۰ نفر

۴ نشانه که رابطه با این دخترها اشتباه است!

۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱:۱۹
کد خبر: 659784
۴ نشانه که رابطه با این دخترها اشتباه است!

ما دوست داریم فکر کنیم که شخصی که دوستش داریم هم ما را دوست دارد. حتی زمانی که ما را مرتب طرد میکند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ وقتی عاشق هستید، دیدن نیت و احساس واقعی یک دختر دشوار است و به جای آنچه که در واقعیت هست، آنچه را که دوست داریم می بینیم. ما دوست داریم فکر کنیم که شخصی که دوستش داریم هم ما را دوست دارد. حتی زمانی که ما را مرتب طرد میکند.

۱.در اولویت های او نیستید

دختری که به شما علاقه دارد تلاش میکند با شما ارتباط برقرارکند. اگر پیام میزنید و دیر جواب میدهد و یا اصلا جواب نمیدهد یعنی به شما علاقه ای ندارد. اگر در اولویت های او نباشید او ترجیح میدهد وقتش را با دوستانش بگذراند تا شما.

۲.برنامه هایتان را به طور مکرر لغو می کند

یکی از بهترین راه‌ها برای گفتن اینکه کسی شما را دوست دارد این است که دوست دارد شما را بیشتر ببیند. اگر برنامه و قرار ملاقاتتان را مرتب لغو کرد خودتان را گول نزنید ، او شما را دوست ندارد.

اگر دختری این ۴ کار را انجام می دهد، او را ترک کنید

۳.او هرگز اول تماس نمیگیرد

او طی سه ماه گذشته هرگز با شما تماس نگرفته و اینکه شما روزتان را چگونه گذرانده اید برایش مهم نیست و توجهی به حال شما ندارد.

۴.زبان بدن

زبان بدنی یک دختر،بهترین نشانه برای دانستن احساس او نسبت به شما است. کلمات می توانند فریبنده باشند، اما زبان بدن شما هرگز دروغ نمی گوید.

برخی از رایج ترین نشانه های زبان بدن که افرادی که شما را دوست ندارند نشان می دهند:

ارتباط مستقیم چشمی

شخصی که شما را دوست دارد از نگاه کردن به شما لذت می برد. لذت بردن باعث می‌شود مغز ما دوپامین ترشح کند، و به ما احساس خوبی می‌دهد . اگر او شما را جذاب نداند ارتباط چشمی برقرار نمیکند.

اجتناب از هر گونه تماسی فیزیکی

اگر دختری این ۴ کار را انجام می دهد، او را ترک کنید

ما دوست داریم به چیزهایی که دوست داریم نگاه کنیم وآنها را لمس کنیم. بنابراین، اگر دختری تلاشی برای گرفتن دستان شما نمیکند یعنی شما را دوست ندارد.

بی حوصلگی

اگر دختری شما را نمی خواهد، همیشه سعی می کند از دست شما فرار کند و حوصله شنیدن حرف های شما را ندارد.