۰ نفر

همه چیزی که ماه تولد شما آشکار می کند

۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۲۱:۳۲
کد خبر: 682566
همه چیزی که ماه تولد شما آشکار می کند

ممکن است ندانید یا باور نداشته باشید اما ماه تولد شما تا حد زیادی بر شخصیتتان تأثیر می گذارد. به گفته اعداد شناسان و طالع بین ها، ماه های تولد می تواند بر انتخاب شغل، دوستان، همسر و همچنین ویژگی های کلی افراد اثر گذار باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، ماه تولد انسان همچنین می‌تواند تعیین کند که بیشتر به چه نوع بیماری هایی مبتلا خواهد شد! واضح است که هم ترازی ستاره ها و قرار گرفتن آنها در کنار یکدیگر در لحظه تولد می تواند چیزهای زیادی را در مورد شما به عنوان یک فرد آشکار کند. با دیدن اینکه ماه های تولد چقدر مهم هستند، در اینجا خلاصه ای از آنچه می توانیم در مورد شما و ماه تولدتان بگوییم، آورده شده است.

ماه تولد

ژانویه(11 دی تا 11 بهمن) 

متولدین ماه اول سال کاملاً سرسخت هستند و اراده خود را تسلیم عقاید دیگران نمی کنند. آنها قوانین رفتاری سختگیرانه ای درباره محل کار خود دارند و اجازه نمی دهند چیزی مانع جاه طلبی هایشان شود. متولدین این ماه ذاتا رهبر به دنیا ی آیند اما برای اینکه نظرات دیگران را در کارهای خود دخیل کنند آدم های مناسبی نیستند و معمولا عملکردی خود محور دارند. اگر ماه تولد شما اولین ماه سال است باید بگوییم درست است که رهبر دیکتاتوری هستید اما می توانید معلم های خوبی را تربیت و به جامعه معرفی کنیدو پس از این قابلیت که ماه تولدتان برای شما فراهم کرده به خوبی بهره ببرید.

فوریه(12بهمن تا 10اسفند)

اگر ماه تولد خود یا فرزندتان دومین ماه سال است باید بگوییم از خلاقیت بالایی برخوردارید. متولدین فوریه علاقمند به بحث هایی هستند که در آن روشنفکری رواج دارد و ارتباط با افرادی که از نظر شخصیتی سطحی نگر هستند را دوست ندارند. ماه تولد این دسته از متولدین آنها را به شخصی با روحیه ای آزادی طلب تبدیل کرده تا نسبت به زندگی بینشی غیر متعارف داشته باشند. متولدین فوریه عاشق سفر، ماجراجویی و طبیعت هستند. اگر به دنبال دوستی وفادار ،همسر و شریکی دلسوز هستید یک متولد فوریه شما را دلسرد نخواهد کرد.

مارس(11 اسفند تا 12 فروردین)

این افراد همان قدر که خلاق هستند و قوه تخیل خوبی دارند ، محتاط و درون نگر هستند. متولدین ماه مارس دوست دارند تنهایی خود را حفظ کرده و کارها را در ذهن خود پیش ببرند.ماه تولد این دسته از افراد روی احساسات آنها تاثیر گذار بوده و بیشتر به کمک هنر به بیان آن می پردازند. متولدین سومین ماه سال طرفدار سفت و سخت تنهایی هستند اما دلیل بر خودخواه بودن آنها نیست بلکه ماه تولدشان موجب شده تا مهربان، ملایم و دلسوز باشند. تنها موضوعی که درباره احساسات آنها وجود دارد و باید به آن احترام گذاشت این است که علاقه ای به آشکار کردن حس های خود ندارند.ماه تولد فوریه و متولدینش افرادی صلح جو و طالب آرامش هستند و مکان های پر سر و صدا آنها را آشفته می کند.

آوریل(12 فروردین تا 10 اردیبهشت)

متولدین ماه آوریل عاشق این هستند که همه چشم ها به آنها خیره باشد. متولدین این ماه دوست دارند به اطراف خود تسلط داشته باشند و به همین دلیل با رئیسشان ارتباط خوبی برقرار نمی کنند.

ماه تولد این اشخاص آنها را به شخصی رک تبدیل کرده و این خصوصیت آنها گاهی وضعیت ناخوشایندی را ایجاد می کند چرا که در بیان نظرات خود هیچ احتیاطی ندارند.کاریزمای آنها مغناطیسی است و دوستان و دشمنان زیادی را جذب می کنند. آنها درباره مسائل در لحظه و بی فکر تصمیم می گیرند و شخصیتی تکانشی دارند. 

می(11اردیبهشت تا 10 خرداد)

اکثر نوازندگان، بازیگران و مجریان با استعداد در ماه می متولد می شوند. آنها از نظر اجتماعی فعال هستند و می توانند به هر مکانی که پا می گذارند دوستانی پیدا کنند.

ماه تولد آنها موجب شده تا به سرگرمی و هوش به مقدار مساوی نیاز داشته باشند. با این حال، آنها بی ثبات و دمدمی مزاج هستند و خیلی راحت خسته می شوند. متولدین می نظرات و خواسته های خود را اغلب تغییر می دهند و نمی توان چندان روی حرف هایشان حساب باز کرد.

ژوئن(11 خرداد تا 9 تیر)

این افراد فوق العاده حساس و دوست داشتنی هستند. آنها خیلی ملاحظه کار اند و این چیزی است که در آنها قابل تحسین است. ماه تولد آنها سبب شده تا از  آینده نگری خود برای ایجاد فرصت های خلاقانه استفاده می کنند. آنها قلب و احساسشان را مخفی نمی کنند و نسبت به احساسات دیگران بیشتر از بسیاری از مردم آگاه هستند. آنها بسیار رمانتیک هستند اما باید مراقب حس حسادتشان باشید.

جولای(10 تیر تا 9 مرداد)

افرادی که در ماه ژوئیه به دنیا می آیند بیشتر ویژگی های خود را با نوزادان متولد خرداد به اشتراک می گذارند، اما چهره و روحیه شادتری دارند. این اشخاص به طور طبیعی ماجراجو، مهربان و دلسوز هستند. ماه تولد آنها موجب شده تا این اشخاص انسان های تنها با بیانی طعنه آمیز و اندکی عجیب و غریب به نظر برسند.

 متولدین تیرماه مستعد حملات عصبی و افسردگی هستند. آنها دوست داشتنی اند اما نمی توان همیشه به آنها نزدیک ماند چرا که باید در ارتباط با متولدین خوش خلق این ماه کمی احتیاط کرد،آنها بسیار آسیب پذیر هستند.

آگوست/اوت(10 مرداد تا 9 شهریور)

متولدین این ماه بهترین افراد برای داشتن مشاغلی در ارتباط با خدمات اجتماعی هستند. ماه تولد این افرد سبب شده تا خوش قلب باشند و برای خانواده ارزش زیادی قائل شوند. آنها رفتاری الهام بخش دارند و الگویی خوبی برای انسان دوستی به شمار می روند. بعد معنوی روح آنها فراتر از متولدین ماه های دیگر است و موجب شده تا هیچ وقت مشکل مالی نداشته باشند یا لااقل آن را ابراز نکنند. متولدین این ماه ذاتا سخت کوش هستند و همین مهم سبب می شود معمولا از نظر مالی مشکل خاصی نداشته باشند.

سپتامبر(10 شهریور تا 8 مهر) 

باهوش، روحانی و مالیخولیایی - این کلمات خلاصه خصوصیات متولدین این ماه است!پ

ماه تولد آنها سبب شده تا فکر و عملشان کاملا سازماندهی شده عمل کند و در زمینه استعدادی که دارند نابغه باشند.آنها به حدی کمالگرا هستند و دائما خود را نقد می کنند که این کارشان به نوعی خودآزاری تبدیل می شود. خودسانسوری که دارند موجب می شود گاها از رسیدن به اهدافشان جا بمانند و عمق نگاهشان به موقعیت های مختلف معمولا مشکل ساز است.

اکتبر (9 مهر تا 9 آبان) 

متولدین اکتبر خوش شانس های روزگاه نام دارند.ماه تولد آنها سبب شده تا راه رسیدن به اهدافشان فراهم باشد. برای بحث کردن با متولدین این ماه باید لباس مبارزه بر تن کنید چرا که در مباحثه حریف می طلبند. در صورت عصبانیت بسیار کینه توز هستند.

در مقابل این روحیات که خشن به نظر می رسد علاقه فراوانی به هنر و ادبیات دارند و حس حسادت آنها زود برانگیخته می شود. اگر به دنبال شخصی قابل اطمینان می گردید متولد اکتبر گزینه مناسبی است چرا که اعتبار و صداقت خود را زیر پا نمی گذارد و آن را به تظاهر نمی فروشد.

نوامبر(10 آبان تا 9 آذر)

ماه ماقبل آخر سال، همدلی، مثبت اندیشی و روشن بینی را در زندگی متولدین آن به ارمغان می آورد. آنها تیز و غیرقابل درک هستند. سخاوت یکی از ویژگی های قوی متولدین این ماه است. ماه تولد آنها سبب شده تا با انگیزه، شجاع و مبارز باشند، اما دوست ندارند مورد تحسین قرار گیرند!

 آنها به جز در مواقع عصبانیت کنترلی بر احساسات خود ندارند اما در مدیریت خشم عالی عمل می کنند و ماهر هستند.

دسامبر(10 آذر تا 10 دی)

متولدین ماه آخر سال شانس زیادی در یافتن شریک زندگی خود و بهترین شغل ها دارند. آنها نسبت به دوستانی که دارند بسیار پاسخگو هستند اما این منجر به فرار از مسئولیت ها می شود.

ماه تولد آنها موجب شده ریسک پذیر باشند و گاهی اوقات خود را در معرض خطر قرار دهند. آنها عاشق قوانین و رزرو نیستند و به شدت میهن پرست هستند.