۰ نفر

فال ابجد روزانه یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱

۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱:۱۵
کد خبر: 682501
فال ابجد روزانه یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱

فال ابجد جزو مشهورترین و قدیمی ترین فال ها بوده و در میان بسیاری از ایرانیان به دلیل پیشینه آن مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، حروف ابجد  یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید.  یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد. حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند.

فال ابجد امروز ۲۹ آبان را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.



فال ابجد امروز برای متولدین ماه های مختلف امروز ۲۹ آبان را می توانید در این قسمت بخوانید.

فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: د آ آ

تعبیر: اقبال بسیار نیکی دارید و زندگی روی خوشش را به شما نشان خواهد داد. شخصی وارد زندگیتان خواهد شد که عشق و علاقه اش را به شما ابراز خواهد کرد و زندگی را به کامتان شیرین خواهد نمود. دل نگران هستید و می ترسید که راه اشتباهی را آغاز کرده باشید توکلتان بر خداوند باشد انشالله که به سلامت از آن عبور خواهید کرد.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ‌‌د ب ب

تعبیر: هدفت خیر است. به زودی غم و اندوه از وجودتان خارج خواهد شد و موفقیت و سربلندی در آینده نصیبتان می شود، بهتر است نگرانی به دل خود راه ندهید به زودی از شر بدخواهان در امان خواهید ماند، و خوشبختی و آرامش در زندگی تان سرازیر می شود سعی کنید؛ فرد عجولی در زندگیتان نباشید.

فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: ج ج ج

تعبیر: طالعت خوب نیست. شخصی وارد زندگی تان می شود و می خواهد مشکلات بزرگی در شما به وجود بیاورد بهتر است؛ مراقب خود باشید وگرنه به دردسرهای فراوانی مواجه خواهید شد سعی کنید؛ دست به مال حرام نزنید که زندگی تان را به نابودی و شکست در امورات کاری و پولی می رساند.

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: د د ب

تعبیر: هیچ گاه در زندگی تأخیر ایجاد نکنید چون باعث می شود برایتان مشکلات بزرگی به وجود بیاورد، سعی کنید صبورانه کارهای زندگیتان را به انجام برسانید تا به مقامات بالا و آرامش دست پیدا کنید و خود را از مشکلات نجات دهید، به زودی ثروت بزرگی از طرف شخصی به شما خواهد رسید.

فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: ج ب د

تعبیر: طالعت نیک است. شخصی در زندگی مورد حمایت شما قرار می گیرد تا بتوانید خیلی زود به آرامش و آسایش خود را برسانید، و زندگیتان به طور مرتب و منظم بازسازی کنید سعی کنید؛ در معاملاتی که در حال انجام آن هستید تاخیر ایجاد کنید که شما را به نابودی می رساند.

فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: د آ ج

تعبیر: طالع شما خیر است. رزق و روزی حلال به دستتان خواهد رسید سعی کنید؛ در زندگیتان ناامید نباشید به زودی گشایشی در زندگیتان ایجاد می‌شود، اگر گمشده ای دارید پیداش میکنید و آرامش و آسایش در وجود شما چند برابر خواهد شد، به زودی از طرف شخصی خبرهای خوبی دریافت می‌کنید.

فال ابجد روزانه متولدین مهر

ابجد فال شما: د آ ب

تعبیر: به زودی خیر و برکت در زندگی تان سرازیر می‌شود و موفقیت و سربلندی در آینده تقدیمتان خواهد شد بهتر است؛ استرس و اضطراب را از خود دور کنید تا بتوانید به زندگیتان را سرو سامان بدهید، اگر بخواهید دست به کارهای ناصوابی بزنید برای خود مشکلات بزرگ ایجاد می‌کنید.

فال ابجد روزانه متولدین آبان

ابجد فال شما: ج د ج

تعبیر: اقبالتان نیک است و زندگی به کامتان شیرین میشود اما باید صبور باشید و توکلتان به خداوند باشد. گره بزرگی در کارتان دارید که خداوند آن را برایتان خواهد گشود پس نگرانی به دل راه ندهید. در اطرافتان دشمن فراوان دارید از آنها بر حذر باشید و مراقب حیله گرهایشان باشید تا گزندی به شما نرسد انشالله.

فال ابجد روزانه متولدین آذر

ابجد فال شما: ج ب ب

تعبیر: آرزوهایتان را میسر خواهید کرد اما اگر بخواهید زیر وعده هایتان بزنید یک شبه آنها را از دست خواهید داد. خداوند ناظر اعمال و رفتار شماست پس سعی نکنید که به دنبال کارهای حرام بروید در غیر اینصورت مطمئناً دچار یاس و ناامیدی خواهید شد. در نمازهایتان کاهلی نکنید و خداوند را سرلوحه کارهایتان قرار دهید.

فال روزانه ابجد متولدین دی

ابجد فال شما: ج ب د

تعبیر: اقبال نیکی در انتظارتان است و خداوند رزق و روزی فراوانی را وارد زندگیتان خواهد کرد. هدف بزرگی دارید که در سال جدید به آن خواهید رسید. شکرگزار خداوند باشید و قناعت پیشه کنید تا همواره شاد و خرسند باشید. اخبار مسرت بخشی به دستتان می‌رسد که زندگیتان را دگرگون خواهد کرد.

فال روزانه ابجد متولدین بهمن

ابجد فال شما: د ج ب

تعبیر: اخباری مسرت بخش به دستتان می رسد و اگر قرض و بدهی دارید آن‌ها را پرداخت خواهید کرد. سرمایه ای به دستتان میرسد که شما را از مشکلی بزرگ نجات خواهد داد. دوستان خوبی در اطراف تان ندارید و از جانب آنها تاکنون ضربه های فراوانی خورده اید بهتر است که از آنها دوری کنید.

فال روزانه ابجد متولدین اسفند

ابجد فال شما: ب ج ب

تعبیر: مقصودتان نیک است و شخصی به شما کمک خواهد کرد تا به آنها دست پیدا کنید. شادمانی و خوشحالی فراوانی وارد زندگی‌تان می‌شود و شخصی به شما ابراز علاقه خواهد نمود که شما را سعادتمند و خوشبخت خواهد کرد. شخصی قصد دارد شما را از حیله فردی آگاه کند به حرف‌هایش گوش فرا دهید.