۰ نفر

​اجاره روزانه خانه و سوئیت ارزان در تهران با اسنپ روم

۹ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۵۰
کد خبر: 698271
​اجاره روزانه خانه و سوئیت ارزان در تهران با اسنپ روم

شهر تهران یکی از کلان شهرهای ایران به حساب می‌آید که مکان‌های تاریخی و تفریحی بسیاری دارد؛ به همین خاطر روزانه افراد زیادی برای تفریح یا بازدید از مکان‌های تاریخی به این شهر بزرگ سفر می‌کنند.

اما یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه کسانی که به این شهر سفر می‌کنند، اجاره سوئیت تهران یا

اجاره خانه روزانه در تهران است که علاوه‌بر امنیت، قیمت منصفانه‌ای نیز داشته باشد.

اما اقامتگاه‌های زیادی در این شهر وجود دارد که ممکن است موقع انتخاب درست دچار سردرگمی شوید؛ به همین منظور ما به شما سایت اسنپ روم را معرفی می‌کنیم تا بتوانید از طریق آن بهترین اقامتگاه را با کم‌ترین بودجه برای خود رزرو کنید.

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا برخی از خانه‌های اسنپ روم را به شما معرفی می‌کنیم و درباره مزایای آن بیش‌تر برای شما صحبت کنیم.

​اجاره روزانه خانه و سوئیت ارزان در تهران با اسنپ روم

واحد قائم 1 – شهرک راه آهن

این واحد در تهران و در نزدیکی گلستان واقع شده است؛ بنابراین اگر در این محدوده نیاز به اجاره خانه مبله یا اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران داشتید، می‌توانید این واحد را از طریق اسنپ روم رزرو کنید.

این واحد در طبقه همکف ساختمان قرار گرفته و متراژی در حدود 75 متر دارد که هنگام رزرو باید این موضوع را در نظر داشته باشید.

ازجمله امکانات این واحد می‌توان به شوفاژ، حمام، سرویس بهداشتی، پنجره بیرونی، تلویزیون، یخچال، میز، اجاق گاز، صندلی، مبلمان، امکان پخت وپز، کولر آبی، آشپزخانه، تخت دو نفره، سطل زباله، قوری، کتری و..... اشاره کرد.

برای اقامت در این واحد باید قوانین زیر را رعایت کنید:

1-زمان ورود به واحد ساعت 14 و زمان خروج از آن 12 است.

2-در صورتی که دیرتر از زمان مشخص شده خانه را تخلیه کنید، باید مبلغی را به عنوان جریمه بدهید.

3-امکان نگهداری حیوانات خانگی و برگزاری مراسمات مختلف در این واحد وجود ندارد.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره این واحد و نحوه رزرو، می‌توانید به سایت اسنپ روم سر بزنید یا با کارکنان آن‌ها تماس بگیرید.

​اجاره روزانه خانه و سوئیت ارزان در تهران با اسنپ روم

جمع بندی

اگر در زمان سفر به تهران نیاز به اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران داشتید، می‌توانید مناسب‌ترین سوئیت را از طریق اسنپ روم با کم‌ترین قیمت رزرو کنید. اسنپ روم با سابقه‌ای چندین ساله و درخشان در زمینه اجاره انواع اقامتگاه‌های هتلی و غیر هتلی، جزو گروه بزرگ اسنپ به حساب می‌آید.

ازجمله مزایای آن می‌توان به امکان رزرو با کم‌ترین بودجه، امکان دریافت تخفیف از طریق بخش کلاب سوپراپلیکیشن اسنپ، دسترسی راحت و آسان اقامتگاه‌ها به وسایل نقلیه عمومی و اماکن مهم شهر، پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، خدمت‌رسانی عالی به مشتریان، نظافت روزانه، برخوردار بودن از کادری مجرب و حرفه‌ای و..... اشاره کرد.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.