۰ نفر

حواشی جوایز اختتامیه جشنواره فجر / ماجرای لوح های دست نویس چه بود؟

۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۰۳
کد خبر: 701039
حواشی جوایز اختتامیه جشنواره فجر / ماجرای لوح های دست نویس چه بود؟

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر درباره لوح هومن برق نورد و حواشی برخی از جوایز اختتامیه فیلم فجر توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، ساعاتی بعد از اختتامیه جشنواره فیلم فجر و معرفی نفرات برگزیده این جشنواره، تصاویری در فضای مجازی از دیپلم افتخار هومن برق نورد منتشر شد که ظاهراً دیپلم ارائه شده به وی بدون امضای دبیر، با خطی ناخوانا و با ذکر اسم اشتباه بازیگر بوده است. محسن تنابنده نیز با انتشارِ این تصویر در شبکه اجتماعی خود، کنایه‌ای هم به این جایزه و جشنواره فیلم فجر زد.

البته ساعاتی بعد مجتبی امینی دبیر جشنواره، اصل دیپلم افتخار را در صفحه مجازی خودش منتشر کرد تا به نظر برسد که آن تصویر قبلی تنها یک نسخه جعلی بوده و نسخه درستی از دیپلم افتخار به دست هومن برق نورد و دیگر بازیگران رسیده است. با این حال ابهامات ادامه داشت.

روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در ساعات پایانی شب گذشته بیانیه‌ای منتشر کرد تا به نوعی به حواشی پایان داده و اصل ماجرا را بیان کند.

مسعود نجفی در این بیانیه که بر روی سایت و کانال تلگرامی جشنواره منتشر شده است، گفت: به دلیل حساسیت‌های این دوره و به دلیل لو نرفتن اسامی برگزیدگان، جلسه جمع بندی داوران ساعتی قبل از مراسم اختتامیه برگزار شد که تا دقایقی قبل از مراسم ادامه داشت و به دلیل تکثر جوایز نسخه چک نویس بدون امضای دبیر سهوا در برخی از لوح‌های تقدیر قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر ادامه داد: امروز نسخه نهایی ارسال و از آنها عذرخواهی شد.

وی تأکید کرد: جلسه نهایی داوران در سال‌های گذشته یک روز قبل از مراسم انجام می‌شد و فرصت کافی برای آماده سازی لوح‌ها وجود داشت که امسال این زمان برای آماده سازی با توجه به زمان برگزاری جلسه جمع بندی هیئت داوران قبل از اختتامیه محدود بود.