و به تلاش خود ادامه دهید تا به مراد دل برسید.

فال حافظ امروز ۵ اسفند متولدین دی

غزل شماره ۹۱ دیوان حافظ : ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت

تعبیر غزل شماره ۹۱ حافظ در فال شما :

واقعا عاشق شماست و همیشه در ذهنش باقی خواهید ماند، شما هم به فکر او هستید اما خودتان را نزد او خوار و کوچک نکنید. بهتر است مجنون عشق خودش را بروز نداده و سختی های راه را تحمل کند تا شما هم در عشق و عاشقی به مقام او برسید.

فال حافظ امروز ۵ اسفند متولدین بهمن

غزل شماره ۲۸۱ دیوان حافظ : یا رب این نوگل خندان که سپردی به منش

تعبیر غزل شماره ۲۸۱ حافظ در فال شما :

به زودی خبر خوشحال کننده ای خواهید شنید. از شدت انتظار کشیدن خسته و بی تاب شده اید و از هرکسی سراغ مقصود خود را می گیرید، صبوری کنید که وصال به زودی محقق خواهد شد و شیرینی آن طعم تلخ انتظار را از بین می برد.

به خداوند توکل داشته باشید و به رضای او رضایت دهید. آرزوهای به ظاهر محال به زودی برآورده می شود. ملاقات مهمی در پیش دارید.

فال حافظ امروز ۵ اسفند متولدین اسفند

غزل شماره ۳۵۷ دیوان حافظ : در خرابات مغان نور خدا می‌بینم

تعبیر غزل شماره ۳۵۷ حافظ در فال شما :

به فکر آینده هستید و قبل از هر تصمیمی به عواقب آن فکر کرده و دوراندیشی را فراموش نمی کنید. این از خصلت های خوب شما می باشد که هیچ اقدامی از سر هوا و هوس انجام نمی دهید.

اگرچه اطرافیان به خاطر حساسیت شما به نتیجه کار، باعث رنجش تان شده اند اما به آن ها توجهی نکنید و مثل همیشه اگر مطمئن هستید کاری به صلاح است با وجود سختی های فراوانی که در مسیر وجود دارد، آن را انجام دهید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید