۰ نفر

نرم افزار حسابداری ویژه صنف لوازم خانگی

۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۱۲
کد خبر: 706153
نرم افزار حسابداری ویژه صنف لوازم خانگی

اگر صاحب فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه هستید، حتما با چالش‌های این صنف آشنا هستید. با توجه به اینکه فروشندگان لوازم خانه و آشپزخانه ده‌ها و حتی صدها برند را در انبار خود دارند، یکی از مشکلات اصلی آنها مدیریت موجودی است.

 فروشندگان باید از موجودی فروخته‌شده و آن‌چه باید خریداری شود آگاهی داشته باشند. مدیریت کالاهای موجود در فروشگاه و انبار به‌دلیل تنوع زیاد محصولات در برند، نوع کالا و ... کار سخت و پیچیده‌ای است و از دغدغه‌های مهم مدیران این مجموعه‌ها است.

برای رفع همه‌ی این پیچیدگی‌ها و دغدغه‌ها باید از یک نرم‌افزار حسابداری با دقت بالا و کارایی راحت استفاده شود. نرم‌افزار حسابداری لوازم خانگی هلو APEX همه‌ی عملیات حسابداری، مالی، انبار، خرید و فروش را پوشش می‌دهد. علاوه بر این یک ‌سری امکانات تخصصی قابل افزودنی مثل فروش اقساطی، ثبت حواله بین انبارها در اختیار کاربران قرار می‌دهد که فرایند کار با نرم‌افزار را برایشان ساده می‌کند.

نرم‌افزار حسابداری لوازم خانگی هلو APEX دارای چهار سطح عمومی، پیشرفته، جامع و شبکه است. این نرم‌افزار دارای گزارش‌های متنوعی است که آمار دقیق و کاملی از میزان فروش و موجودی انبار در اختیار کاربران قرار می‌دهد و نقش مهمی در پیشبرد و مدیریت بهتر در این حوزه از کسب‌وکار دارد.

نرم‌افزار حسابداری ویژه صنف لوازم خانگی

نرم‌افزار حسابداری تخصصی لوازم خانگی هلو APEX

نرم‌‌افزار حسابداری لوازم خانگی هلو APEX برای چه کسب‌وکارهایی مناسب است؟

نرم‌افزار حسابداری لوازم خانگی هلو APEX برای تمامی فعالان در صنف فروش لوازم خانه و آشپزخانه مثل  فروشگاه‌ها و مغازه‌های هدیه‌سرا، آنتیک فروشی‌ها، فروشندگان انواع لوازم آشپزخانه، تولیدکنندگان کالاهای خانگی و فروشندگان انواع لوازم برقی خانگیکاربردی بوده و متناسب با نیازهای اساسی این صنف طراحی شده است.

نرم‌ افزار حسابداری لوازم خانگی هلو APEX چه نیازی از اصناف را برطرف می کند؟

نرم‌افزار حسابداری ویژه صنف لوازم خانگی

این نرم‌افزار همه امور مربوط به یک فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه مانند مدیریت ورود و خروج اجناس در انبارها، خرید، فروش، ثبت سفارش‌ها، امور مالی و حسابداری و گزارش‌های متنوع مرتبط با این صنف را پوشش می‌دهد که همه این امکانات به‌صورت یکپارچه و آنلاین با هم در ارتباط هستند و هر اتفاقی به‌صورت اتوماتیک در همه بخش‌ها ثبت می‌شود. با توجه به اینکه تنوع برند و نوع لوازم در صنف لوازم خانگی زیاد است، امکان و ویژگی‌هایی داخل نرم‌افزار تعبیه شده است که بتوانید ویژگی‌هایی مثل ثبت شماره فنی، کشور سازنده و ... را  در بخش مشخصات فنی تعریف کنید

چه سخت‌افزارهایی با این نرم‌افزار منطبق است؟

از آن‌جایی که قابلیت اتصال سخت‌افزارهای مختلف به نرم‌افزار حسابداری و مالی باعث افزایش سرعت، کاهش خطای انسانی و اثربخشی بیشتر در راندمان و بازدهی هر شغل و سازمانی می‌شود، در نتیجه این قابلیت یکی از نیازها و دغدغه‌های مهم و اساسی کاربران محسوب می‌شود. نرم‌افزار حسابداری لوازم خانگی هلو APEX  قابلیت اتصال و سازگاری به‌صورت یکپارچه با اکثر تجهیزات سخت‌افزاری مانند صندوق‌های فروشگاهی، بارکدخوان آنلاین و آفلاین، کارت‌خوان، لیبل پرینتر، فیش‌پرینتر و … را دارد و باعث مکانیزه و هوشمندشدن سیستم کسب‌وکار می‌شود در ادامه به معرفی و توضیح در خصوص عملکرد برخی از این سخت‌افزارها می‌پردازیم.

صندوق فروشگاهی

صندوق‌های فروشگاهی، سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری یکپارچه‌ای هستند که امکانات و کارکردهای گوناگونی را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کنند و با استفاده از آنها همه‌ی امور مربوط انبار، حسابداری، خرید و فروش کالا و ... انجام می‌شود. نرم‌افزارهای صندوق فروشگاهی مدرن، یک مانیتور برای صندوق‌دار و یک مانیتور برای مشتری دارند. علاوه بر این صندوق‌های فروشگاهی قابلیت اتصال به صندوق پول، کارت‌خوان، دستگاه بارکدخوان، پرینت بارکد، فیش‌پرینتر و نرم‌افزار حسابداری را دارد. در واقع می‌توان گفت صندوق فروشگاهی شامل سیستم نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است. در حال حاضر بسیاری از کسب‌وکارها مانند فروشگاه‌های لوازم خانه و آشپزخانه می‌توانند نرم‌افزار لوازم خانگی هلو APEX را روی صندوق فروشگاهی نصب کنند و همه امور مربوط به ثبت سفارش‌های مشتریان، تسویه حساب و چاپ فیش را به سرعت انجام دهند.

بارکدخوان آنلاین و آفلاین

با استفاده از بارکدخوان آنلاین می‌توان بارکدهای روی لوازم خانه و آشپزخانه را جست‌وجو و آنها را در فاکتور درج کرد. در باکدخوان آفلاین نیز می‌توان تمام اجناس دارای بارکد را در مواردی مانند انبارگردانی اسکن، ذخیره و سپس به داخل برنامه منتقل کرد.

کارت‌خوان

 برای جلوگیری از بروز هر گونه خطا و تسهیل در واردکردن مبالغ، دستگاه پوز بانکی به نرم‌افزار هلو APEX متصل شده است؛ به‌طوری که نرم‌افزار هلو APEX پس از صدور فاکتور، مبلغ را به‌صورت اتوماتیک به دستگاه پوز بانکی انتقال داده و نیاز به واردکردن مبلغ در دستگاه نیست.

لیبل‌پرینتر

برای استفاده از بارکدخوان هنگام فروش، باید روی کلیه لوازم بارکد وجود داشته باشد. در صورتی که اجناس موجود در فروشگاه‌تان بدون بارکد باشد، می‌توانید در نرم‌افزار هلو APEX بارکدی را برای آنها طراحی کنید. دستگاه لیبل‌پرینتر این کدهای اختصاصی را در قالب لیبل چاپ کرده و سپس باید آنها را به لوازم فاقد بارکد موجود در فروشگاه خود متصل کنید. در نهایت می‌توانید با استفاده از دستگاه بارکدخوان، این کدها را بخوانید.

فیشپرینتر

فیش‌پرینتر، پرینتری برای چاپ فاکتور با ابعاد کوچک است؛ هنگام خرید کالا توسط مشتری، با اتصال فیش‌پرینتر به نرم‌افزار هلو APEX می‌توان به‌جای فاکتورهای بزرگ، فاکتورهایی در ابعاد کوچک شش، هفت یا هشت سانتی‌متری چاپ کرد و به مشتری ارائه داد. از فیش‌پرینتر می‌توان در انواع فروشگاه‌های لوازم خانگی استفاده کرد.

نرم‌افزار حسابداری ویژه صنف لوازم خانگی

مشاهده نرم افزار حسابداری