۰ نفر

حتما قبل از عاشق شدن این مهارت ها را یاد بگیرید

۵ مهر ۱۴۰۱، ۰:۲۳
کد خبر: 670515
حتما قبل از عاشق شدن این مهارت ها را یاد بگیرید

عشق واقعی و یافتن آن یکی از مواردی است که همه ما در جست‌وجوی آن هستیم. همه دوست دارند توسط دیگران دوست داشته شوند. جذابیت از طرف هر کسی یک معنای متفاوتی دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛  این تعاریف می تواند برای پیگیری از گزینه های مختلف درمانی یا پیشگیری باشد. در مقاله امروز ما می خواهیم در ارتباط با سوالاتی که باید قبل از جستجوی عشق واقعی از خود بپرسید صحبت کنیم. روابط در همه افراد نقش های مختلفی دارند. برخی افراد ازدواج و روابط را ساده می پندارند و برخی هم روابط خود را سخت می گیرند. این که هر فردی در روابط خودش چه نوع طرز فکری دارد می تواند در زندگی او هم تاثیر داشته باشد. روابط بین افراد دارای نکات و قوانین مختلفی است.

هر فرد که بتواند این قوانین را به درستی انجام دهد می تواند در آینده روابط خود پیشرفت داشته باشد. جذابیت عاشقانه در افراد مختلف به صورت های مختلفی اتفاق می افتد.

اگر مهارت های شما هرگز تغییر نکند یا تکامل نیابد، بسیار کسل کننده می شوید. اگر فقط کارهای مشابه را بارها و بارها انجام دهید، چه چیز دیگری برای جذابیت وجود دارد؟ هر ماه، یادگیری چیزهای جدید را هدف خود قرار دهید. این می تواند چیزی به سادگی فهمیدن نحوه آشپزی به روشی جدید یا به پیچیدگی آموزش نواختن یک ساز باشد. حتی اگر در نهایت آن را حفظ نکنید، کمی تجربه برای صحبت در مورد آن خواهید داشت.


در این زمینه بخوانید؛

خیلی راحت از نوع سوالات خواستگارتان او را بشناسید

عشق

یاد بگیرید که چگونه یک داستان جذاب بگویید

شما می‌توانید جالب‌ترین تجربه‌های زندگی در جهان را داشته باشید. اما اگر داستان‌های یکنواخت و غیر جالب بگویید، این تجربیات دیگران را به خواب می‌برد. به همین دلیل است که باید یاد بگیرید که داستان های خوب و جذاب بگویید. به این ترتیب، حتی استانداردترین داستان های زندگی روزمره نیز می توانند جزئی از قانون جذب باشند و پر از جذابیت شوند.

نکته

چرا داستان سرایی اینقدر با فرهنگ بشری یکپارچه است؟ خب، روان‌شناسی نشان می‌دهد که انسان‌ها به طور طبیعی بیش از گزاره‌های تحلیلی، داستان‌ها را مشاهده می‌کنند و به آن‌ها توجه می‌کنند.

چگونه از قانون جذب برای یافتن عشق واقعی خود استفاده کنیم؟

قرار با یک شخص برای ایجاد رابطه اغلب استرس‌زا و حداقل ناخوشایند است. به‌ویژه با همه راه‌های تحقیرآمیز جدیدی که افراد برای کنار گذاشتن دیگران از آن استفاده می‌کنند، مانند تخریب یکدیگر. این تاکتیک‌های مضحک عملاً نشانه‌هایی از ناپختگی و شخصیت بی‌ملاحظه یک فرد را فریاد می‌زند.

نکته

خوشبختانه، راه بهتر و ایمن‌تری برای جذب همسر وجود دارد و به آن «قانون جذب» می‌گویند. اکثر افرادی که تا به حال در مورد قانون جذب مطالعه کردند، برخی از قوانین آن را می دانند. این قانون معمولاً برای نشان دادن پول، شغل و موارد خاصی که شخص می خواهد داشته باشد استفاده می شود. اما همچنین می تواند با موفقیت برای به کسب عشق واقعی شما استفاده شود. استفاده از ترفندهای زیر برای به کار انداختن آن برای شما مفید است. در این‌جا نحوه استفاده از قانون جذب برای یافتن عشق واقعی خود بیان خواهد شد:

روی خودتان تمرکز کنید نه دیگران

یکی از سخت ترین کارهایی که هر زمان که احساس تنهایی می کنید این است که به احساس بدی که درون خود دارید فکر نکنید. اما این دقیقاً همان کاری است که باید انجام دهید تا تغییرات مثبتی را در زندگی خود ایجاد کنید که باید برای یافتن عشق واقعی ایجاد کنید. برای انجام این کار، قبل از اینکه قلبتان شکسته شود، باید به یاد بیاورید که در باطن  خود چه کسی بودید. چه سرگرمی هایی داشتید؟ موسیقی مورد علاقه شما چه بود؟ دوست داشتید در اوقات فراغت به کدام مکان ها بروید؟ فهرستی از همه آن‌ها تهیه کنید و دوباره به انجام آن‌ها برگردید.

برای استفاده از قانون جذب خاص باشید

زمانی که احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا کردید، وقت آن است که فهرستی از همه چیزهایی که در یک شریک بالقوه به دنبال آن هستید تهیه کنید. به یاد داشته باشید که خاص باشید و چیزهایی را که واقعا برای شما مهم هستند، در نظر بگیرید. مانند صداقت آن‌ها، سرگرمی هایی که می خواهید با آن‌ها به اشتراک بگذارید، یا نوع شخصیتی که می خواهید آن‌ها داشته باشند. حتی می توانید ویژگی های فیزیکی خاصی را که فکر می کنید جذاب هستند، مانند رنگ چشم و قد را یادداشت کنید.

عشق

برای استفاده از قانون جذب موفقیت را تجسم کنید

پس از تهیه لیست خود، سعی کنید تصویری در ذهن خود ایجاد کنید که عشق واقعی شما چگونه به نظر می رسد و چگونه عمل می کند. تا جایی که می توانید احساسات خود را در این موضوع بکار ببرید. زیرا هر چه نسبت به آن ها احساس قوی تری داشته باشید، جذب آن ها به زندگی تان آسان تر خواهد بود. سپس، هر روز قبل از اینکه شب بخوابید، یک کار را انجام دهید. چه در زمان خواب و هر زمان دیگری از روز که مشغولیت ندارید، اجازه دهید ذهنتان به فکر در مورد آن‌ها بپردازد. همچنین به اینکه در نهایت با یکدیگر چگونه خواهد بود، فکر کنید.

خیال پردازی دور از قانون جذب است

این است که با شخصی روبرو می شوند که فکر می کنند به طور بالقوه عشق واقعی آنهاست. بنابراین دیگر دنبال شخص دیگری نمی گردند. با این حال، جایی در پس ذهن خود، آن‌ها می دانند که همه چیز واقعاً درست نیست. اما آن‌ها همچنان ادامه می دهند زیرا واقعاً باور ندارند که می توانند بهترین رابطه را داشته باشند.

همان طور که احتمالاً از نام آن حدس زده اید، جذابیت جنسی زمانی است که جذب شما نسبت به کسی مبتنی بر خواسته های جنسی باشد، این فرآیند معروف به هوس است.

آیا این چیز بدی است؟ البته که نه. تا زمانی که بین شما رضایت وجود داشته باشد و شما یک رابطه جنسی ایمن داشته باشید، داشتن برخوردهای گاه به گاه و روابط جنسی بد نیست و می تواند تجربه شما را در روابط افزایش دهد. این فقط برای افرادی که رضایت همدیگر را ندارند خطرناک است.

چیزهای بسیار کمی در دنیا بزرگتر از عشق واقعی وجود دارد. برخی افراد آنطور که باید شریک زندگی خود را دوست ندارند. این در مورد وسواس نسبت به کسی یا هر چیز دیگری که رسانه ها سعی می کنند در مورد عشق به شما کمک کنند نیست. این سوالات را در نظر بگیرید تا ببینید آیا برای عشق واقعی آماده هستید و علائم عشق واقعی را تشخیص می دهید.

زندگی شاد زناشویی

آیا آنقدر با خودم به درستی ارتباط داشته ام که شخص دیگری را در نظر بگیرم؟

اگر نمی توانید برای مدت طولانی تنها باشید، این نشانه خوبی نیست. شما باید بتوانید قبل از اینکه به دنبال ارتباط با دیگران باشید، کاملاً با خودتان راحت باشید و شریک زندگی خود را دوست داشته باشید. اگر برای مدت طولانی از یک رابطه خارج نشدید، باید مطمئن شوید که سالم هستید، که به معنی التیام دردهای قدیمی است. همچنین به معنای یادگیری دوست داشتن خود است. زمانی را صرف جستجو درس برای عشق واقعی و رفتار درست با خود کنید. آن وقت متوجه خواهید شد که چه کسی برای شما خوب است زیرا آن‌ها با شما همانگونه رفتار خواهند کرد که شما با خودتان رفتار می کنید.

آیا عشق واقعی را به خاطر احساسی که به من می دهد دوست دارم؟

عشق لزوما به این نیست که کسی چه احساسی در شما ایجاد می کند. عشق واقعی در مورد تصمیم گیری برای دوست داشتن کسی است. همچنین به دنبال منفعت او بدون توجه به احساسی که در هر لحظه در شما ایجاد می کند. عشق واقعی تا حدودی یک فداکاری است. اگر عشق واقعی است، می توانید با مشکلات سخت وارد مجادله شوید.

آیا من آنقدر سالم هستم که شخص دیگری را دوست داشته باشم؟

هیچ کس کامل نخواهد بود، اما شما باید حداقل با خودتان صادق و راحت باشید. این کار باعث می شود تا بپذیرید که مشکل خاصی دارید. پس از آن، شما باید تمایل داشته باشید که روش سالم تری برای برخورد با مسائل بیاموزید. این تمام چیزی است که لازم است، و هیچ شرمی در آن وجود ندارد. ایجاد حس یک فرد عاشق واقعی یعنی اینکه بتوانید با شریک زندگی خود آسیب پذیر باشید. بگذارید همه شما را ببینند و عشقی که دارید را سرلوحه قرار دهند. اگر درد و ترس شما باعث شود که رفتارهای ناسالم داشته باشید، شریک زندگی خود را آزار خواهید داد و نباید وارد رابطه شوید.

آیا من خودم را دوست دارم؟

اگر واقعاً خودتان را دوست نداشته باشید و نپذیرید، نمی توانید شخص دیگری را دوست داشته باشید. وقتی با خودت درست رفتار کنی، می تونی با دیگران هم درست رفتار کنی. اگر واقعاً خود را دوست نداشته باشید و نپذیرید، با شریک زندگی خود با احترام، صداقت یا هر چیز دیگری رفتار نخواهید کرد زیرا به طور طبیعی با خودخواهی خود به او آسیب خواهید رساند.

من چه چیزی دارم که به نفع انسان دیگری باشد؟

شما برای برآوردن نیازهای خود وارد یک رابطه نمی شوید. شما با این سوال که آیا چیزی دارید که به نفع شریک زندگی تان باشد، وارد رابطه می شوید. این مربوط به بدن شما یا چیزی مادی نیست. شما باید قلبی باز داشته باشید، مراقب باشید و ویژگی های دیگری داشته باشید. این کار باعث می شود بهترین ها را در عشق واقعی خود ایجاد کنید.

 آیا برای خودم ارزش کافی جهت ارتباط در کنار یک فرد سالم دارم؟

اگر آنقدر برای خود ارزش قائل نباشید که با یک فرد سالم باشید، عشق واقعی نخواهید داشت. بودن با کسی که ناسالم است به یک رابطه یک طرفه ختم می شود که در آن همه چیز می دهید و او همه چیز را می گیرد. این رابطه ارزشش را ندارد چون همه چیز خود را می‌فروشید و درد بزرگی را تجربه می‌کنید. هیچ لطفی به شریک زندگی خود نمی‌کنید و او را درگیر دروغ می‌کنید. اگر واقعاً کسی را دوست دارید، به او اجازه می دهید با عواقب خودش روبرو شود تا بهتر شود.

فکر کردن

آیا من برای ارتباط با شریک زندگی خود آماده هستم؟

زمان مشخصی وجود دارد که باید به ارتباط با شریک زندگی خود اختصاص دهید تا پیشرفت کنید. اما باید فردیت خود را نیز حفظ کنید. این یک اقدام متعادل کننده است که نیاز به تأمل صادقانه دارد. شما می خواهید با ارتباط و به اشتراک گذاری تجربیات با هم رشد کنید. اما نمی توانید فراموش کنید که به طور جداگانه همان چیزی باشید که هستید. همچنین می خواهید چیز جدیدی برای کمک به رابطه در سال های بعد داشته باشید.