۰ نفر

اینطوری انگشتر مناسب خودت و انتخاب کن

۸ مرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۱۱
کد خبر: 657167
اینطوری انگشتر مناسب خودت و انتخاب کن

هر مدل حلقه‌ای، روی یک مدل خاص انگشت زیبا دیده می‌شود. این مسئله باعث شده است که انتخاب یک حلقه نامزدی یا عروسی مناسب، برای عروس‌های جوان به یک چالش تبدیل شود.

انتخاب و خرید انگشتری مناسب مدل دست و انگشتان

به گزارش اقتصاد آنلاین،به همین دلیل ما قصد داریم در مقاله امروز، به شما کمک کنیم تا برای انگشتان کوتاه، بلند، ظریف، و یا درشت خود یک حلقه مناسب انتخاب کنید.

انتخاب انگشتر مناسب فرم دست و انگشتان شما

از یک لحاظ، انتخاب انگشتر مناسب برای انگشت شما بسیار شبیه به انتخاب لباس مناسب برای شنا مطابق با فرم بدن است. در هنگام امتحان کردن حلقه‌های نامزدی متفاوت، شما به سرعت متوجه خواهید شد که هر مدل حلقه‌ای آنطور که از پشت ویترین زیباست، روی انگشت شما زیبا به نظر نمی‌رسد. اما ناراحت نباشید، برای هر مدل دست و انگشتی، یک مدل حلقه مناسب و بی‌نقص وجود دارد که زیبایی دست و انگشتان شما را برجسته‌تر می‌کند، و به طور هم زمان چیزهایی را که در مورد دستان و انگشتان خود دوست ندارید، به حداقل می‌رساند.

اینطوری انگشتر مناسب خودت و انتخاب کن

خوشبختانه، با مقدار کمی راهنمایی و مطالعه، نیازی نیست ساعت‌ها از زمان گرانبهای خود را صرف امتحان کردن انگشتر‌های متفاوت به منظور محدود کردن گزینه‌های موجود کنید. میتوانید از این نکات برای شروع سریع جستجو استفاده کرده و زیباترین و منحصر به فردترین انگشتر را متناسب با شکل و اندازه انگشت خود پیدا کنید.

فرمول انتخاب انگشتر مناسب فرم دست

طول انگشت * عرض انگشت + شکل حلقه + استایل = تطابق کامل

بهتر است زمانی که به انگشتر نامزدی مختلف نگاه می‌کنید، اندازه طول و عرض انگشت خود را همراه با اندازه کلی دستتان و همچنین چند چیز کلیدی دیگر درنظر بگیرید:

عرض و استایل حلقه

همچنین طول و شکل ناخن خود را در حالت عادی در نظر بگیرید: آیا ناخن‌های شما معمولا بلند هستند یا کوتاه؟ آیا ناخن‌های خود را مانیکور کرده و شکل می‌دهید؟ ناخن‌های بلندتر ظاهر انگشتان شما را کشیده‌تر نشان می‌دهند، بنابراین بخشی از معادله به حساب می‌آیند. البته، انگشت منحصر به فرد شما و شکل دستتان تنها چند مورد از عواملی هستند که در انتخاب یک انگشتر نامزدی بی‌نقص و مناسب موثر هستند. استایل شخصی شما هم به همان اندازه در فرآیند انتخاب حلقه مناسب مهم است.

ما در ادامه دستورالعمل‌های مفیدی را برای شما ارائه کرده‌ایم تا بتوانید انگشتر مناسب فرم دست خود را پیدا کنید. ممکن است دل شما پیش یک مدل انگشتر خاص مانده باشد، این موضوع کاملا قابل درک است. اما شاید بهتر باشد که از این دستورالعمل‌ها پیروی کنید تا با انتخاب بهترین و مناسب‌ترین حلقه، کاری کنید که دستان و انگشتانتان به زیباترین حالت ممکن دیده شوند. همچنین توصیه می‌کنیم که استایل‌های مختلفی را امتحان کنید و کشف کنید که چه مدل حلقه‌ای با فرم دستان و انگشتان شما متناسب است.

انگشتر مناسب فرم دست کشیده

بیشتر مدل‌های حلقه بر روی انگشتان باریک و بلند زیبا به نظر می‌رسند. اما بهتر است که این نکات را در هنگام انتخاب حلقه نامزدی در نظر بگیرید:

  • سنگ‌های گرد و حلقه‌های مدل پرنسس کات روی دستان شما بسیار زیبا دیده می‌شوند.
  • انگشتر‌های پهن‌تر، زیبایی انگشتان کشیده شما را دوچندان می‌کنند.
  • یک حلقه خاص با مدلی نامتعارف می‌تواند روی انگشتانی کشیده زیبا دیده شود، اما تنها در صورتی که این مدل حلقه برای استایل شما مناسب باشد.

انگشتر مناسب برای انگشتان باریک و بلند

وقتی یک حلقه نامزدی برای انگشتان باریک و بلند خود انتخاب می‌کنید، مهم است که از این نکات پیروی کنید:

  • سنگ‌های کوچک‌تر می‌توانند به تو پُر دیده شدن انگشتان باریک کمک کنند.
  • انگشتر‌های ضخیم‌تر نیز می‌توانند به تو پُر دیده شدن انگشتان باریک کمک کنند.

انگشتر مناسب برای انگشتان کوتاه

یک انگشتر نامزدی مناسب برای انگشتان کوتاه، باید به بلندتر دیده شدن انگشتان شما کمک کند، مهم نیست که عرض این حلقه چه اندازه باشد:

  • سنگ‌های بیضی شکل و یا گلابی شکل می‌توانند به بلندتر دیده شدن انگشتان شما کمک ‌کنند.
  • سنگ‌های مستطیل شکل و زمرد مانند می‌توانند به بلندتر دیده شدن انگشتان شما کمک ‌کنند، تا زمانی که بیش از حد بزرگ نباشند و چشم را خسته نکنند.
  • انگشتر‌های باریک و ظریف، توهم انگشتانی بلند و کشیده را ایجاد می‌کنند.

انگشتر و حلقه مناسب برای انگشتان پهن

ترفند انتخاب یک حلقه نامزدی متناسب با انگشتانی پهن، پیدا کردن استایلی است که در دو طرف حلقه، پوست انگشت شما را بیش از حد نشان ندهد، در این حالت ممکن است که انگشتان شما حتی پهن‌تر از حالت عادی به نظر برسند. از طرف دیگر، داشتن انگشتان پهن باعث می‌شود که شما فضای بیشتری برای امتحان کردن حلقه‌های متفاوت داشته باشید؛ مثلا می‌توانید به سراغ حلقه‌های خاص و یا کلاسیک بروید. در هنگام انتخاب انگشتر مناسب برای انگشتانی پهن، سبک‌های زیر را در نظر بگیرید:

به دنبال یک انگشتر با سنگی بیضی ‌شکل و وسیع، مستطیلی شکل و یا زمرد شکل باشید. انگشترهای باریک و ظریف باعث می‌شوند تا انگشتان شما حتی از حالت عادی هم پهن‌تر به نظر برسند.

سنگ‌های خوشه‌ای و سنگ‌های گرد در اندازه بزرگ‌تر، انگشتان پهن را زیباتر نشان می‌دهند.

سعی کنید یک حلقه ضخیم و یا نیمه ضخیم انتخاب کنید.

سنگ‌های زاویه‌دار و طرح‌های نامتقارن، هر دو عرض انگشتان شما را به حداقل می‌رسانند.

انگشتر و حلقه مناسب برای بند انگشت پهن

آیا بند انگشتان خود را دوست ندارید؟ لازم نیست نگران باشید. با انتخاب یک حلقه مناسب می‌توانید کاری کنید که حواس دیگران از این مسئله پرت شود. کافیست حلقه‌ای را انتخاب کنید که ضخیم و سنگین است. این کار باعث می‌شود دیگران به حلقه شما توجه کنند، نه به انگشتانتان.

انگشتر مناسب برای دست‌های کوچک

اگر دستان کوچکی دارید، بهتر است که اندازه کلی حلقه خود را کوچک انتخاب کنید.

بهترین مدل‌های انگشتر برای دست‌های کوچک شما عبارتند از: حلقه کوچک با سنگ گرد، حلقه مدل پرنسس کات، حلقه بیضی شکل، و یا حلقه قلب شکل.

انگشتر مناسب برای دست‌های بزرگ

اگر دست‌های بزرگی دارید، بهتر است انگشتر‌های بزرگ‌تری را امتحان کنید که برای استایل شما مناسب است؛ شما برای خلاقیت به خرج دادن فضای کافی را در اختیار دارید.

اگر دست‌های بزرگی داشته باشید، به راحتی می‌توانید از یک حلقه بزرگ و ضخیم استفاده کنید.

از همه مهم‌تر این است که سعی کنید حلقه‌های مختلف را امتحان کنید و ببینید که کدام مدل و استایل انگشتر روی انگشتان شما زیباتر به نظر می‌رسد. در نهایت، شما تنها فردی هستید که به خوبی می‌دانید یک حلقه نامزدی و انگشتر مناسب فرم دست شما کدام است.