۰ نفر

خصوصیات مدیر و کارمند متولد آبان ماه

۵ آبان ۱۴۰۱، ۲:۳۲
کد خبر: 655413
خصوصیات مدیر و کارمند متولد آبان ماه

مدیران متولد آبان ماه؛ مدیر متولد آبان در طول زندگی خود از دو چیز فارغ نمی شود: “حکمت” و “قدرت”. او مطابق با ضرب المثلی که می گوید: “صدایت را پایین بیاور و چوبدستی را بلند کن” با مسائل و کارمندان خود برخورد می کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، از نگاه مدیر متولد آبان، مهمترین رویداد در محیط کار، “شناخت” است. “شناخت” را می توان رمز بودن و نبودن و تمامی روابط بین او و کارمندانش به شمار آورد. مدیر متولد این ماه با کنجکاوی خاص خود می کوشد تا نسبت به نیروهای تحت امرش، شناخت حاصل کند. هنگامیکه نسبت به یکی از کارمندان خشم می گیرد، هیچ وساطتی به کار نخواهد آمد و اگر کسی باعث جلب رضایتش شود، از تمامی امکانات برای به اوج رساندن او بهره می گیرد. شکی نیست که این مدیر فقط برترین ها را به همکاری با خود فرا می خواند. همواره می توان تیمی از برگزیدگان را گرداگرد او مشاهده کرد.

اگر به کسی علاقه دارد، مطمئنا این علاقه عاری از هر نوع شائبه است و اگر با کسی دشمن است. احترام او را نگاه می دارد و از دور مراقب وی خواهد بود. چشمان مدیر متولد آبان، همچون رادار عمل می کند و اشخاص را در فاصله ای مناسب نسبت به مدیر متولد آبان، قرار می دهد. اما با تمام این احوال نباید گمان برد که فیزیک ظاهری این مدیر به اندازه شخصیت او رعب آورست! بلعکس! او ظاهری آرام و برازنده دارد و البته لبخندی اسرار آمیز و چشمانی جادوگر که به دشواری میتوان در مقابل آنها مقاومت کرد!

ویژگی های مدیران متولد آبان ماه

از آنجایی که مدیر متولد آبان قادر به کنترل واکنش های دیگران است، همگان خود را ناچار به رعایت احترام وی می بینند. آنان باور دارند که مدیر متولد آبان نیک سرشت ترین و وفادارترین مدیری است که تا بحال تجربه کرده اند.

بی شک، چنین مدیری لیاقت چنان ستایش هایی را دارد. او هوشمند، صادق و بی نهایت با استعداد است. مدیر متولد آبان را میتوان مرد میدان دشواری ها لقب داد. در چنین حالاتی او نقاب همیشگی اش را از چهره بر می دارد و به اندازه ده نفر کار می کند. پس آنگاه که ماموریت خود را به انجام رساند، به قالب اولیه خود را باز می گردد. چنانکه گویی هیچ اتفاقی روی نداده است و او دکتر “جیکل” و “مسترهاید” است! باید به زیر دستان این مدیر توصیه کنیم که هیچگاه در ستایش از او، افراط نکنند زیرا این عمل او را دچار شک و سوءظن می کند. حس ظریف او به کوچکترین و ساده ترین جزئیات نیز توجه کامل دارد. او براحتی خشم خود را در برابر رفتار بد، بروز می دهد. برای جلب رضایت او، باید همانند وی دقت زیادی در امور مبذول داشت. در تمامی خصوصیات مدیر متولد آبان، ردپایی از کمال جویی و برتری طلبی وجود دارد. اما بارزترین نمونه آن را می توان در “صداقت” وی در برابر خود و دیگران سراغ گرفت. اگر چه او همواره خود را در پشت نقاب نیز پناه کرده است.

ویژگی های کارمند متولد آبان ماه

اگر روزی با کارمندی آرام (و حتی خونسرد) دارای اعتماد به نفس، روشن بین و آگاه نسبت به ذات خویش روبرو شدید، شک نکنید که او متولد ماه آبان است. اگر با او آشناتر شدید در می یابید که او برنامه مفصل و روشنی برای فعالیت ها و اهداف خود دارد. مثلا او فقط هنگامی که دچار بیماری است، از آمدن به سرکار عذر می خواهد.

در خصوص آنچه که به زندگی اش مربوط می شود، بسیار راز دار و پنهان کار است. کارمند متولد این ماه موجودی خویشتندار و صادق (با خود و دیگران) و قادر به کشف حقایق در تمامی امور است. کسی که از چنین صفاتی بهره می برد، براحتی قادر به ساختن یا ویران کردن زندگی خود است. او به “تئوری هدف وسیله را توجیه می کند” اعتقاد دارد. تنها چیزی که نمی شناسد، “تسلیم شدن در برابر موانع است. رابطه خود با مافوقش را بر اساس میزان و نوع نیازهایش تعیین می کند. او می داند به هنگام ضرورت، کار را از کجا شروع کند. نیز معتقد است که رسیدن به موفقیت مستلزم پرداخت بهای آن است.

زن مدیر

نباید فراموش کرد که کارمند متولد آبان، موجودی شریف و مقاوم است. اگر روسای خود را لایق بیابد، وفاداری و اعتماد کامل خود را تقدیم آنان می کند. کارمند متولد این ماه، موجودی صبور، سخت کوش و برخوردار از حافظهای نیرومند است که هیچگاه از ساعت و نحوه انتقام گرفتن غافل نخواهد شد. با این حال او انسانی نیک سرشت و عمیق است و به اندازه یک تار مو از اهداف شغلی خویش غفلت نمی ورزد. از آنچنان چالاکی و نشاطی بهره می برد که جای خستگی و ملالت باقی نمی گذارد. در زمینه هایی نظیر جراحی، روان شناسی، روزنامه نگاری، تحقیقات پلیسی، بیش از دیگران به توفیق دست می یابد.

در هر حال، زمینه شغلی او هر چه باشد، او از تیپ هایی است که دائما در پی دانش و آگاهی نوین هستند و هیچ روزی را بدون کسب تجربه و دانشی تازه، سپری نمی کنند. کارمندان متولد آبان همچنین بسوی معماها و هر آنچه که پیچیده و نامفهوم است، جذب می شوند. این موجود، زندگی خود را بر اساس اصولی که خود ابداع کرده، پی می ریزد. او حاضر به دگرگون کردن این اصول نیست مگر آنکه خود اراده کند. اگر دریابد که همکاران با روسایش قصد دخالت در امور او را دارند، مقاومت خواهد کرد و در نهایت ممکن است شغل خود را رها کند. آیا این اوج صداقت (لااقل با خویشتن) نیست؟