۰ نفر

ردپای عجیب از آدم فضایی ها در سنگ نگاره های عصر باستان + عکس

۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۱۳
کد خبر: 677387
ردپای عجیب از آدم فضایی ها در سنگ نگاره های عصر باستان + عکس

استون هنج ارمنستان، کاراهونج یا زوراتس کارر ممکن است دارای نشانه‌هایی مرموز از وجود بیگانه‌ها باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ ارمنستان محل یک دسته مگالیتیک یا خرسنگی باستان تحت عنوان «استون هنج ارمنی» بود. باستان‌شناسان بر پایه تجزیه و تحلیل خود به این نتیجه رسیده‌اند که ساخت این دسته خرسنگی به هزاران سال قبل بر می‌گردد.

باستان‌شناسان تصویر موجوداتی عجیب و غریب با سرهای دراز و چشم‌های بزرگ روی این دسته مگالیتیک را کشف کرده‌اند. این مجموعه همچنین با عناوین «زوراتس کارر» (Zorats Karer) و «کاراهونج» (Karahunj) شناخته می‌شود و ظاهراً نشانه‌هایی از اولین تمدن حاکم در چند هزار سال قبل آشکار شده‌اند.

سنگ نگاره

دانشمندان «پاریس هرونی» (Paris Herouni) و «الما پاراسامیان» (Elma Parasamyan) گسترده‌ترین پروژه تحقیقاتی روی استون هنج ارمنستان را کلید زده‌اند. با توجه به بررسی‌های محققان، نقشه آسمان، یکی از نشانه‌های مرموز فراوان زوراتس کارر بود.

سنگ نگاره آدم فضایی

این نشانه دنب (Deneb)، قطورترین ستاره صورت فلکی ماکیان (Cygnus) است. این ستاره که به رنگ سفید-آبی است، در فاصله حدود ۲۶۲۰ سال نوری از زمین قرار دارد. جای تعجب دارد که کارشناسان حتی شباهت‌هایی بین استون هنج ارمنستان و گوبکلی‌تپه، محل مگالیتیک موجود در ترکیه پیدا کرده‌اند. در واقع هر دو محل نقشه آسمان شب ماکیان را نشان می‌دهند.

سنگ نگاره آدم فضایی در ارمنستان