۰ نفر

مبلمان اداری از کجا بخرم؟

۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰
کد خبر: 704559
مبلمان اداری از کجا بخرم؟

اینطور که پیداست خرید مبلمان اداری از یک مرکز خوب برای شما بحث برانگیز شده است. اگر به دنبال یک مرکز خرید خوب برای خرید یک ست اداری با کیفیت و استاندارد هستید، حتماً در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید. علاوه بر معرفی مراکز خرید معتبر، به توضیح راجع به نحوه خرید یک مبلمان اداری استاندارد نیز می پردازیم.

راهنمای خرید مبلمان اداری

یک ست مبلمان اداری با کیفیت می تواند نیاز شما را در طول سالیان سال فعالیت اداری، برطرف کند. اما به شرط آنکه بتوانید در هنگام خرید موفق عمل کرده و سراغ فروشندگان معتبر بروید. پس بهتر است برای تضمین کیفیت خرید خود، در اولین گام اطلاعات خود را پیرامون مراکز خرید معتبر مبلمان اداری بالا ببرید. می توانید در خرید خود کمی مدرن تر عمل کرده و سراغ وبسایت های معتبر نیز بروید. خرید اینترنتی در اغلب مواقع مقرون به صرفه و کم دردسرتر از خرید حضوری است.

مراکز معتبر برای خرید حضوری مبلمان اداری

اگر از پاساژ ها و مغازه های پراکنده ای که در سطح شهر به فروش مبلمان اداری می پردازند، بگذریم، به مناطقی می رسیم که به شکل تخصصی تر به فروش مبلمان اداری می پردازند. از آنجایی که تنوع محصول در این مراکز بسیار بالاست، معمولاً اغلب افراد، خرید از این مراکز حضوری را در اولویت قرار می دهند.

1.مرکز خرید مبلمان اداری یافت آباد

بازار مبل یافت آباد، یکی از اصلی ترین مراکز فروش مبلمان اداری است. در این مرکز خرید طیف متنوعی از فروشگاه های معتبر، برندهای نامی و البته فروشگاه های متفرقه دیده می شود. بسیاری از برندهای معتبر ایرانی و خارجی، در منطقه یافت آباد شعبات گسترده ای دارند.

در خرید از یافت آیاد، دیگر تفاوتی ندارد چه بودجه ای در اختیار دارید، در هر حال با هر بودجه ای می توانید یک ست اداری خریداری کنید. اما خرید از این مرکز برای شهرستانی ها و افرادی که ساکن تهران نیستند، مقدور نیست. حتی بسیاری از تهرانی ها نیز به جهت فاصله زیاد یافت آباد با مرکز و شمال کشور، قید خرید از این منطقه را می زنند.

مبلمان اداری از کجا بخرم؟

2.بازار مبلمان اداری خیابان دلاوران

بازار مبل دلاوران از دیگر مراکزیست که می توان با مراجعه به آن یک ست مبلمان اداری را به شکل حضوری خریداری نمود. با مراجعه به میدان رسالت، در حد فاصل میدان غدیر و خیابان سراج، فروشگاه های متعددی را می بینید که انواع مختلفی از مبلمان های اداری و یا خانگی را عرضه می کنند. اگرچه تعدد فروشگاه در خیابان دلاوران به حد یافت آباد نیست، اما در این مرکز خرید نیز می توان تنوع گسترده ای از برندها و محصولات اداری را یافت.

3.بازار مبلمان اداری حسن آباد

در حسن آباد حد فاصل خیابان های حافظ، جمهوری و 15 خرداد نیز فروشگاه های مختلفی اقدام به عرضه مبلمان اداری می کنند. از آنجایی که حسن آباد در محدوده طرح ترافیک قرار دارد، در خرید از این منطقه، چاره ای جز استفاده از مترو و خط بی آر تی نخواهید داشت. در بازار مبلمان اداری حسن آباد برندهای مختلف ایرانی و خارجی محصولات مدرن و کلاسیک خود را عرضه می کنند. بدون شک در این منطقه مبلمان اداری مد نظر خود را پیدا خواهید کرد.

مبلمان اداری از کجا بخرم؟

خرید اینترنتی مبلمان اداری

اگر به دنبال یک مرکز خرید وسیع با تنوع گسترده ای از محصولات مدرن و کلاسیک می گردید، بهتر است سراغ آن را از گوگل بگیرید. در بستر اینترنت وبسایت های مختلفی اقدام به عرضه مبلمان اداری می کنند. حتی بسیاری از برندهای معروف نیز دارای وبسایت و شبکه های اینترنتی هستند و امکان خرید اینترنتی را به لیست خدمات خود اضافه کرده اند.

اگر ساکن تهران نیستید، حوصله گشت و گذار در محله های شلوغ را ندارید و یا فرصت کافی برای بررسی حضور مبلمان اداری را ندارید، خرید اینترنتی را در اولویت قرار دهید. شاید تصور می کنید خرید از فروشگاه های اینترنتی امن و هوشمندانه نیست. این در حالیست که امروزه بازار دیجیتال سهم بیشتری از بازار مرکزی تهران داشته و توانسته به قطب قدرتمند فروش محصولات اداری تبدیل شود.

نکات مهم در خرید مبلمان اداری

برای اینکه در هنگام خرید مبلمان اداری دچار خطا نشوید، لازم است تا پیش از خرید با چند نکته مهم آشنا شوید.

·مشخصات مبلمان را ارزیابی کنید

تفاوتی ندارد به شکل حضوری به خرید می روید و یا خرید اینترنتی می کنید، در هر حال لازم است تا مشخصاتی همچون ابعاد مبلمان، متریال به کاررفته در آن، میزان راحتی و همچنین قابلیت های ارگونومیک آن را ارزیابی کنید. در خرید حضوری می توانید بر روی مبلمان بنشینید و از نزدیک این مشخصات را بسنجید. در خرید اینترنتی نیز می توانید صفحه مربوط به مشخصات محصول را مطالعه کرده و یا با پشتیبان سایت در تماس باشید.

مبلمان اداری از کجا بخرم؟

·به تناسب میان طرح مبلمان با سبک دکوراسوین توجه کنید

پیش از اینکه به خرید بروید سبک مبلمان خود را انتخاب کنید. در این خصوص می بایست مشخصات فضا و همچنین دکوراسوین حاکم بر آن محیط را مورد توجه قرار دهید. تعیین سبک پیش از خرید کمک می کند تا در هنگام خرید تحت تأثیر جاذبه سبک های دیگر قرار نگرفته و یک مبلمان ناهمخوان را انتخاب نکنید.

·قیمت ها را مقایسه کنید

برای انجام یک خرید اقتصادی لازم است تا کمی حوصله به خرج داده و قیمت مبلمان ها را در فروشگاه های مختلف مقایسه کنید. توصیه می کنیم در مقایسه خود منطقی عمل کرده و قیمت مبلمان های استاندارد را با نمونه های بی کیفیت مقایسه نکنید. بلکه مقایسه را بر اساس مشخصات و قابلیت ها انجام دهید.

سخن پایانی

برای خرید مبلمان اداری، گزینه های مختلفی پیش رو دارید. شما می توانید با مراجعه حضوری به مراکز فروش مبلمان اداری و یا از طریق فروشگاه های اینترنتی اقدام به خرید یک ست مبلمان اداری با کیفیت کنید. در هر حال لازم است تا در هنگام خرید مشخصات مبلمان و میزان بهره مندی آن از استانداردهای ارگونومیک را مورد توجه قرار دهید.