۰ نفر

فال دقیق امروز؛ فال روزانه شخصی پنجشنبه ۱۲ آبان

۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۰:۱۱
کد خبر: 678505
فال دقیق امروز؛ فال روزانه شخصی پنجشنبه ۱۲ آبان

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود فال روزانه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در اینجا مشاهده کنید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۲ آبان:

فال روز تولد:  شاید صبح روز تولدتان زمانی که از خواب بیدار می شوید با خودتان فکر کنید که یک روز و یک سال تکراری دیگر در انتظار شماست. با این حال هرچند ابتدای این سال جدید از زندگیتان خیلی آرام و بدون تغییر زیادی به نظر می رسد با گذشت زمان همه چیز تغییر خواهد کرد. چیزهای کوچکی که شاید اصلا به چشمتان هم نیایند می توانند در واقع بذرهای رسیدن به موفقیت در زمینه مسائل مادی و عاطفی باشند. با وجود این که به نظر می رسد باید خیلی صبور باشید، تا پیش از فرا رسیدن زمستان پیشرفت قابل توجهی را در تمامی جنبه های زندگیتان خواهید دید. در فصل زمستان روابط خانوادگیتان محکمتر خواهند شد و دوست دارید زمان بیشتری را با عزیزان و نزدیکان خود بگذرانید. از زمستان به بعد در زمینه حرفه ایتان سرتان شلوغ تر خواهد شد و باید تلاشتان را بیشتر کنید تا به نتایجی که انتظار دارید برسید.



فال روزانه متولدین فروردین

شما این اواخر مشغول فکر کردن به معنای زندگی و آنچه از زندگیتان می خواهید بوده اید و اکنون ممکن است نگران این باشی که شغلتان گزینه مناسبی برای رسیدن به اهداف کلی که در زندگی دارید نباشد. با این حال نباید عجولانه تصمیم گیری کنید، همزمان با در نظر گفتن گزینه های دیگری که پیش رویتان هستند و تا زمانی که چیز بهتری پیدا نکرده اید کار فعلیتان را باید به بهترین نحو ممکن انجام دهید. اگر خیلی زود و بی حساب و کتاب بخواهید وارد عمل شوید نتایج مطلوبی به دست نخواهید آورد. هنوز تا آخر ماه خیلی باقی مانده، مبلغ مشخصی برای امروزتان تعیین کنید و به هیچ عنوان بیشتر از آن خرج نکنید. کسانی که شما را دوست دارند با کمترین امکانات هم از بودن در کنار شما لذت خواهند برد. دست از خود خواهی بردارید برازنده ی شما نیست، شک نیست که زندگی فراز و فرود و بالا و پایین دارد، شما هم که حالا در اوج موفقیت به سر می برید سختی ها و مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشته اید، یک شکست جزئی دیگر نباید این همه بر شما و احوالات تان تاثیر بگذارد کمی خوددار تر باشید و به مسایل از زاویه ی دیگر نگاه کنید.

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

با وجود این که به نظر می رسد همه چیز دارد طبق نقشه پیش می رود باید کمی وقت گذاشته و برنامه های چند ماه آینده تان را یک بار دیگر از نظر بگذرانید و در صورت نیاز تغییرات لازم را در آنها ایجاد کنید. شاید فکر کنید که با گفتن تمام حقایق می توانید به موفقیت دست پیدا کنید و با این تفکر تصمیم بگیرید حرف هایی را به زبان بیاورید که ممکن است برای افرادی که آنها را می شنوند چندان خوشایند نباشند. این که بخواهید دیگران را در جریان حقایق قرار دهید واقعا قابل ستایش است، ولی این را نیز باید در نظر داشته باشید که شاید دیگران از حرف هایی که می زنید خیلی خوششان نیاید، پس حرف هایتان را با دقت و احتیاط انتخاب کنید تا بتوانید اثر مثبتی روی آنها بگذارید. شخصی بی ملاحظه خبری را به شما می رساند که از شنیدنش خوشحال نخواهید شد، خودتان را نبازید همه چیز به برخورد شما با این خبر بستگی دارد، اتفاقی که افتاده می تواند به نفع تان هم باشد، همین روزها کسی به سراغ تان می آید که قدم بسیار سبکی دارد، مشورت با او می تواند شما را در مسیر صحیح و اصولی قرار بدهد و در تصمیم گیری برای کاری کمکتان کند.

فال امروز متولدین خرداد

شما برای کمک کردن به دیگران همیشه آماده اید، امروز هم مهارت های مدیریتی خود را به کار بگیرید تا به شخصی که به شما نیاز دارد کمک کنید. به احتمال زیاد یکی از همکارانتان به یاری شما نیاز خواهد داشت و شما با کمی فداکاری خواهید توانست او را از مشکلی که دارد نجات دهید. این که رئیستان یا دیگران متوجه زحمت شما نشوند اشکالی ندارد، ولی با این کار می توانید هم دل خودتان و هم دوستتان را شاد کنید. شاید فکر کنید که می توانید خیلی راحت از بحث و جدل با کسی که دوست دارید فرار کنید، اما در واقع اوضاع طور دیگری پیش خواهد رفت. شما باید نگاه عمقی تری به رابطه تان داشته باشید و مشکلات موجود در آن را پیش از هر کاری برطرف کنید. مبلغی به دست تان می رسد در خرج کردن آن دقت کنید و بی گدار به آب نزنید، شما حاضرید زندگی تان را به پای میهمان بریزید و کاری کنید که تمام لحظات برایش شادی بخش و نشاط انگیز باشد، گرامی داشتن مهمان خصلت پسندیده است اما آنچه مهم است اینکه نباید در هیچ موردی زیاده روی کنید اندازه نگه دارید او پیشنهادی می دهد که قبلا به آن فکر هم نکردید.

فال روزانه متولدین تیر

اگر شخصی که مورد علاقه و احترام شماست از کارها و نظراتتان حمایت نکند می تواند خیلی نا امید کننده باشد. شاید برداشت اشتباهی که از نشانه ها داشته اید باعث شده باشد که فکر کنید او با شما همفکر و همراه است، اما ناگهان به این موضوع پی ببرید که در جهت کاملا مخالفی قرار گرفته اید. به جای نادیده گرفتن این مشکل خیلی جدی با آن روبرو شوید و راه حلی برای آن پیدا کنید. البته این بدان معنا نیست که باید به مقابله با این شخص بپردازید، یک بار دیگر برنامه هایتان را از نظر گذرانده، تغییرات لازم را ایجاد کرده و دوباره تلاش کنید. از نظرات سازنده ای که به شما داده می شود بیشترین بهره ممکن را ببرید و با کله شقی روی حرف خودتان پافشاری نکنید. شرایط مالی این روزهای شما اجازه ی بریز و بپاش های بیش از حد را نمی دهد. خبر یک تصادف برنامه هایتان را بهم می ریزد. از شخصی خبرچین در اطرافتان دوری کنید، اگر فکر می کنید او فقط برای شما خبر می آورد و اخبار مربوط به شما را به دیگران نمی گوید سخت در اشتباهید، برای اشتباهی که نکرده اید عذرخواهی بی مورد نکنید.

فال فردا متولدین مرداد

اگر حتی یک بخش از برنامه هایی که برای امروزتان داشته اید طبق انتظارتان پیش نرود، حفظ روندی که برای روزتان در نظر گرفته بودید بسیار دشوار به نظر خواهد آمد. الان زمان مناسبی برای پیدا کردن یک راه حل انقلابی و زیر و رو کردن دنیای اطرافتان با استفاده از روش های تازه نیست. هر اتفاقی هم که پیش آمد، حتی اگر احساس خستگی و بی حوصلگی کردید و به هر مانعی که برخوردید با همان برنامه و روش های قبلیتان پیش بروید. اگر فکر می کنید که مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان بیشتر از حد تحمل شما هستند و هیچ راه حلی برای آنها وجود ندارد هم کمی صبر کنید، الان ممکن است تفکرات اشتباهی در رابطه با این موضوع داشته باشید. شاید بد نباشد که به طبیعت سری بزنید حالتان بهترخواهدشد. مدتی است از اعضای خانواده غافل شده اید آنها تصور می کنند به کلی فراموششان کرده اید؛ هیچ کس به اندازه شما از دلتان خبر ندارد سراغشان را بگیرید تا ببینید چقدر احوالتان بهترخواهدشد. این اواخر بی وقفه کار کرده اید، وقت آن رسیده تا به خودتان کمی استراحت بدهید.

فال امروز متولدین شهریور

امروز پیام مهمی برای اطرافیان خود دارید و به هیچ عنوان اجازه نخواهید داد که کسی سد راهتان شود. اگر اطلاعات کافی برای انجام کاری که در ذهنتان دارید را داشته باشید عملکرد فوق العاده ای می توانید از خودتان نشان دهید. صحیح ترین تصمیمی که امروز می توانید بگیرید این است که تفریح و خوشگذرانی را برای روز دیگری گذاشته و امروز را با جدیت به کار و تلاش بپردازید، ولی باز هم تصمیم گیری با خودتان است. خودتان را گول نزنید و نفستان را کنترل کنید، کارهایی که امروز پشت گوش می اندازید فردا باز هم در انتظارتان خواهند بود. امروز کافی است کمی مورد توجه و محبت قرار بگیرید تا سرشار از عشق و احساس سخاوت و حمایت نسبت به دیگران شوید، اما کمی بی توجهی هم می تواند باعث شود احساس تنهایی و طرد شدگی و بدبینی نسبت به اطرافیانتان داشته باشید. دلیل بدخلقی های اخیرتان دلتنگی است هرچه زودتر که می توانید کار را ولو برای یک هفته تعطیل کنید و راهی سفر شوید پس از سفر مطمئن باشید که با روحیه ای صد چندان بالاتر نسبت به قبل فرصت دارید تا به کارهایتان بپردازید. در محیط کاری شخصی به شدت از دستتان ناراحت و عصبانی است بهتر است بیخود برای خودتان دشمن درست نکنید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز احساس عدم امنیت شدید باعث شده است ترجیح بدهید احساساتتان را در سینه حبس کنید. این نگرانی شما می تواند میزان اثرگذاری و عمل گرایی شما را نیز تحت الشعاع قرار دهد، با این حال محدود کردن خودتان می تواند به نفعتان نیز باشد، زیرا برخوردهای احساساتی می توانند تمرکز شما روی انجام وظایف روزمره تان را از بین ببرند. شما چشمان خود را به یک هدف منحصر به فرد دوخته اید و هیچ کس و هیچ چیزی نمی تواند پیش از آن که به خواسته تان برسید شما را متوقف کند. با این حال تغییراتی که در شرایط به وجود آمده اند ممکن است مانع رسیدن شما به خواسته تان شوند. کافی است برنامه هایتان را یک بار دیگر از نظر بگذرانید و آنها را با شرایط فعلی تطبیق دهید تا در رسیدن به هدفتان به مشکل برنخورید. درحالی که روزهای خوب و آرامی رو سپری می کردید یک حادثه غیرمترقبه اوضاع روحی تان را بهم می ریزد باید این حقیقت رو بپذیرید که چنین حوادثی برای همگان رخ می دهد باید حواستان باشد راهی پیدا کنید تا روحیه خود را نبازید، اگر به گوشه گیری ادامه بدهید نه فقط خودتان افسرده خاطر می شوید بلکه به اطرافیان هم آسیب می رسانید.

فال روزانه متولدین آبان

صبح امروز شما با بعدازظهرتان کاملا فرق خواهد داشت. انرژی خیلی زیادی که در وجود خود احساس می کنید شما را تشویق می کند که در ابتدای روز فعالیت ها و کارهای زیادی را شروع کنید، اما با پیش رفتن روز سطح انرژیتان پایین آمده و عملکردتان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. پس به نفعتان است که هر چه سریعتر از فرصت استفاده کرده و کارهای مهمتان را در ابتدای روز انجام دهید و بعدازظهر را برای استراحت کردن و تمدد اعصاب در نظر بگیرید. شما از این که شریک زندگیتان این قدر به شما وفادار است بسیار خوشحال و سپاسگزار هستید، ولی امروز دوست دارید به جای این که به یک نفر دیگر متصل باشید به حال خودتان گذاشته شوید تا کارهایی که خودتان دوست دارید را انجام دهید. وقتتان را با مطالعه ی کتاب یا رفتن به سینما پرکنید. با اخلاق تندتان معاشرت با دیگران این روزها به صلاحتان نیست. به زودی خبری دریافت می کنید که می تواند تاثیر زیادی روی روحیه تان بگذارد از این فرصت استفاده کنید و خواسته دلتان را به طور منطقی مطرح کنید.آنچه به دیگران می گویید در یادشان می ماند مراقب انتخاب کلماتتان باشید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما سخت گیر ترین منتقد خودتان هستید، به ویژه اگر نتوانید برنامه هایی که برای صبح امروزتان داشته اید را سر وقت و به خوبی انجام دهید. شما کارهای زیادی در لیست وظایف روزانه تان دارید که هر چه می گذرد به جای این که کمتر شوند انگار به تعداد آنها اضافه هم می شود و این باعث شده که از عملکرد خودتان راضی نباشید. اما این خود انتقادی شما تا حدی پیش می رود که نه تنها مفید نیست، بلکه تاثیر منفی هم روی عملکرد شما خواهد گذاشت. شما باید بپذیرید که انسان هستید و هر آدمیزادی جایزالخطاست و توانایی هایش محدودیت هایی دارند، در غیر این صورت خودتان عامل شکست خود خواهید بود. خودتان را درگیر بازی دیگران نکنید قصدتان خیر است اما شما از تمام جریان باخبر نیستید، نهایتاً پشیمان می شوید. از کسی که انتظار ندارید خبری خواهید شنید که خوشحالتان می کند. حواستان به سلامت یکی از اطرافیانتان باشد حتی اگر به نظرتان مسئله مهمی نیست، بهتر است شما به او اجازه بی توجهی بیش از حد به خودش را ندهید.

فال روز متولدین دی

بی ثباتی و تغییرات لحظه به لحظه موجود در رفتار امروز شما برای اطرافیانتان واقعا آزار دهنده است. خود شما فکر می کنید که چیزی تغییر نکرده است و دیگران دارند هر چیز کوچکی را برای خودشان بزرگ می کنند. دیر یا زود به این موضوع پی خواهید برد که به نفعتان است در رویه خود تغییر ایجاد کنید. در مورد ترس ها و نگرانی هایتان با شخصی که مورد اطمینانتان است صحبت کنید تا از این حالت رهایی یابید. اگر کسی شما را به خود علاقمند کرده است باید این را بدانید که بهترین کاری که می توانید برای جلب توجه او انجام دهید این است که خودتان باشید، زیرا به هر حال نمی توانید تا ابد نقش یک نفر دیگر را بازی کنید. قولى براى همکارى داده اید پاى حرف و قول تان بایستید و تا جایى که می توانید او را کمک کنید دست از لجبازى بردارید و با مسائل جدى تر برخورد کنید. در رانندگى احتیاط کنید خصوصاً اگر جایى را با عصبانیت ترک کرده اید. پرونده یا مسأله اى که فکر می کردید بسته شده، دوباره باز خواهد شد حواستان را معطوف به جزئیات کنید تا گرهِ کار را پیدا کنید.

فال متولدین بهمن

به نظر می رسد که امروز همکارانتان علاقه چندانی به کار کردن ندارند و ترجیح می دهند وقتشان را با بازیگوشی و پشت گوش انداختن کارها بگذرانند، ولی شما دلتان نمی خواهد با آنها همراه شوید و وقت گرانبهایتان را بیهوده هدر دهید. احساسات فعلیتان برای اطرافیان و حتی نزدیک ترین افراد به شما هم آشکار نیستند. با این حال خودتان هم نمی دانید که چطور می توانید این انرژی منفی که در خود احساس می کنید را از دیگران مخفی نگه دارید. ساده ترین کاری که از دستتان بر می آید این است که خیلی صادقانه در مورد این مسئله صحبت کنید. با این همه حتما زمانی را هم به بگو و بخند و استراحت کردن اختصاص دهید. از روبرو شدن و ملاقات با شخصی واهمه دارید، بهتر است با او روبرو شوید نتیجه هرچه که باشد از اینکه این همه دلواپسی را هر روز به دوش بکشید بهتر است. طرح ها و نقشه های که در ذهن دارید کاملا سود بخش هستند، مطمئن باشید چند قدم بیشتر با موفقیت فاصله ندارید، در اطراف تان اشخاصی هستند که دوست ندارند شاهد پیشرفت شما باشند.

فال روزانه متولدین اسفند

در حالی که دوستانتان فکر می کنند همه چیز خیلی خوب و روبراه است، ممکن است شما فکر کنید که آنها آنطوری که باید و شاید رسم رفاقت را به جا نمی آورند. متاسفانه مورد بازخواست قرار دادن دیگران کمک زیادی به شما نخواهد کرد، اگر احساس می کنید اوضاع باب میلتان نیست به نفعتان است تا فردا که اوضاع بهتر شود کمی در خلوت خودتان فرو بروید؛ در غیر این صورت خیلی زود از رفتار خود پشیمان خواهید شد و جبران کردن رفتارهایتان کار چندان ساده ای نخواهد بود. اگر کسی که دوست دارید دور از شما زندگی می کند سعی کنید این آخر هفته به دیدن او بروید و بدون آن که به او خبر داده باشید غافلگیرش کنید. شخصی سعی دارد با مطرح کردن بعضی از مسائل شما را نسبت به تصمیمتان دل سرد کند اما شما در عوض دوستی واقعی را که با انتقاد اصولی می خواسته راهنمایی تان کند تا در مسیر صحیح و درست قدم بردارید از خود می رنجانید، سعی کنید دوباره با او ارتباط را برقرار کنید. در مورد مسائل عاطفی بگذارید آتش عشق همواره روشن باشد گهگاهی هدیه ای بخرید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید