۰ نفر

متولدین این ماه ها بیشتر از سایرین موفق و مشهور هستند

۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۲۳:۳۰
کد خبر: 682269
متولدین این ماه ها بیشتر از سایرین موفق و مشهور هستند

برخی از جوامع اعتقاد دارند نام ها تاثیر چشمگیری بر زندگی آینده فرزندانشان دارد و برخی اسامی می تواند آنها را با خوش شانسی رو به رو کند. حال به نظر می رسد ماه تولد نقشی در میزان شهرت و رسیدن به موفقیت در آینده کودکان دارد.

نوزادان متولد این ماه ها چهره های موفق و مشهوری هستند

به گزارش اقتصاد آنلاین، در دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا و قرنطینه و حضور مداوم زن و شوهر ها در خانه، کنار یکدیگر شاهد رونق باروری و تولد نوزاد بوده ایم. از این رو مردم در جستجوی نام برای نوزادان خود هستند، نام هایی که می تواند آنها را به اشخاصی خوش شانس، پردرآمد و چهره های موفق تبدیل کند. حال فکر می کنید نام ها واقعا در موفقیت اشخاص تاثیر دارد؟

 فکر می کنید ماه تولد نوزاد شما نیز نقشی در میزان موفقیت فرزندتان در آینده دارد؟

تحقیقات جدید نشان می دهد که بله، در واقع، این مهم امکان پذیر است و چهره های موفق در ماه های بخصوصی از سال به دنیا می آیند.

محققان داده ها را جمع آوری کرده و بررسی کرده اند که چهره های موفق جهان - از جمله میلیاردرها و افراد مشهور - متولد چه ماه هایی هستند.

آنها از اطلاعات 300 فرد موفق، با استفاده از فهرست میلیاردرهاو 100 سلبریتی های فوربس همچنین فهرست‌های Money Inc، Business Insider و Bauer Media استفاده کردند، سپس با استفاده از ویکی‌پدیا، تاریخ تولد هر یک از چهره های موفق را مشخص کرده اند.

چهره های موفق

این داده ها نشان داد که بسیاری از چهره های موفق در ماه اکتبر(  نهم مهرماه تا نهم آبان) متولد شده اند؛ بیل گیتس، کیم کارداشیان و سایمون کاول تنها تعدادی از افراد مشهور و موفقی هستند که در اواخر سال به دنیا آمده اند. در مجموع 36 نفر از 300 ستاره در ماه اکتبر به دنیا آمده و این ماه را تبدیل به ماهی کرده اند که موفق ترین و مشهورترین افراد تولد خود را جشن می گیرند.

بیل گیتس

30 نفر از چهره های موفق که در ماه ژوئن و در اوایل تابستان به دنیا آمدند، از جمله آریانا گرانده، ایلان ماسک و لیونل مسی، فاصله زیادی با اکتبر داشتند. از دیگر اشخاص می توان به رافائل نادال: تنیسور اسپانیایی (3 ژوئن)،آنجلینا جولی: بازیگر زن آمریکایی (4 ژوئن)،معمر قذافی: رهبر سابق لیبی (7 ژوئن)،جانی دپ: هنرپیشه آمریکایی (9 ژوئن)،دونالد ترامپ: رییس جمهور آمریکا (14 ژوئن)،چه گوارا: رهبر آرژانتینی (14 ژوئن)،بی نظیر بوتو: نخست وزیر پاکستان (21 ژوئن)،زین الدین زیدان: فوتبالیست سابق فرانسوی (23 ژوئن)،مایکل فلپس: قهرمان المپیک (30 ژوئن) اشاره کرد.

جولای نیز رتبه خوبی از جهت تولد چهره های موفق و مشهور دارد که می توان از میان آنها به برخی اشاره کرد؛تام کروز : ۳ جولای ۲- نانسی ریگان : ۶ جولای ۳- سوفیا ورگارا:۱۰ جولای ۴- جورجیو آرمانی: ۱۱ جولای ۵- هریسون فورد ۱۴ جولای ۶- نلسون ماندلا ۱۸ جولای ۷- رابین ویلیامز : ۲۱ جولای ۸- سلنا گومز : ۲۲ جولای ۹- دانیل رادکلیف ۲۳ جولای ۱۰- جنیفر لوپز:۲۴ جولای.

 نوامبر در فهرست پایین‌تر قرار دارد و تنها 17 نفر از چهره های موفق در این ماه به دنیا آمده اند که می توان به لئوناردو دی کاپریو، گوردون رمزی و دی‌جی خالد اشاره کرد.

لیست زیر نشان می دهد کدام ماه ها چهره های موفق بیشتری به خود دیده اند:

اکتبر (9 مهر تا 9 آبان) - 36 تولد

ژوئن(11 خرداد تا 9 تیر) - 30 تولد

جولای(10 تیر تا 9 مرداد)- 28 تولد

ژانویه(11 دی تا 11 بهمن) - 27 تولد

آوریل(12 اردیبهشت تا 11 خرداد) - 27 تولد

سپتامبر(11 شهریور تا 10 مهر) - 27 تولد

مه(12 اردیبهشت تا 11 خرداد)  - 25 تولد

مارس(11 اسفند تا 12 فروردین) - 23 تولد

اوت(11 مرداد تا 10 شهریور) - 21 تولد

فوریه(13 بهمن تا 11 اسفند) - 20 تولد

دسامبر(11 آذر تا 11 دی) - 19 تولد

نوامبر(10 آبان تا 9 آذر) - 17 تولد

*حال که چهره های موفق ماه های مختلف را شناخته اید در این سرشماری شرکت کنید و برای ما بنویسید شما متولد چه ماهی هستید؟ آیا خود را شخص موفقی در زندگی می دانید؟