۰ نفر

تست بینایی؛ کدام تخم مرغ واقعی است؟

۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۴
کد خبر: 671251
تست بینایی؛ کدام تخم مرغ واقعی است؟

تست بینایی، یک توهم بصری است که توسط سیستم بینایی ایجاد می‌شود. این خطاهای دید اشکال زیادی دارند. طبقه بندی آنها دشوار است زیرا علت اصلی اغلب مشخص نیست، این بار یک توهم نوری جدید که بینایی شما را به چالش کشیده می شود.این آزمون اخیرا منتشر شده و به سرعت گسترش یافته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، سیستم بینایی ما طوری تنظیم شده است که ما بتوانیم در محیطی سه بعدی و سرشار از نور، سایه، رنگ، بافت و اشیاء و اشکالی متنوع و متعدد در فواصل دور و نزدیک ببینیم. بسیاری از ما بدون توجه به اینکه ایجاد تصویری صحیح از جهان اطراف ما برای سیستم بینایی و مغز چه عملیات پیچیده‌ای به همراه دارد، دیدن را امری ساده و پیش پا افتاده تلقی می‌کنیم. معماهایی با تصاویر پنهان ابزاری عالی برای بررسی مهارت های مشاهده شما است. آنها حروف ، عکسها یا شماره های مخفی در یک الگو یا زمینه مشابه دارند و چشم و مغز شما باید یکی را از دیگری جدا کند.

 

تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. جالب است بدانید که چگونه برخی از چیزها دقیقا در مقابل شما قرار دارند، اما تشخیص و دیدن آنها زمان زیادی می برد. تست های بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

در این تصویری تعدادی سنگ رنگی تخم مرغی شکل می بینیم که یک تخم مرغ واقعی در بین آنها پنهان شده است. کارشناسان می گویند اگر در عرض ۶ ثانیه تخم مرغ را در بین سنگ ها تشخیص دهید، شما یک فرد دقیق و تیزبین هستید. 

تست بینایی سنگ های رنگی

آیا می توانید تخم مرغ را در بین این سنگ ها در عرض ۶ ثانیه تشخیص دهید؟ 

تست بینایی تخم مرغ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

 

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این صفحه را ببینید

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

این بار پاسخ تست را نمی دهید، چرا که میخواهیم شما مخاطبان عزیز خودتان پاسخ را پیدا کرده و برای ما بنویسید

در بخش نظرات به ما بگویید؛ که پاسخ را در کدام قسمت تصویر دیده اید و چند ثانیه زمان برد که به پاسخ برسید