۰ نفر

متولد کدوم ماه بیخیال عشق اولش نمیشه؟

۹ مهر ۱۴۰۱، ۳:۲۹
کد خبر: 669230
متولد کدوم ماه بیخیال عشق اولش نمیشه؟

همه ی افراد به عشق اولشان فکر میکنند اما شدت فکر کردن در برخی از متولدین ماه ها بخاطر خصوصیات و ویژگی هایی که دارند بیشتر است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ خواجه شیراز گفته است همه مجلات علمی را باید انداخت دور و حتی در آب حوض شستشان، چرا «که علم عشق در دفتر نباشد» با اینحال اگر هنوز حرف خواجه را باور ندارید، خودتان باید بیایید و نتایج جدیدترین آزمایش ها درباره ساز و کار عشق و عاشقی را ببینید و متوجه شوید که این دانشمندان محترم خرخوان عینکی، بعد از کلی تحقیق، خودشان هم تازه به حرف شاعرها می رسند.

احتمال بازگشت متولدین کدام ماه به عشق اول وجود دارد؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که دوباره وارد رابطه قبلی خودتان شوید؟‌ برگشتن به رابطه قبلی همیشه ایده خوبی نیست اما بسیاری از افراد نمی توانند به احساسات خود نسبت به کسی که در زندگی شان بوده غلبه کنند. فرقی ندارد که چقدر تلاش کنید، در هر صورت ممکن است از پس این کار بر نیایید و دوباره به عشق سابق خودتان برگردید اما این موضوع با طالع بینی ارتباط مستقیم دارد و بعضی از افراد بیش از بقیه احتمال بازگشت به رابطه قبلی شان را دارنو که در این قسمت آن ها را به شما معرفی می کنیم.


در این زمینه بخوانید؛

متولدین کدام ماه بی اعصاب ترین افراد هستند؟ (بخش اول)

متولدین کدام ماه بی اعصاب ترین افراد هستند؟ (بخش دوم)

متولدین کدوم ماه باسیاست تر هستند؟


 

تنهایی

مهر

مهر ماهی ها بسیار مهربان هستند و نمی توانند به سرعت تصمیمات سختگیرانه بگیرند. آن ها سعی می کنند باور کنند که بهتر شدند و همه چیز تغییر کرده و تمام تلاش خود را برای بازگشت به عشق اول شان بکار میگیرند اما باز هم کم می‌ آورند و احتمال اینکه دوباره عادات منفی گذشته را تکرار کنند و بعد وارد رابطه مخرب گذشته شوند، بسیار زیاد است.

تیر

تیر ماهی ها با همه وجود عاشق می شوند. هنگامی که از شخصی جدا می شوند، نمی توانند حضور نداشتنِ او را در زندگی تحمل کنند و به دنبال فرصتی می گردند تا هر طور که شده دوباره وارد همان رابطه قبلی شوند و هیچ چیز بیشتر از عشق برای آن ها مهم نیست.

اسفند

اسفند ماهی ها نگاه مثبتی نسبت به زندگی دارند. معمولا فکرشان خیلی درگیر رابطه اول و گذشته ‌شان می شود. اگر فرصت داشته باشند، به عشق قبلی خود باز می‌ گردند و رابطه را دوباره ترمیم می‌ کنند. روحیه حساسی دارند که باعث مشکلات احساسی در آن ها می‌ شود. پس باید هرچه زودتر دوباره رابطه را از سر بگیرند.

تنهایی

شهریور

شهریور ماهی ها از اشتباه خود درس نمی گیرند. به خاطر این که بسیار نفوذناپزیز هستند، در نتیجه کار خودشان را می‌ کنند و به دنبال راهی می ‌گردند تا دوباره همه چیز را درست کنند؛ بنابراین سعی دارند که لحظات ارزشمند رابطه عاشقانه گذشته خود را دوباره پیدا کنند و محبت زیادی را خرج طرف مقابل نمایند.

اردیبهشت

اردیبهشتی ها از همه تلاش شان برای برگرداندن عشق اول شان استفاده می‌ کنند. اگر رابطه ای شکست بخورد، به دنبال ترمیم آن می‌ گردند و همیشه تلاش می‌ کنند که هر طور شده عشق سابق خود را دوباره به زندگی شان برگردانند و همه چیز را مثل روز اول کنند.

اردیبهشت