۰ نفر

خرید و قیمت نمک ماشین ظرفشویی + ویژگی های قرص ظرفشویی بینگو

۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۳۷
کد خبر: 704793
خرید و قیمت نمک ماشین ظرفشویی + ویژگی های قرص ظرفشویی بینگو

در عصر حاضر، وجود ماشین ظرفشویی نیز همانند ماشین لباسشویی در خانه‌ها ضرورت دارد. اما کارایی این دو ماشین از هم مجزا است. اگرچه هردو عمل شست‌وشو را انجام می‌دهند اما مفاهیمی در مورد ماشین‌های ظرفشویی وجود دارد که در مورد ماشین لباسشویی وجود ندارد.

برای مثال وقتی شما یک ماشین ظرفشویی در آشپزخانه خود داشته باشید، باید علاوه‌بر مایع شوینده مخصوص، به مقدار نمک ماشین ظرفشویی نیز توجه داشته باشید که اگر کم شد دوباره آن را شارژ کنید. یعنی یک ماشین ظرفشویی علاوه‌بر شوینده، به نمک هم نیاز دارد. اگر می‌خواهید به شکل درست از ماشین ظرفشویی خود استفاده کنید آگاهی از مفاهیمی همچون نمک یا قرص ماشین ظرفشویی برای شما ضروری است. در ادامه به بررسی این مفاهیم خواهیم پرداخت.

نمک ماشین ظرفشویی چیست و چرا استفاده از آن ضرورت دارد؟

ما به‌صورت معمول انتظار داریم وقتی که ظروف خود را پس از شست‌وشو از ماشین ظرفشویی خارج می‌کنیم، ظروف ما کاملاً تمیز و براق باشند. اگر همان ظروف را خودمان روی سینک بشوییم، انتظار چنان براقیتی را نداریم، اگر هم داشته باشیم سختی آبی که با آن شست‌وشو می‌کنیم اجازه چنان براقیتی را نمی‌دهد.

ماشین‌های ظرفشویی می‌توانند ظروف را براق کنند و عاملی که سبب می‌شود یک ماشین ظرفشویی بتواند ظروف را کاملاً روشن و براق کند، وجود نمک در آن است. نمک ماشین ظرفشویی نمکی است که با فرمولاسیون خاص برای ماشین‌های ظرفشویی تولید و عرضه می‌شود. وظیفه نمک ظرفشویی نرم کردن آب‌های سخت است. به این معنی که مواد معدنی که موجب سختی آب می‌شوند را جذب می‌کند تا ظروف با آب نرم شست‌وشو داده شده و براق شوند!

قرص ظرفشویی بینگو چیست و چه زمانی استفاده می‌شود؟

در کنار نمک ظرفشویی، مفهوم دیگری به‌نام قرص ماشین ظرفشویی وجود دارد که یک نوع شوینده است. قرص‌های ظرفشویی به شکل یک قطعه مکعبی هستند که درون ماشین ظرفشویی قرار می‌گیرند و شست‌وشو به کمک آن‌ها انجام می‌شود. قرص ظرفشویی بینگو به نسبت دیگر شوینده‌های ماشین ظرفشویی آن مانند ژل یا پودر، قدرت پاک‌کنندگی بالاتری دارد و کیفیت بالاتری از شست‌وشو را به همراه دارد.

خرید و قیمت نمک ماشین ظرفشویی + ویژگی‌های قرص ظرفشویی بینگو

اما به دلیل این که در هر بار شست‌وشو باید یک قرص کامل مورد استفاده قرار بگیرد و مقدار آن مانند پودر یا ژل بسته به مقدار ظروف قابل تنظیم نیست، به‌صورت معمول درصورتی که ظرفیت ظروف داخل ماشین پر باشد از قرص ظرفشویی استفاده می‌شود.

قیمت نمک ماشین ظرفشویی و چگونگی استفاده از آن

با توجه به این که استفاده از نمک ماشین ظرفشویی جزو ضروریات استفاده از این وسیله است، به‌صورت معمول افراد در هنگام خرید پودر، ژل یا قرص ظرفشویی، نمک ظرفشویی را نیز خریداری می‌کنند. البته قیمت نمک ماشین ظرفشویی بسته به نوع برند و حجم آن متفاوت است.

برای مثال قیمت نمک ماشین ظرفشویی برند بینگو در بسته‌بندی 2 کیلویی (2000 گرمی) حدود 50 هزار تومان است. البته قیمت نمک ماشین ظرفشویی در سایر حجم‌ها و برندها می‌تواند متفاوت باشد. شما می‌توانید یک بسته نمک ماشین ظرفشویی را خریداری کرده و هربار مخزن نمک ماشین خود را با آن پر کنید. ممکن است یک بسته دو کیلویی بتواند برای چند ماه شما کافی باشد. بیشتر ماشین‌های ظرفشویی چراغ نشانگری دارند که در صورت روشن شدن، نشان‌دهنده‌ی کمبود نمک است و شما با دیدن روشن شدن این چراغ باید مخزن نمک را شارژ نمایید. در غیر این‌صورت باید مقدار نمک را هرماه چک نمایید!

خرید و قیمت نمک ماشین ظرفشویی + ویژگی‌های قرص ظرفشویی بینگو

قیمت قرص ماشین ظرفشویی چقدر است؟

قرص ماشین ظرفشویی، یکی از شوینده‌های پرطرفدار برای ماشین‌های ظرفشویی است که تقاضای بالایی در بازار برای آن وجود دارد. به‌صورت معمول افراد از قرص ظرفشویی در کنار سایر شوینده‌ها استفاده می‌کنند و همیشه این قرص را در خانه دارند. قیمت قرص ماشین ظرفشویی نیز بسته به مقدار و برند آن متفاوت است. برای مثال قرص ظرفشویی بینگو در بسته‌بندی‌های 24 عددی و 48 عددی در بازار موجود است که قیمت قرص ظرفشویی بینگو در بسته‌بندی 48 عددی از بسته‌بندی 24 عددی بالاتر است. شما می‌توانید برحسب مقدار نیاز و بودجه خرید خود، یکی از این دو نوع بسته‌بندی را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

معرفی قرص و نمک ظرفشویی برند «بینگو»

بینگو یکی از برندهای برتر تولید کننده مواد شوینده برای ماشین‌های ظرفشویی است که به‌صورت اختصاصی روی گزینه‌های مربوط به ماشین‌های ظرفشویی تمرکز دارد. همین اختصاصی عمل کردن سبب شده است که محصولات ماشین ظرفشویی بینگو مانند قرص و نمک ظرفشویی بینگو از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و در بین مصرف‌کنندگان نیز محبوبیت بالایی داشته باشند.

بنابراین بیشتر افراد بدون توجه به قیمت نمک ماشین ظرفشویی بینگو بلافاصله آن را در سبد خرید خود قرار داده و آن را از فروشگاه‌های مطرح اینترنتی سفارش می‌دهند. در مورد قرص ظرفشویی بینگو نیز به همین صورت است اما در مورد قیمت‌ها می‌توان گفت که قیمت نمک ماشین ظرفشویی بینگو و قرص ظرفشویی بینگو به نسبت کیفیتی که ارائه می‌دهند، مناسب و به‌صرفه است.

خرید و قیمت نمک ماشین ظرفشویی + ویژگی‌های قرص ظرفشویی بینگو

چرا نمک و قرص ظرفشویی بینگو طرفداران زیادی دارد؟

گفتیم که برند تولیدی بینگو به‌صورت تخصصی روی محصولات مربوط به ماشین‌های ظرفشویی کار می‌کند بنابراین توجه زیادی به کیفیت محصولات خود در این زمینه دارد. همین موضوع سبب شده است وقتی یک شخص نمک یا قرص ظرفشویی بینگو را خریداری کرده و از آن استفاده می‌کند، تمایل به خرید دوباره این محصولات داشته باشد.

درواقع بیشتر مصرف‌کنندگان در صورتی که از کیفیت یک محصول خوششان بیاید، آن را برای همیشه در لیست خرید خود قرار می‌دهند. همین اتفاق در مورد محصولات بینگو نیز اُفتاده است؛ به همین خاطر است که نمک و قرص ظرفشویی بینگو طرفداران زیادی در بازار دارند.

«بینگو» چه محصولات دیگری دارد؟

محصولات تولیدی بینگو فقط محدود به نمک یا قرص ماشین ظرفشویی نیستند بلکه این برند محصولات دیگری نیز تولید می‌کند. به‌صورت کلی محصولات تولیدی بینگو شامل موارد زیر هستند:

  • ژل ماشین ظرفشویی بینگو
  • قرص ماشین ظرفشویی بینگو
  • نمک ماشین ظرفشویی بینگو
  • مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی بینگو
  • پودر لباسشویی بینگو
  • پودر دستی بینگو

می‌بینید که اگرچه بینگو پودر لباسشویی و دستی و همچنین مایع ظرفشویی دستی هم تولید می‌کند، اما بیشتر محصولات آن مانند جلادهنده، ژل، قرص و نمک مربوط به ماشین‌های ظرفشویی هستند. در هر صورت این برند روی تولید شوینده‌های خاص تمرکز دارد بنابراین می‌توان استفاده از محصولات آن را امتحان کرد.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.