۰ نفر

فال ابجد روزانه چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱

۲۰ مهر ۱۴۰۱، ۲:۰۱
کد خبر: 673467
فال ابجد روزانه چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱

فال ابجد جزو مشهورترین و قدیمی ترین فال ها بوده و در میان بسیاری از ایرانیان به دلیل پیشینه آن مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، حروف ابجد  یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید.  یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد. حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند.

فال ابجد امروز ۲۰ مهر را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.



فال ابجد امروز برای متولدین ماه های مختلف امروز ۲۰ مهر را می توانید در این قسمت بخوانید.

 فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: د ب ج

تعبیر: طالعت خوب نیست. با مشکلات بسیار زیادی در آینده مواجه خواهید شد که برایتان در زندگی غم و اندوه فراوانی را به وجود می‌آورد و بهتر است بدگویی دیگران را در زندگی نکنید تابه دردسرهای بسیاری در آینده مواجه نشوید بتوانید خودتان را از مشکلات و سختی ها نجات دهید.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: د آ آ

تعبیر:  آینده ی خوبی در پیش دارید. با تلاش و کوشش می توانید خودتان را به هدفتان در زندگی برسانید، سعی کنید هیچ گاه راز دل تان را با کسی در میان نگذارید چون برای تان مشکلات بسیار زیادی را در آینده به وجود می‌آورد، در راز و نیاز با خداوند کاهلی نکنید تا بتوانید به مقصود خود در زندگی برسید.

بهترین دعای آشتی فوری با همسر ، جاری ، دوست و ..

فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما:  آ ج ب

تعبیر: اگر بیمار هستید به زودی از بند بیماری رهایی پیدا خواهید کرد و شادی و خوشبختی را در آینده به دست می آورید، به زودی صاحب فرزندی خواهید شد که قدمش برای تان مبارک است، و شادی و خوشبختی را در زندگی شما به وجود می‌آورد و شما را به هدفتان نزدیک می‌کند.

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: د آ ب

تعبیر: اهل فتنه و فتنه انگیزی های بیهوده هستید با این کارتان اوضاع زندگیتان از هم می‌پاشد و مشکلات بسیار زیادی را در زندگی برای خود به وجود می آورید، بهتر است به اعصاب خود مسلط باشید و دست از کارهای نادرست در زندگی بردارید.



فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: آ د ب

تعبیر: طالع خوبی دارید. اگر گمشده ای دارید به زودی پیدایش خواهید کرد و به سوی روشنایی قدم گذاری می کنید، به لطف خداوند گره از کارتان باز میشود که باعث می شود تمام مشکلات شما از بین ببرد و شمارا به سوی موفقیت راهی کند و به آرامش برساند.

فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: ج ج آ

تعبیر: امسال سال خوبی برایتان خواهد بود طالعتان با شما یار است و برایتان موفقیت و سربلندی را در زندگی به وجود می آورد، به زودی مورد حمایت شخصی قرار می‌گیرد که به شما کمک های بسیار زیادی می‌کند، و شادی و خوشبختی را در آینده برایتان به وجود می‌آورد.



فال ابجد روزانه متولدین مهر

ابجد فال شما: د د ج

تعبیر: قصد و نیتت خوب است. به زودی به سوی روشنایی و موفقیت قدم گذاری خواهید کرد و شادی و خوشبختی را در زندگی تان به دست می آورید، اگر قصد ازدواجی دارید، بزودی این ازدواج سر خواهد گرفت که برایتان مبارک بوده است شما را به سوی هدف ها و خواسته های قلبیتان خواهد رساند.

فال ابجد روزانه متولدین آبان

ابجد فال شما: د ج ب

تعبیر: روزگار بر وفق مراد شماست به زودی زندگی‌تان سروسامان خواهد گرفت، و شادی و خوشبختی را به دست می آورد اگر قصد معاملات تجاری و اقتصادی را دارید بهتر است؛ هر چه زودتر به انجام برسانید که سود و منافع بسیار زیادی نصیبتان می‌شود شما را به هدفهایتان در آینده می رساند.



فال ابجد روزانه متولدین آذر

ابجد فال شما: ب آ د

تعبیر: قصد و نیت بدی در سر خود دارید. در زندگی دست از کارهای ناصواب بردارید وگرنه برایتان مشکلات بسیار زیادی در آینده تان به وجود می آورد و شما را به نابودی و شکست خواهد انداخت، بهتر است ؛ هرچه زودتر دست از دروغ گفتن بردارید چون هیچگاه مورد اعتماد اطرافیانتان قرار نخواهید گرفت.

فال روزانه ابجد متولدین دی

ابجد فال شما: ج د د

تعبیر: روزگار بر وفق مراد شماست به زودی خیر و برکت در زندگی شما سرازیر می شود و موفقیت و سربلندی را در زندگی برایتان به وجود می آورد سعی کنید؛ نسبت به زندگی تلاش خود را بالا ببرید تا به ثروتی بزرگ برسید و از پستی بلندی های زندگی خودتان را عبور دهید.



فال روزانه ابجد متولدین بهمن

ابجد فال شما: آ آ ج

تعبیر: طالعت روشن است. به زودی گره از کارتان گشوده خواهد شد شما به سمت انرژی‌های مثبت راهی می شوید، و خودتان را از مشکلات و سختی‌ها رها خواهید کرد بهتر است؛ نسبت به زندگیتان بدبین نباشید و ناامیدی را از خود دور کنید تا به مقصود خود دست پیدا کنید.

فال روزانه ابجد متولدین اسفند

ابجد فال شما: ج ب ب

تعبیر: فالت خوب است. در زندگی با مشکلات خود خواهید جنگید به زودی راهی سفر می شوید که برایتان موفقیت آمیز خواهد بود، آرامش و آسایش را در شما به وجود می آورد و باعث می شود بتوانید راه درست زندگی کردن را پیدا کنید و خودتان را به پیروزی برسانید.

فال امروز خود را چطور می بینید؟ نظر خود را درباره فال ابجد امروز در بخش نظرات برای ما بنویسید