۰ نفر

فال ابجد روزانه جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱

۱ مهر ۱۴۰۱، ۱:۰۴
کد خبر: 669999
فال ابجد روزانه جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱

فال ابجد جزو مشهورترین و قدیمی ترین فال ها بوده و در میان بسیاری از ایرانیان به دلیل پیشینه آن مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، حروف ابجد  یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید.  یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد. حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند. فال ابجد امروز ۱ مهر را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.



فال ابجد امروز برای متولدین ماه های مختلف امروز ۱ مهر را می توانید در این قسمت بخوانید.

فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: ج آ ب

تعبیر:  طالعت خوب است. به زودی رزق و روزی حلال به دستتان خواهد رسید، شما به سربلندی و موفقیت های بالایی دست پیدا خواهید کرد و شادی را در خود به وجود می آورید، بهتر است ناامیدی را از خود دور کنید به زندگی خوشبین باشید تا اتفاقات خوب و خوشی برایتان رقم بخورد.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: :د آ ب

تعبیر:  از نیتی که دارید صرف نظر نمایید و به هیچ عنوان خودتان را به دردسر نیندازید. اگر میخواهید پولی به دست آورید باید از راه حلال این کار را انجام دهید و نخواهید یک شبه ره صد ساله را طی کنید. با ورود شخصی زندگیتان رنگ و بویی تازه خواهد گرفت و همه چیز برایتان زیباتر خواهد شد.

شادی

فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: ب ج آ

تعبیر:  مقصودی که دارید چیزی جز ناراحتی و اندوه برایتان در بر نخواهد داشت و بهتر است از آن صرف نظر کنید. افرادی به دیدنتان می آیند و از شما درخواست نامعقولی دارند، رودربایستی نکنید و به آنها جواب رد بدهید. اگر به دنبال کسب مال و سرمایه هستید باید بیشتر تلاش کنید.

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: ب آ ج

تعبیر:  اگر در رابطه با مسائل عاطفی ناامید و سردرگم هستید مطمئن باشید که به زودی از این وضعیت خلاص میشوید. از دوری فردی رنج و عذاب می‌کشید اما این شخص زودتر از آنچه که فکرش را بکنید به جانب تان باز می گردد پس اصلا نگران نباشید. دعوا درگیری در پیش دارید بهتر است به خودتان مسلط باشید.

فالگو

فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: ج ب آ

تعبیر:  تحولات مناسبی در پیش دارید و تغییراتی در زندگیتان روی می‌دهد که می‌تواند بسیار شما را خوشحال کند. در مسیری که قرار است آن را آغاز کنید موانع بسیاری برایتان وجود دارد پس اگر هم توانایی اش را ندارید از فردی کمک بخواهید. به زودی وصلت و ازدواج در پیش دارید مبارک است انشاالله.

فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: ج د ج

تعبیر:  با صبر و حوصله به مقصودی که دارید دست پیدا می کنید و اتفاقات خوبی برایتان رخ خواهد داد. شاید حرف‌هایی به گوشتان برسد که از آن بسیار ناراحت شوید اما بهتر است به دنبال تلافی عملش نباشید خداوند جای حق نشسته است. در نمازهایتان کاهلی نکنید که این قضیه به شما ضربه می زند.



فال ابجد روزانه متولدین مهر

ابجد فال شما: آ آ ج

تعبیر:  زنی در زندگی تان وجود دارد که همواره شما را به انجام کارهای نادرست تشویق می کند و شما زیر سلطه او هستید اگر همچنان به این امر ادامه دهید آینده تان در خطر قرار خواهد گرفت. پول حرامی به دستتان رسیده که نباید آن را در زندگی تان به کار ببندید در غیر این صورت دچار حسرت و پشیمانی بزرگی خواهید شد.

فال ابجد روزانه متولدین آبان

ابجد فال شما: د ج ب

تعبیر:  در راز و نیاز با خداوند بپردازید هیچ گاه از یاد و نام خداوند در زندگی تان غافل نشوید، تا به آرامش قلبی دست پیدا کنید اگر قصد معاملات پولی و مالی را دارید بهتر است؛ به انجام برسانید که برایتان موفقیت آمیز خواهد بود شادی و خوشبختی را خیلی زود در زندگی برایتان به وجود خواهد آورد.

فالگو

فال ابجد روزانه متولدین آذر

ابجد فال شما: : ب ج د

تعبیر:  طالعت نیک است. بخت و اقبال تان روشن است شما می‌توانید به سربلندی و موفقیت های بالای خودتان را نزدیک کنید، به زودی ازدواج عاشقانه در پیش رو دارید که برایتان موفقیت و سربلندی را در زندگی به وجود می آورد شما را به آرامش و آسایش خواهد رساند.

فال ابجد روزانه متولدین دی

ابجد فال شما: د ب ج

تعبیر:  اگر بیمار هستید به زودی از بند بیماری رهایی پیدا خواهید کرد و تنی سالم و تندرست در امورات زندگی تان خواهید داشت، بهتر است در زندگی نگرانی به دل خود راه ندهید، به زودی می توانید شادی و آرامش را در خود ایجاد کنید و به ثروت بزرگ دست پیدا کنید.

فالگو

فال ابجد روزانه متولدین بهمن

ابجد فال شما: ب آ ب

تعبیر:  طالعت خوب نیست . شخصی در صدد شماست و می خواهد برای تان مشکلات بسیار زیادی در زندگی به وجود بیاورد ،بهتر است؛ مراقب خود باشید تا گول ظاهر اطرافیانتان را نخورید بتوانید خودتان را به هدف و خواسته های قلبی تان برسانید و از مشکلات رهایی پیدا کنید.

فال ابجد روزانه متولدین اسفند

ابجد فال شما: ج ج آ

تعبیر:  نیتت بر آورده میشود. خوشبختی در راه است به زودی شخصی وارد زندگیتان می شود که برایتان موفقیت و سربلندی را به وجود می آورد، شما را از پستی و بلندی های زندگی عبور میدهد و به مقامات بالا و خوشبختی خواهد رساند سعی کنید؛ برای خود در زندگی صدقه ای بدهید.

فال امروز خود را چطور می بینید؟ نظر خود را درباره فال ابجد امروز در بخش نظرات برای ما بنویسید