۰ نفر

خبر خوش هواشناسی؛ فروردین بارانی در راه است

۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۴۷
کد خبر: 705728
خبر خوش هواشناسی؛ فروردین بارانی در راه است

کارشناس هواشناسی گفت: از ۲۲ تا ۲۸ اسفند ماه شاهد بارش‌های بیش از حد نرمال در کشور هستیم، همچنین فروردین، ماه بارانی کشور خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «فریبا گودرزی» افزود: امروز شاهد ادامه بارش‌ها در بخش‌های مرکز، جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از غرب و جنوب به صورت پراکنده‌تر هستیم و در شرق و شمال شرق نیز بارندگی‌ها ادامه دارد.

وی تصریح کرد: بارندگی‌ها فردا(شنبه) از سمت غرب و شمال غرب کاهش یافته و شمال شرق، شرق و جنوب شرق بارندگی دارد. با خروج این سامانه، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه سامانه‌های بارشی از غرب آغاز می‌شود.

گودرزی تاکید کرد: از ۲۲ تا ۲۸ اسفند بارش‌های فراگیر و حتی بیش از حد نرمال در کشور داریم. از ۲۹ تا ۶ فروردین و پس از آن از هفت تا ۲۰ فروردین نیز بارش‌ها در حد نرمال است.

کارشناس هواشناسی با تاکید بر اینکه از اوایل هفته شاهد افزایش دما و از روز سه‌شنبه کاهش دما خواهیم بود، درباره وضعیت جوی تهران گفت: تا ساعتی دیگر هوای تهران ابری با احتمال یک بارش دیگر است. از عصر جمعه نیز شاهد کاهش ابر خواهیم بود و فردا تهران آسمانی صاف با افزایش دما را پیش‌رو دارد.