۰ نفر

رییس سازمان امور دانشجویان:

در حال حاضر با کمبود ۳۵ هزار خوابگاه مواجه هستیم

۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۵۱
کد خبر: 701886
در حال حاضر با کمبود ۳۵ هزار خوابگاه مواجه هستیم

رییس سازمان امور دانشجویان به کمبودهای خوابگاه دانشجویی در مراکز آموزش عالی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: ۲۷۰ هزار خوابگاه در دانشگاه های دولتی مورد نیاز است و در حال حاضر با کمبود ۳۵ هزار خوابگاه مواجه هستیم.

به گزارش اقتصادآنلاین، هاشم داداش پور رییس سازمان امور دانشجویان ضمن بیان این مطلب ابراز امیدواری کرد با مشارکت خیرین و منابع مالی ملی و استانی در چهار سال آینده مشکل خوابگاه‌ها مرتفع شود و هیچ دانشگاهی با مشکل خوابگاه مواجه نشود.

وی همچنین در نشست اعضای هیات رییسه و مدیران حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند، از این دانشگاه صنعتی بعنوان دانشگاه پیشرو در شرق کشور نام برد و برنامه ها و چشم انداز ترسیم شده را گامی به جلو عنوان کرد.

داداش پور حضور مدیران جوان را عامل پویایی و تحرک در این دانشگاه نام برد و خاطرنشان ساخت: جوانگرایی یکی از مولفه ها و شاخصه‌هایی است که براساس آن می توان میزان پویایی یک مجموعه را تعیین کرد و تخمین زد.

رییس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: جوانگرایی به عنوان فاکتور اصلی تداوم تحرک و استمرار آن در هر مجموعه‌ای به محسوب می‌شود و هر چه دامنه فعالیت در عرصه‌های مختلف به خصوص در محیط‌های علمی و فرهنگی بزرگ تر باشد اهمیت این تحرک و پویایی بیشتر است.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، وی جوانان هر کشور را سرمایه‌های اصلی آن کشور دانست و بیان داشت: فرصت استفاده از نیروی عظیم جوانان را هیچگاه نباید کوچک شمرد و این توسعه و پیشرفت دانشگاه در یکسال اخیر نشانگر اعتماد به جوانان دانشگاهی است که به خاطر شجاعت و صراحت و پشتکار و انگیزه زیاد تحول آفرین در ساختار فیزیکی و علمی شدند.

گفتنی است؛ رییس سازمان امور دانشجویان با همراهی معاون پشتیبانی و منابع انسانی و مسئولان دانشگاه از بخش‌های مختلف حوزه دانشجویی دانشگاه بازدید به عمل آورند.