۰ نفر

۱۰ اکسسوری که در ترند تابستان امسال قرار دارند

۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۰۸
کد خبر: 657151
۱۰ اکسسوری که در ترند تابستان امسال قرار دارند

ترندهای سالانه و فصلی، روش خوبی برای تغییر استایل و روحیه شما هستند و دانستن و استفاده از آنها می‌تواند سبک‌های مختلفی از طراحی لباس را به شما معرفی کنند. حالا اگر دوست دارید در این تابستان داغ، با ترندهای مربوط به اکسسوری‌ها آشنا شوید، در ادامه این نوشته همراه ما باشید:

1.سرویس طلا یا بدلیجات

 

می‌خواهید اکسسوری محبوب خود را انتخاب کنید و در دو راهی انتخاب بین یک سرویس طلا ظریف و بدلیجات بسیار زیبای متناسب با سلیقه خود گیر کرده‌اید؟ ما به شما حق می‌دهیم، با اینکه قیمت خرید سرویس طلا بسیار بیشتر از انواع بدلیجات است، اما انواع مدل‌های ایرانی و خارجی مانند ایتالیایی که در طلا طراحی و ساخته می‌شود، علاقمندان بسیار زیادی دارد. از طرفی خرید طلا عروس و یا معمولی، نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود که می‌تواند در آینده دور و نزدیک، کمک مالی بسیار خوبی باشد.

پس اگر توانایی آن را دارید، می‌توانید با توجه به نرخ روز برای خرید طلا به صورت لحظه‌ای و آنلاین، قیمت هر گرم از طلای 18 عیار و 24 عیار را رصد کنید و در صورت داشتن بودجه مناسب، اولین انتخاب خود را خرید طلا قرار دهید. حتی اگر توانایی آن را داشتید، انتخاب شمش جهش و گام بزرگی در سرمایه‌گذاری شما خواهد بود، جدا از آنکه بخواهید روی استایل خود سرمایه‌گذاری کنید.

 اما اگر مایل هستید ترندهای مربوط به اکسسوری‌های طلا را به صورت جهانی رصد کنید، پیشنهاد می‌کنیم به مقاله ترندهای جواهرات در 2022 سری بزنید و از این همه زیبایی لذت ببرید.

2.گوشواره‌های حلقه‌ای، راه ورود به ترند جهانی

گوشواره‌های حلقه‌ای برای سالیان سال است که لیست مد روز قرار داشته‌اند و به نظر نمی‌رسد رونق استفاده از آنها فروکش کند. دلیل این محبوبیت شاید ترکیب زیبایی است که این گوشواره‌های بی‌ادعا با انواع لباس‌ها به شما می‌بخشند و با این همه راحتی در استایل، چرا که نه؟! استفاده از آنها برای ترند امسال هم توصیه می‌شود.

3.کفش‌های لژدار مناسب برای افزایش قد

اگرچه کفش‌های پاشنه‌بلند همیشه هواداران بسیاری داشته و دارند، اما ممکن است بسیاری از افراد نتوانند برای پیاده‌روی‌های طولانی مدت از آن استفاده کنند؛ پس راه‌جایگزین، کفش‌های لژداری است که در کنار قدبلندکردن و راحتی پوشش و استفاده، از ترندهایی هستند که شما را شیک‌تر از همیشه و البته متفاوت نشان می‌دهند.

4.عینک آفتابی، دوست چشم و استایل شما

می‌خواهید در زیر نور آفتاب روزهای تابستان، راه بروید، رانندگی کنید و یا حتی قله‌های بلند کوه‌ها را درنوردید؟ پس به عینک آفتابی نیاز دارید که چشمان زیبای‌تان را از آسیب اشعه‌های قدرتمند خورشید در امان نگاه‌دارند و در عین حال به صورت غیر مستقیم تاثیرات مخرب روی پوست حساس‌تان را کاهش دهند. اما داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود، شما با استفاده از عینک آفتابی، به دنیای ترندهای اکسسوری‌های این تابستان هم پیوسته‌اید و دنیای شیک‌تری را تجربه خواهید کرد.

5.گردنبندها را فراموش کرده‌اید؟

هنرمندان خلّاقی که اجداد دور ما به حساب می‌آیند، به اهمیت استفاده از زیورآلاتی مانند گردنبندها، خیلی زود واقف شدند و با اجزای حیوانی و گیاهی، اولین آنها را ساخته و مورد استفاده قرار دادند. بله، روح زیباشناسانه انسان، این جزء از بدن را فراموش نکرده و شما می‌توانید در تابستان پیش‌رو، انواع گردنبندهایی با زنجیرهای پهن را در کنار لباس‌های ساده خود استفاده کنید تا از ترندهای روز دنیا عقب نمانید.

6.وقتی زنجیرها، کمربندها را می‌سازند!

حالا وقت آن است که مجموع اکسسوری‌های تابستانی را با کمربندهایی ساخته شده از زنجیرهای طللایی، نقره‌ای و حتی پارچه و چرم کامل کنید. آنها را می‌توانید روی مانتوها، شومیزها و حتی پیراهن‌های بلند استفاده کنید و تاثیر شگفت‌انگیز آنها را روی استایل خود مشاهده کنید.

7.روسری‌های قواره کوتاه، مناسب گرمای تابستان

۱۰ اکسسوری که در ترند تابستان امسال قرار دارند

اگر می‌خواهید در کنار استفاده از روسری‌ها و شال‌ها از ترندهای روز جهانی عقب نمانید، انواع قواره کوتاه آن را انتخاب کنید و با بستن آن به شیوه‌های غیر‌معمول روی سر، حس متفاوتی از استایل را تجربه کنید. این روسری‌ها را می‌توانید در انواع ساده و طرح‌دار انتخاب کنید، اما به طور حتم نوع پارچه‌هایی را انتخاب کنید که در عین آنکه به راحتی از روی سر نمی‌افتند، خنک و سبک هم باشند.

8.آیا کیف‌های کوچک مناسبند؟

۱۰ اکسسوری که در ترند تابستان امسال قرار دارند

ممکن است بخواهید برای روزهای گرم تابستان انواعی از وسایل مانند دئودورانت، بطری آب، عینک آفتابی، ضدآفتاب و حتی ظرف غذای ناهار برای سرکار را در کیف دوشی خود جاسازی کنید و به همین علت مجبور به حمل انواع بزرگ این کیف‌ها باشید. اما برای اینکه استایل‌های تابستانه شما حفظ شود، می‌توانید از انواع کراس‌بادی، استفاده کنید که در اندازه‌های مختلفی طراحی می‌شوند، از پارچه‌های بادوامی ساخته می‌شوند و تنوع بسیار خوبی در رنگ و مدل دارند. پس به این ترتیب علاوه بر آنکه استایل تابستانه خود را حفظ کرده‌اید و با ترند روز همراه بوده‌اید، لوازم مورد نیاز خود را هم به خوبی در این کیف‌ها قرار خواهید داد.

نکته دیگری که نباید از قلم انداخت، استفاده از کیف‌هایی به رنگ بنفش و یاسی است. رنگ‌هایی که ترند امسال هستند و شما می‌توانید به صورت هوشمندانه آنها را در ترکیب استایل روزانه خود به کار ببرید. یکی دیگر از رنگ‌های سال، رنگ سبز تیره است که انتخاب دیگری برای پوشش شما می‌تواند باشد.

9.زیورآلات بزرگ، جسورانه، اما زیبا

ممکن است استفاده از زیورآلات ظریف و کوچک انتخاب همیشگی شما برای هر نوع پوششی باشد، اما اگر می‌خواهید با ترند تابستان امسال همراه شوید، استفاده از انواع جواهرآلات بزرگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم که می‌توانید آنها را برای گردنبندها، گوشواره‌ها و حتی انگشترها انتخاب کنید.

10.پابندهای دخترانه، اکسسوری متفاوت، اما جذاب

برای روزهای گرم تابستان و زمانی که از شلوارهای مام استیل استفاده می‌کنید و در کنار آن کالج به پا کرده‌اید، پابندها را فراموش نکنید. پابندهایی که با طرح‌های زنجیری، نخی و یا ترکیبی از این دو، اکسسوری بسیار زیبایی برای شما هستند و علاوه برآنکه برای همیشه برای تابستان‌های گرم ترند هستند، استایل بسیار جذابی برای متفاوت بودن هستند.

نکته آخر

اکسسوری‌ها، جزئیات مهمی برای تکمیل استایل‌های ساده تا شیکی هستند که برای روزهای خاص، به ویژه تابستان گرم انتخاب می‌کنید. این اکسسوری‌ها را می‌توانید از طلا و جواهرات همیشه زیبا انتخاب کنید و یا با تلفیقی از انواع بدلیجات و پوشش‌هایی مانند کیف، کفش و عینک، ترکیب استایل روزانه خود را انتخاب کنید. با این حال امیدواریم در کنار حفظ استایل‌های جذاب، حواستان به سلامت پوست و مو هم باشد.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و تو سط تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.