۰ نفر

داروی اعصاب متولدین هر ماه چیه؟

۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۲۳:۱۷
کد خبر: 681609
داروی اعصاب متولدین هر ماه چیه؟

همه افراد به‌دنبال آرامشند و هر کسی به یک شکل به آرامش می‌رسد اما متولدین هر شخص ویژگی‌های خاص خود را دارند ضمن این‌که متولدین هر ماه هم دارای ویژگی‌های خاص خود هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از جامعه ۲۴، اگر شما هم جزو کسانی هستید که به طالع‌بینی باور دارید می‌دانید که متولدین هر ماه ویژگی‌ها، خلق و خو و شخصیت‌ ویژه خود را دارند و هر ماه با دیگری متفاوت است و اعصاب هر ماه را هم یک دارو درمان و آرام می‌کند. در این مطلب به درمان و آرامش‌بخش هر ماه می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

داروی اعصاب متولدین فروردین

کسانی‌ که در برج و ماه فروردین به دنیا آمده‌اند ذهن شلوغی دارند و مدام درحال سبک و سنگین‌کردن تمامی جوانب زندگی هستند. کسانی‌که در این ماه به دنیا آمده‌اند مدام و برای همه چیز درحال برنامه‌ریزی‌کردنند، اما باید بدانند که ذهنشان نیاز به استراحت و آرامش دارد.

انجام فعالیت‌های فیزیکی مانند یوگا، پیلاتس یا هر چیزی که جسم آن‌ها را فعال نگه دارد و ذهنشان را متمرکز کند برای آن‌ها عالی خواهد بود.

داروی اعصاب متولدین فروردین چیه؟

داروی اعصاب متولدین اردیبهشت

متولدین دومین ماه سال عاشق آسایش و راحتی‌اند. کسانی‌که در ماه اردیبهشت به دنیا آمده‌اند معمولا استرس ندارند و هماره خود را تا می‌توانند از آن دور نگه می‌دارند و به‌دنبال آرامشند.

متولدین اردیبهشت ماه فقط می‌خواهند در نقطه امن خود باشند و از آن‌جا خارج نشوند. متولدین این ماه معمولا به دنبال تجمل‌گرایی و یک زندگی لوکس هستند. خوردن یک غذای خوشمزه و تماشای فیلم مورد علاقه به شدت حال آن‌ها را خوب می‌کند.

داروی اعصاب متولدین خرداد

یکی از اجتماعی‌ترین افراد در میان متولدین هر ماه زاده‌شدگان در ماه خرداد هستند. کسانی‌که در این ماه به دنیا آمده‌اند کم‌تر دچار ناراحتی و استرس و اضطراب می‌شوند.

متولدین خرداد بیش‌تر اهل خانواده‌اند و بودن با اعضای خانواده و انجام کار‌های خانه حال آن‌ها را بسیار بهبود می‌بخشد. آن‌ها هم‌چنین دوستان خوب و زیادی دارند که بودن با آن‌ها هم برایشان بسیار خوب است و این کار را دوست دارند.

متولدین خرداد اگر دچار استرس شوند باید خود را مشغول کاری کنند تا بتوانند به آرامش برسند و از عهده مشکلات برآیند.

داروی اعصاب اردیبهشتیا چیه؟

داروی اعصاب متولدین تیر

زاده‌شدگان در چهارمین ماه از سال یعنی تیرماه همواره مراقب خود هستند و حال و روزشان برایشان اهمیت زیادی دارد. متولدین تیرماه همیشه مراقب وضعیت تندرستی خود هستند و بسیار مراقبند تا بیمار نشوند. خانه و داشتن یک جای امن همراه با آرامش بهترین چیزیست که آن‌ها نیاز دارند و همین حال آن‌ها را بسیار خوب می‌کند.

چیز‌های دیگری که سبب آرامش آن‌ها می‌شود شامل استفاده از ماسک صورت، حمام آب داغ، گوش کردن به موسیقی و پختن یک غذای خوشمزه است.

داروی اعصاب متولدین مرداد

یکی از ماه‌هایی که افراد زاده‌شده در آن انرژی بسیار زیادی دارند مرداد است. متولدین این ماه بسیار اعتمادبه‌نفس بالایی دارند و جذابیتشان زبانزد خاص و عام است. کسانی که در مرداد به دنیا آمده‌اند بسیار افراد خلاقی هستند و توانایی بالایی دارند، اما امان از روزی که ناراحت و خشمگین شوند در آن صورت هیچ‌کس نمی‌تواند به آسانی آن‌ها را آرام کند. در این‌گونه مواقع تنها خودشان می‌توانند با انجام کار‌های دستی و ساخت یک وسیله جدید به خود کمک کرده و آرام شوند.

داروی اعصاب متولدین خرداد چیه؟

داروی اعصاب متولدین شهریور

از ایده‌آل‌ و آرمان‌گراترین افراد متولدین ماه شهریورند. کسانی‌که در ماه شهریور به دنیا آمده‌اند تلاش می‌کنند خود را آرام نگه دارند و از فضا‌ها و رخداد‌هایی که استرس‌زاست دوری می‌کنند. متولدین این ماه به جزئیات توجه زیادی دارند و کوچک‌ترین مسائل برایشان اهمیت زیادی دارد و روی آن‌ها دقت می‌کنند. خواندن یک کتاب تازه یا مدیتیشن می‌تواند به آرامش ذهنی آن‌ها کمک کند. باغبانی هم در چنین شرایطی برایشان مفید و سودمند خواهد بود.

داروی اعصاب متولدین مهر

نماد ماه مهر میزان است و ما میزان را به تعادل می‌شناسیم بنابراین داشتن تعادل برای متولدین این ماه اهمیت زیادی دارد. آن‌ها همیشه باید در زندگی خود تعادل داشته باشند و اگر این میزان و ترازو کمی تکان بخورد نگرانی زیادی برای متولدین این ماه به‌وجود می‌آورد. هارمونی و هماهنگی برای کسانی‌که در این ماه زاده شده‌اند اهمیت بسیار زیادی دارد و آن‌ها وقت و انرژی فراوانی را صرف آن می‌کنند.

متولدین مهر دوست دارند همه را از خود راضی و خشنود نگه دارند که البته در این راه اصلا هم موفق و کامیاب نیستند. استرس آن‌ها را نابود می‌کند و به هنگام بروز آن باید دنبال کار مورد علاقه خود بروند کار‌هایی مانند رفتن به موزه هنری و تماشای فیلم. این کار‌ها حال متولدین ماه مهر را خوب می‌کند.

داروی اعصاب متولدین هر ماه که بهتر است بدانید

داروی اعصاب متولدین آبان

کسانی‌که در آبان به دنیا آمده‌اند معمولا وسواسی و البته بسیار بلندپروازند. همه دوست دارند به اهداف خود دست پیدا کنند، اما متولدین آبان بسیار بیش‌ از دیگران روی اهداف خود تمرکز می‌کنند و با تمام وجود می‌خواهند به اهداف و خواسته‌های خود برسند.

متولدین آبان می‌توانند با ماساژ استرس را از خود برانند. حمام آب گرم هم در آرامش آن‌ها تاثیر زیادی دارد.

داروی اعصاب متولدین آذر

متولدین آذر جزو منعطف‌ترین افرادند و تلاش می‌کنند خود را با هر وضعیت وفق دهند و هماهنگ کنند. آذر ماهی‌ها اگر در وضعیت تازه‌ای قرار بگیرند به زودی و آسانی خود را با محیط هماهنگ می‌کنند و اوضاع را تاب می‌آورند البته این به شرطیست که آزادی عمل داشته باشند و بتوانند کار‌ها و خواست‌های خود را پیش برند. نداشتن آزادی برای آذرماهی‌ها استرس‌زاست و نگرانی آن‌ها را افزایش می‌دهد.

داروی اعصاب متولدین مهر چیه؟

در چنین وضعیتی تغییر وضعیت و مکان حال آن‌ها را بهبود می‌بخشد. سفر برای این افراد معجزه می‌کند البته تنهایی و اندیشیدن به اوضاع برایشان اهمیت زیادی دارد تا بار دیگر بتوانند استقلال خود را به دست آورند.

داروی اعصاب متولدین دی

متولدین دی ماه جزو کسانی‌اند که چندین کار را با هم انجام می‌دهند به‌اصطلاح با دو دست چندین هندوانه برمی‌دارند. پرتلاش‌ترین افراد در تمامی ماه‌ها دی‌ماهی‌ها هستند. آن‌ها سخت تلاش می‌کنند تا بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند، اما این موضوع سبب می‌شود استرس زیادی به آن‌ها تحمیل شود.

دی‌ ماهی‌ها برای این‌که بتوانند خود را از این استرس رها کنند باید برای مدتی از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی استعفا دهند تا بتوانند آرامش خود را به دست آورند.

داروی اعصاب متولدین بهمن

کسانی‌که در بهمن به دنیا آمده‌اند به دیگران اهمیت زیادی می‌دهند و زمان زیادی از وقت خود را برای دیگران و حل مشکلات آن‌ها می‌گذارند. افراد متولد بهمن تلاش می‌کنند خود را با رفتن به به کنسرت یا رستوران تازه آرام کنند و ذهنشان را از مشکلات خالی کنند.

داروی اعصاب متولدین اسفند

متولدین اسفند زندگی را ساده و آسان می‌گیرند و به همین دلیل کم‌تر دچار ناراحتی و استرس می‌شوند و شاید بتوان آن‌ها را بی‌خیال دانست. البته متولدین اسفند گاه بیش‌ از اندازه و بدون دلیل حساس می‌شوند و شاید بتوان گفت راه حل خروج آن‌ها از این وضعیت این است که سر خود را شلوغ کنند. هنگامی‌ که اسفندماهی‌ها کار‌های زیادی برای انجام دادن دارند وارد دنیای رویایی خود می‌شوند و همین خیال‌پردازی‌ها آن‌ها را آرام می‌کند. حمام آب گرم و خواندن کتاب مورد علاقه و تماشای فیلم هم برای بهبود حال آن‌ها کمک کننده است.