۰ نفر

فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز سه شنبه ۳ آبان

۳ آبان ۱۴۰۱، ۰:۳۴
کد خبر: 676241
فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز سه شنبه ۳ آبان

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال تاروت روزانه توسط افراد زیادی از مردم جهان گرفته و خوانده می‌شود. فال تاروت روزانه یکی از مشهورترین و سرشناس ترین انواع طالع بینی و فالگیری به شمار می‌رود که با گسترش تکنولوژی در فضای مجازی نیز به وفور انجام می‌گردد. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه  بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

فال تاروت«fale taroot» چیست؟

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قبل اکثر مورد دقت اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.



فال تاروت روزانه متولدین فروردین

مهارت کاری – پیشرفت

– یادگیری یک حرفه یا تجارت

– کسب مهرت در انجام کاره

– رو به راه شدن کارها

توضیح:

شما در مسیر درست قرار دارید! استعدادهایی که مدت درازی مخفی مانده اند به ظهور می رسند. اندیشه کنید، احساس کنید و خلاقیت خود را عینیت ببخشید. ابتکار و اصالت شما بطور طبیعی کانون توجه دیگران است.

هشت سکه پیام آور موفقیت آمیز کارهایی است که هم اکنون مشغول تکمیل و اجرای آن هستید. اکنون زمان برداشت یا اعطای ثروت تازه رشد یافته نیست. تلاش های شما به ثمر خواهند رسید و پاداش های بزرگی دریافت خواهید کرد.

عبارت شفابخش:

ثروت درونی من در جریان رشد و شکوفایی است و از ظرافت و زیبایی برخوردار است.

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

فائق شدن بر موانع

– یک تغییر سازنده در زمینه شغلی یا تحصیلی که مستلزم رقابت و مبارزه است. (موفقیت در کنکور)

– با تحمل مشکلات، بر دشمن یا رقیب فائق می شوید

توضیح:

نیروهایی برخلاف اندیشه و نقشه های شما عمل می کنند. مبارزه ای که جریان دارد امری اجتناب ناپذیر است و مشکلاتی با خود بهمراه خواهد داشت. اکنون زمان واگذاری نیست. از ارزش ها و باورهای خود در تمام مراحل دفاع کنید. به ویژه اگر زمان و انرژی زیادی در آن وقف نموده اید.

عبارت شفابخش:

من واقعیت خود را بی پرده و صادقانه ابراز می کنم.

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

آگاهی بر حقیقت – صبر و تاخیر

این کارت به معنی دریافت الهامات و حس ششم قوی می باشد همین طور نشانه زن کاملی است که همه مردان آرزوی آن را دارند.

توضیح:

اگر در رابطه با شروع یک اقدام یا یک ارتباط جدید و یا یک انتخاب مهم در زندگی خود این کارت را کشیده اید، پاپ بانو توصیه می کند که در حال حاضر « صبر و تاخیر » در این کار به مصلحت شما است. زیرا هنوز ضرورت دارد تا نسبت به رشد و دگرگونی های درونی خود آگاهی یافته و روی آنها کار کنید.

عبارت شفابخش:

من به نیروهای شهودی خود ایمان دارم.

فال تاروت روزانه متولدین تیر

نیروهای امدادی – شفا

– مدیریت صحیح

– لیاقت و استادی

– کار ر ابا هماهنگی دیگران پیش بردن

– درمورد کارهایی که می خواهید انجام دهید ابتدا به تحقیق بپردازید و پس از اطمینان انجام دهید

– در هیچ کاری زیاده روی نکنید

توضیح:

اعتدال به زندگی شما حیاتی تازه می بخشد که در آن رشد و یادگیری نقش مهمی را ایفا می کند. در این مسیر شما هیچ چیزی را کورکورانه نخواهید پذیرفت. فرشته ی اعتدال شما را به آزمایشات و تجربیات مراحل زندگانی و اندیشه های ژرف رهنمون می سازد و در شرایط دشوار، بصورت نیروی امدادی و آسمانی به یاری شما می شتابد. زخم های شما را مداوا و دردهای شما را چاره اندیشی و تدبیر می کند.

عبارت شفابخش:

من تسلیم نیروهای دگرگون کننده ی الهی هستم، و معبری گشوده برای انرژی خلاق.

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

مرد جوان – یک دعوت یا پیشنهاد

– مردی جوان با وقار و شاید کمی تنبل

– یک پیشنهاد خوب

– پیشنهاد ازدواج

– مردی با تمایلات نفسانی

– گاهی به معنی پیشنهاد از طرف جوانی حیله گر و نادرست که پیشنهاداتش باید دقیقا بررسی شود

توضیح:

این کارت نماینده یک مرد جوان شاعرمنش با احساسات گرم و پرشور است. اگر این کارت توسط یک مرد جوان انتخاب شود مشخصات و روحیات او را یادآور می گردد، در غیر اینصورت می تواند نماینده پیشنهادی از جانب شخصی با مشخصات فوق باشد.

عبارت شفابخش:

من هم اکنون ارتباطی را که به آن نیاز دارم، می یابم.

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

افکار بیهوده – سرگردانی

– آرزوها و نقشه های زیاد برای آینده

– خیال پردازی

– حساب کردن روی مسائلی که در واقعیت وجود ندارند

– فکر و خیالهای بیهوده

– نقش بر آب شدن رویاها

توضیح:

حالا وقت آنست که چشمان خود را بگشایید و نگاه نافذی به واقعیت بیاندازید. روی اعمال خود به دقت بنگرید و اندیشه کنید. این نماد، نماینده ی زمانی است که برای خود قصرهایی در آسمان می سازید! می بایست تصمیم بگیرید که کدامیک از مقاصد شما برای پیگیری و اقدام بیش از همه مقدم تر و پرمعناتر است.

عبارت شفابخش:

همانطور که تاریکی و سایه های خود را تشخیص می دهم و می پذیرم، آنها قدرت خود را از دست می دهند.

فال تاروت روزانه متولدین مهر

جدایی – بحران

– جدایی

– اشک

– غم

– ناسازگاری و مشاجره

توضیح:

سه شمشیر آموزگاری سختگیر برای ارائه درس آگاهی و خرد می باشد. این کارت نمایانگر قلبی شکسته و احساسات جریحه دار شده است. در این مرحله می بایست آنچه را که در قلب شما بصورت احساسی درآور انباشته شده، پیش از آنکه تبدیل به کینه و غصه گردد ابراز نمایید. با اشخاص یا شخص دخیل در بحران عاطفی خود حتی الامکان بطور کامل و به وضوح سخن بگویید. اگر نهایتا چنین ارتباطی برایتان میسر نمی باشد با دوست، مشاور یا افراد صمیمی سفره دلتان را باز کنید. ارتباط برقرار نمودن برای یک قلب شکسته مرحمی فوق العاده موثر است.

آگاه باشید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از واقعیت زندگی امری مهم و ضروری است. خردمندانه آن است که با احساسات منفی و درد خود با شجاعت روبرو شوید. به خاطر داشته باشید که این اندوه نیز گذرا خواهد بود.

عبارت شفابخش:

هر مشکلی راه حل خاص خود را در بر دارد.

فال تاروت روزانه متولدین آبان

گشایش

– گشایش در کارها

– دیگران را از منافع خویش بهره مند ساختن

– اقدامات نیکوکارانه

توضیح:

از تاریکی خارج شده و به نور قدم می گذارید. موفقیت شما از اعماق درون رشد می یابد و برای دیگران نیز سودمند و الهام بخش خواهد بود. هم اکنون زمانی است که می دانید خوشبختی در سهیم بودن است.

نیاز است که درمورد یک ناسازگاری به مذاکره بپردازید. روی موضوعات با پاکدلی کار کنید تا به تساوی حقوق و رضایت برسید. با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله کنید. در زمینه های احساسی و عاطفی نیز پیشرفت های غیرمنتظره پیش خواهد آمد.

عبارت شفابخش:

اعتماد به نفس و پذیرش، کلیدهای موفقیت و پیشرفت من هستند.

فال تاروت روزانه متولدین آذر

بسوی اهداف والاتر – عزم رفتن

– رها کردن وابستگی های عاطفی

– آغاز دوره ای جدید

– نا امیدی در عشق

توضیح:

شما به قدر کافی انرژی خود را صرف موقعیت ها و یا اشخاصی کرده اید که در قبال تلاش و ایثار شما هیچ چیز نپرداخته اند. شما آنها را از انرژی خود سیراب کرده اید، اما آنها همانند بشکه های بدون ته بوده اند. هرچقدر بیشتر سعی می کنید به یک رابطه ی کاذب قدرت و زندگی تازه بدهید، بیشتر احساس ضعف و خالی بودن می کنید. به ندای قلبتان گوش فرا دهید، و از درون هدایت بطلبید!

عبارت شفابخش:

من در جستجوی آگاهی عمیق تری هستم.

فال تاروت روزانه متولدین دی

مهارت کاری – پیشرفت

– یادگیری یک حرفه یا تجارت

– کسب مهرت در انجام کاره

– رو به راه شدن کارها

توضیح:

شما در مسیر درست قرار دارید! استعدادهایی که مدت درازی مخفی مانده اند به ظهور می رسند. اندیشه کنید، احساس کنید و خلاقیت خود را عینیت ببخشید. ابتکار و اصالت شما بطور طبیعی کانون توجه دیگران است.

هشت سکه پیام آور موفقیت آمیز کارهایی است که هم اکنون مشغول تکمیل و اجرای آن هستید. اکنون زمان برداشت یا اعطای ثروت تازه رشد یافته نیست. تلاش های شما به ثمر خواهند رسید و پاداش های بزرگی دریافت خواهید کرد.

عبارت شفابخش:

ثروت درونی من در جریان رشد و شکوفایی است و از ظرافت و زیبایی برخوردار است.

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

ازدواج – ثمره ی عشق

– ثروت زیاد – ازدواج – پیشرفت

– به ثمر رسیدن استعدادهایتان نزدیک است

– گاهی به معنی ولخرجی و عیاشی نیز می باشد

توضیح:

بزودی پرنده شانس روی شاخسار درخت زندگی تان نوید سروربخش عشق و آگاهی را سر می دهد و شادی را در زندگی خود تجربه خواهید نمود. سلطان بانو مظهر عشق است و باغ زندگانی شما را سرسبز و مصفا می سازد.

عبارت شفابخش:

من از قدرت و زیبایی سرشار هستم.

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

توانایی – سرمایه

– طلا ، کادو ، پول بزرگ

– آغاز موفقیت آمیز برای پیشنهادات مالی و تجاری

– شروع ثروت و امنیت مالی

توضیح:

نسبت به اقدام هر عملی که در اندیشه ی آن هستید این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد. منتظر چه هستید؟! قدم بردارید و پیش بروید. اگر یک موقعیت تجاری یا سرمایه گذاری ایجاد شده است از آن به بهترین وجه استقبال کنید. این کارت به شما توصیه می کند تا مهارت های جدید خود را گسترش دهید و مسئولیت های مالی و شغلی جدید را به عهده بگیرید. بکار انداختن سرمایه هایتان در این زمان به شما آزادی و قدرت می بخشد.

عبارت شفابخش:

ثروت جوهر طبیعی من است و موجب می گردد تا قوه ی خلاق خود را در این جهان متجلی نمایم.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید