۰ نفر

فال دقیق امروز؛ فال روزانه شخصی دوشنبه ۱۶ آبان

۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۰:۱۴
کد خبر: 679380
فال دقیق امروز؛ فال روزانه شخصی دوشنبه ۱۶ آبان

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود فال روزانه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در اینجا مشاهده کنید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۶ آبان:

فال روز تولد:  امروز روزی فوق العاده خواهد بود، پس اگر در روز تولدتان اتفاقی استثنایی برایتان افتاد اصلا شگفت زده نشوید. این اتفاق منحصر به فرد را با تک تک جزئیات به خاطر بسپارید، این اتفاق ها هر روز برایتان پیش نخواهند آمد. خاطره این اتفاق می تواند به شما انگیزه ای برای بهتر کردن زندگیتان به شما بدهد و تا فرا رسیدن تابستان شما را در مسیری کاملا متفاوت قرار دهد. خودتان را برای بهره بردن از تمامی موقعیت هایی که تولد امسالتان برای شما به همراه خواهد داشت آماده کنید. سعی کنید با افرادی رابطه و رفت و آمد داشته باشید که از زندگی خود لذت برده و از آن نهایت استفاده را می کنند. این دقیقا همان چیزی است که برای خارج شدن از چرخه تکراری و خسته کننده زندگیتان به آن نیاز دارید. افراد نا امیدی که زندگی را بیش از حد جدی می گیرند شما را تنها از زندگی دلسرد خواهند کرد. از روز تولدتان تصمیم بگیرید تمام سال را از زندگی لذت برده و تک تک لحظات آن را غنیمت بشمارید.

فال روزانه متولدین فروردین

شما تمام هدف و تمرکز خود را روی آینده تان گذاشته اید و می خواهید آن را به همان شکلی که خودتان می خواهید باشد در بیاورید. سلاح اصلی ما در این راه توانایی فوق العاده ای است که در برقراری ارتباط دارید و تسلیم نشدنتان تا زمانی که پیامتان را منتقل نکرده اید. با این همه باید در نظر داشته باشید که تحمیل کردن نظرات خود به دیگران و وادار کردن آنها به این که حتما مثل شما فکر کنند کاری کاملا بیهوده است. هرکسی باید بر اساس نظرات و باورهای خودش پیش برود و تنها وظیفه شما این است که واقعیت ها را به آنها متذکر شوید، نه این که به خاطر پذیرفته شدن خودتان واقعیت را کمرنگ و بی اهمیت جلوه دهید. بدون آنکه از کسی توقعی داشته باشید کار خیری را انجام خواهید داد. این را بدانید که سرمایه و ثروت تنها پول نیست. سرمایه حقیقی شما تندرستی، فکر خوب و کوشش خستگی ناپذیر شماست. بهتر است با داشتن این نعمت ها قدردان باشید. در فکر بدست آوردن چیزی هستید و بی وقفه برایش تلاش می کنید بطور حتم به آن دست خواهید یافت.

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز هر بار که می خواهید دهانتان را باز کنید ابتدا کمی صبر کرده و به آنچه می خواهید بگویید فکر کنید. دیگران حرف هایتان را آنقدر ساده به دل می گیرند که حتی فکرش را هم نمی توانید بکنید. خوشبختانه داشتن یک رفتار همراه با آرامش و ملایمت خیلی بهتر از رفتار احساساتی می تواند پیام شما را به طرف مقابلتان منتقل کند. به هر حال سعی نکنید دیگران را وادار به آن کنید که مشکلاتشان را به همان روشی که شما می گویید حل کنند. اجازه دهید دیگران خودشان و بدون دخالت شما مسیر خود را انتخاب کنند. امروز مسائل عاطفی برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و نمی توانید روی کارهای خسته کننده روزمره تمرکز کنید. کمی صبر کنید، تمام ساعات بعدازظهر را برای بودن با عشقتان وقت دارید. بیهوده دست روی دست گذاشته اید. اگر همین حالا برای سازماندهی کردن افکارتان وقتی را تعیین نکنید، همه مسائل دیگر هم پیچیده تر از قبل به نظرتان می آید، گرچه حقایق شفاف و واضح به نظر می رسند، اما شما در حالی که از دو طرف به سمت دو مسیر کاملا متضاد کشیده می شوید با مشکل حل نشدنی روبرو می شوید. ادامه این روند شما را پریشان و آشفته می کند.

فال امروز متولدین خرداد

امروز شما دارید به موقعیتی که در دنیای اطرافتان دارید و این که آیا زندگیتان هدفی فراتر از دنیای کوچک اطرافتان دارد یا خیر فکر می کنید. شاید بخواهید دانش و آگاهی خود را به دوستان و اطرافیان خود نشان بدهید و به آنها بگویید که در شرایطی مشابه به تجربه های شما چه کاری باید انجام دهند. اگر هیچ کس به پیشنهادات شما علاقه ای نشان نداد زیاد تعجب زده نشوید. از قدیم گفته اند تا زمانی که از شما خواسته نشده است به هیچ کس نصیحت نکنید. امروز عشقتان را با یک اقدام غیر منتظره غافلگیر کنید؛ این کار می تواند به سادگی پختن یک شام خوشمزه، یا خرید دو بلیط سینما برای یک فیلم عاشقانه باشد. عنوان کردن آنچه که در سرتان دارید فکر خوبیست، به شرط آنکه نسبت به اظهارات دیگران هم گوش شنوا داشته باشید، وگرنه که یک طرفه به قاضی رفتن نتیجه اش راضی برگشتن است. در حالی که به هیچ نتیجه ای نرسیده اید بیهوده وقت خود را تلف می کنید، بهتر است سرتان را مثل کبک زیر برف نکنید و راهی را که باید هر چه زودتر انتخاب کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز هر چقدر هم که سعی کنید دهان خود را بسته نگاه دارید زیاد در انجام این کار موفق نخواهید بود و هر کس هر چیزی که بگوید شما چیزی برای اضافه کردن به داستان دارید. متاسفانه خیلی از این حرف هایی که شما فکر می کنید خیلی مهم هستند و باید حتما گفته شوند کاملا بی ربط هستند و برای طرف مقابلتان هیچ اهمیتی ندارد. امروز ایده های خلاقانه زیادی در سرتان دارید، شاید بتوانید این خلاقیت خود را در نظم دهی به خانه تان و ایجاد تغییرات لازم در دکوراسیون منزل به کار بگیرید. هر کدام از این کارها را که انجام بدهید نتیجه کار واقعا تحسین برانگیز خواهد بود، شاید حتی بتوانید به دیگران هم در این زمینه کمک کنید. تغییر رفتار شخصی می تواند به سادگی احساسات شما را از حالت طبیعی خود بیرون آورده و عوض کند. فکر نکنید که می دانید چه اتفاقی در شرف وقوع است. هشیار باشید. چند روزی صبر کرده و بعد احساسات خود را دوباره مرور کنید. برای هر مسئله ای به اندازه خودش وقت بگذارید. به یک مهمانی دعوت می شوید حتما این دعوت را قبول کنید.

فال فردا متولدین مرداد

امروز ممکن است تلاش دیگران برای مجبور کردن شما به همکاری و کمک کردن به آنها باعث عصبانیت شما شود. واکنش شما می تواند برای دیگران عجیب به نظر برسد و دلیل آن هم این است که نمی دانند دلیل اصلی ناراحتی و دلخوری شما چیست. آنها از شما انتظار دارند با یک راه حل جادویی مشکل و بحرانی که آنها پیش رو دارند را حل کنید و شما از این که انتظار دارند کار و زندگی خودتان را رها کنید و با نظرات و راهنمایی های خود به داد آنها برسید ناراحت هستید. با این حال شما باید در زمانی که اطرافیانتان به کمک شما نیاز دارند در کنار آنها قرار بگیرید؛ هیچ وقت نمی توان پیش بینی کرد که خودتان چه وقت به کمک آنها نیاز خواهید داشت. از مشورت با دوستی که از سر صداقت راه درست را به شما نشان می دهد صرف نظر نکنید و نا امیدی را لجوجانه در خود پرورش ندهید. تماس با فرد مهمی را که به تاخیر افتاده در لیست برنامه های این هفته خود بگنجانید. عذرخواهی، نداشتن تمرکز و بی توجهی را جبران نمی کند. بر روی کارهای مهمی که پیش رو دارید متمرکز باشید و چشمانتان را باز نگه دارید.

فال امروز متولدین شهریور

امروز انگار چشمان شما به اشعه لیزر مجهز شده اند و می توانید با یک نگاه از حصاری که دیگران به دور خود کشیده اند فراتر رفته و آنچه در قلب آنها می گذرد را ببینید. اما متاسفانه خودتان به خاطر آن که هیچ شخص مورد اعتمادی در اطرافتان نمی بینید ترجیح می دهید که حقیقت و آنچه در سرتان می گذرد را از دیگران مخفی نگه دارید. در میان گذاشتن حرف دلتان با شخصی که هیچ گونه احساس نزدیکی با او ندارید بسیار ناخوشایند به نظر می رسد، اما شما این قدرت را دارید که موانعی که بین شما و نزدیکانتان قرار گرفته اند را از میان بردارید و روابط خود را بهبود ببخشید؛ عشق می تواند معجزه کند. به خودتان کمک کنید و اندیشه هایی را در سرتان بپرورانید که همواره خوشحالتان می کند. دست به کاری بزنید که می دانید از انجام دادن آن، هم خودتان و طرف مقابلتان شادمان می شود. با فردی معاشرت کنید که حضورش به شما احساس شادی می دهد. در مورد مسئله ای که با شما مطرح شده بهتر است جایگاه بی طرفانه داشته باشید. نوآور باشید و هیچ وقت از دیگران تقلید نکنید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز هر چقدر از روند روزمره کارهایتان کمتر فاصله بگیرید حفظ مسیر اصلیتان برای شما راحت تر خواهد بود. بد نیست حالا که سرتان کمی خلوت شده است اندکی از وقتتان را هم صرف درست کردن اثرات جانبی اشتباهی که دیروز از شما سر زده بودید کنید. به نظر می رسد که همه از شما انتظار دارند برنامه هایی که برای آینده خود دارید را با آنها در میان بگذارید و این موضوع روابط بین فردی را برای شما به امری پیچیده تبدیل کرده است. خوشبختانه اراده شما در پایان روز شما را به نتیجه ای که خودتان انتظار داشته اید خواهد رساند. امروز روزی فوق العاده برای شروع دوستی های تازه است؛ شما هیچ تغییری نکرده اید، اما ناگهان در چشم دیگران جذابیتی بیشتر یافته اید. شما حتی اگر مجبور شوید کارهایی را انجام دهید که قبلا با آنها سر و کار نداشته اید، باز هم بهتان سخت نخواهد گذشت. شما دوست دارید از هر چیز جدیدی سر در بیاورید. شما استعدادی فوق العاده برای برقرار کردن تعادل بین ناشناخته ها و شناخته ها دارید. برای رسیدن به آنچه می خواهید باید هر روز تمرین کنید وگرنه در عمل سست می شوید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز هر چقدر هم که کارهای ناتمام در لیست کارهای روزمره تان در انتظار شما باشند وقت کافی برای تکمیل آنها خواهید داشت. متاسفانه در حال حاضر برقراری ارتباط با دیگران برای شما تبدیل به امری دشوار و همراه با موانع بسیار شده است، به همین دلیل هم در توضیح دادن اهداف و خواسته های خود با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد. اگر می بینید طرف مقابلتان متوجه توضیحات شما نمی شود سعی نکنید هر طور که شده منظور خود را به او تفهیم کنید. کمی به او و خودتان فرصت داده و روز دیگری را برای ادامه این صحبت انتخاب کنید. امروز خلاقیت و استعداد هنری شما در اوج خود قرار دارد. حتی اگر به این که توانایی هنری داشته باشید شک دارید هم دست به کار شوید و شانس خودتان را امتحان کنید. شما حتی اگر مجبور شوید کارهایی را انجام دهید که قبلا با آنها سر و کار نداشته اید، باز هم بهتان سخت نخواهد گذشت. شما دوست دارید از هر چیز جدیدی سر در بیاورید. شما استعدادی فوق العاده برای برقرار کردن تعادل بین ناشناخته ها و شناخته ها دارید. برای رسیدن به آنچه می خواهید باید هر روز تمرین کنید وگرنه در عمل سست می شوید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما جذابیتی فوق العاده دارید که باعث می شود دیگران بدون این که حتی از صحت حرف هایتان اطمینان داشته باشند آنها را بپذیرند. کلامتان قدرتی جادویی پیدا کرده است و به سادگی دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد، اما بخشی از این ویژگی نیز به خاطر این است که جزئیات حرف هایتان به طور کامل مشخص نیستند و به دیگران این اجازه را می دهند که جاهای خالی را همان طوری که خودشان می خواهد باشند پر کنند. باید احتیاط کنید که سوء تفاهمی که بعدا قابل جبرا نباشد به وجود نیاید. چه مجرد باشید و چه متاهل، امروز روز خوبی در زمینه روابط عاطفی خواهد بود. اگر مجرد هستید سعی کنید در محیط های جدید حضور یافته و با افراد جدیدی آشنا شوید. اگر قرار است شنونده درد و دل های کسی باشید، بهتر است از قبل آماده باشید و بدانید که همراهی و همدلی کردن با دیگران کار ساده ای نیست و گاهی انرژی بسیاری می طلبد. مشکلات پیش آمده اخیر به حد کفایت شما را خسته و کلافه کرده، شاید بهتر باشد به بارتان اضافه نکنید. به خودتان مرخصی بدهید و استراحت کنید.

فال روز متولدین دی

امروز شما خیلی خوب می توانید صحبت کنید و کلمات به سادگی در ذهنتان جریان پیدا کرده و به روی زبانتان می آیند و به همین دلیل هم دنبال منبر خالی می گردید تا برای دیگران نطق کنید. شما می توانید نظرات دیگران را به سادگی تحت تأثیر قرار دهید، اما این موضوع می تواند بر خلاف میل خودتان باعث ایجاد اغتشاش و آشوب شود. شما انتظار دارید که همه نظراتتان را پذیرفته و پشت سر شما خط بکشند و زمانی که می بینید بعضی ها می خواهند مسیرشان را خودشان انتخاب کنند و از شما تبعیت نمی کنند شگفت زده خواهید شد. یادتان باشد که شما نمی توانید چیزی را به کسی تحمیل کنید و حتی اگر بتوانید هم در نهایت نتیجه مورد نظرتان را به دست نخواهید آورد. در محیط کاری بحثی پیش خواهد آمد و اوضاع آنطور که دلتان می خواهد پیش نمی رود. احتیاط کنید که حرفی نزنید که بعدا نتوانید از آن دفاع کنید. شما سالهاست که یک عذرخواهی به شخصی بدهکارید. این کار را این همه به تعویق نیندازید. مراقب رژیم غذایی تان باشید و با سهل انگاری سلامتی تان را به خطر نیندازید.

فال متولدین بهمن

امروز تمام توجه و تمرکز شما روی شبکه دوستان و اقوامتان است. شما هیچ کار به خصوصی انجام نمی دهید اما حساسیت فوق العاده ای که پیدا کرده اید شما را قادر می سازد که افکار و احساسات دیگران را درک کنید. شما باید قدرت های درونی خود را بجای منافع شخصی برای منافع همگانی مورد استفاده قرار دهید و فقط خودتان را در نظر نداشته باشید. احساسات رمانتیک شما امروز در اوج خود قرار دارند و دلتان می خواهد بدون هیچ مزاحمتی با کسی که دوست دارید وقت بگذرانید. اگر می توانید امشب را در کنار عشقتان در خانه بمانید و یک شب خیلی خوب را با نور ملایم و یک شام رمانتیک شروع کنید. با خودتان خلوت کنید. در را به روی تمام مزاحمان و عوامل سد کننده ببندید و تامل کنید. شما از نظر عاطفی و احساسی دیگر رنجیده خاطر نیستید، اما وقتی طرف مقابلتان دست به کارهای به نظر شما احمقانه یا اشتباه می زند، دیگر در مقابلش صبور نیستید. گفتن بعضی حرفا به کسی که نباید، از جانب شما کار درستی نیست.

فال روزانه متولدین اسفند

شما احساس می کنید که از شدت فشار و استرس دارید دچار حالت تهوع می شوید و به نظر می رسد که هیچ کاری از دست شما برای متوقف کردن این حالت بر نمی آید. شاید امروز مجبور شوید در محافل عمومی و یا با غریبه ها در رابطه با موضوعاتی صحبت کنید که برای شما و اطرافیان و جامعه تان از اهمیت بسیاری برخوردار هستند و این فشار مضاعفی به شما وارد خواهد کرد. شما آنقدر روی القای نظراتتان به دیگران متمرکز شده اید که با افراط و زیاده روی موجود در رفتار و حرف هایتان می توانید حتی آنهایی که قرار است از شما حمایت کنند را هم از خودتان دور کنید. یادتان باشد که چیزی جز حقیقت را به زبان نیاورید، آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند! در مورد مشکلی کاری بخاطر حفظ کردن موقعیتتان مجبور می شوید عصبانیت خود را پنهان کنید. شما نظر خود را ابراز نمی کنید، در نتیجه باید بهایش را هم بپردازید. ادامه این روند فرسوده تان می کند شاید وقت آن رسیده که به خودتان اعتماد کنید و ترس و نگرانی را از خودتان دور کنید. شخصی در محیط کار حامی و پشتیبان شماست.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید