۰ نفر

راز زیبایی سلبریتی ها چیست؟ + عکس

۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۱۶
کد خبر: 656757
راز زیبایی سلبریتی ها چیست؟ + عکس

این روزها محصولات زیادی برای ارتقاء زیبایی مان وجود دارد و شکی هم نیست که سلبریتی ها به گران ترین محصولات آرایشی و بهداشتی دسترسی دارند. با این حال، خیلی از آن ها ادعا می کنند اگر خلاق باشیم راز زیباتر دیده شدن می تواند در چند قدمی مان در همان خانه ی خودمان باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از روزیاتو، این روزها محصولات زیادی برای ارتقاء زیبایی مان وجود دارد و شکی هم نیست که سلبریتی ها به گران ترین محصولات آرایشی و بهداشتی دسترسی دارند. با این حال، خیلی از آن ها ادعا می کنند اگر خلاق باشیم راز زیباتر دیده شدن می تواند در چند قدمی مان در همان خانه ی خودمان باشد. مثلاً تا به حال به شستن موهایتان با آب میوه فکر کرده اید؟

در ادامه از ترفندهای زیبایی عجیبی خواهیم گفت که سلبریتی های زن هالیوود به کار می برند.

لیدی گاگا

لیدی گاگا

لیدی گاگا از طرفداران چسب لیفت صورت است و از آن برای تغییر فرم صورت خود استفاده می کند. او در اینباره گفته: «وقتی روی سرم تور کلاه گیس می گذارم و به صورتم چسب می زنم، برایم حکم یک جور مراقبه را دارد. همه ی روزهای من اینطوری شروع می شود. مثل یک جور ذکر است.»

کیت هادسون

کیت هادسون

کیت هادسون با میکاپ آرتیست های زیادی کار کرده است و بنابراین تعجبی ندارد که در روتین مراقبتی اش از چند ترفندی استفاده می کند که از حرفه ای ها دیده. هادسون می گوید یک ترفند که برای شاداب کردن دوباره ی یک چهره ی خسته و رنگ دادن به گونه ها یاد گرفته فرو بردن صورت در آب یخ به مدت یک دقیقه است.

کامرون دیاز

کارمون دیاز

میکاپ آرتیست کامرون دیاز، گوچی وستمن، ترفند این بازیگر برای از بین بردن سریع جوش ها را فاش کرده است. او می گوید دیاز بعد از ترکاندن جوش، به پوست خود یک دارو که جلوی عفونت زخم را بگیرد می زند و بعد از آن هم قطره چشم می زند. این کار جلوی قرمزی و التهاب پوست را می گیرد.

کلویی گریس مورتس

کلویی گریس

شاید فکر کنید که روغن زیتون هیچ فایده ای برای جوش ندارد اما کلویی گریس مورتس که با جوش های کیستی بزرگ شده، می گوید صورت خود را با روغن زیتون می شوید چون این کار کمک می کند پوستش از جوش در امان بماند.

کاردی بی

کاردی بی

میکاپ آرتیست کاردی بی، اریکا لاپرل می گوید برای اینکه پوست این خواننده را قبل از آرایش کردنش آماده کند، از یک ابزار درماپلنینگ (لایه برداری خارجی ترین لایه ی پوست) که معمولاً تیغ است استفاده می کند تا پوست ظاهر یکدست تری پیدا کند. با این کار، پرزهای روی صورت برداشته می شوند و پوست لایه برداری می شود.

شایلین وودلی

شایلین وودلی

شایلین وودلی گفته وقت هایی که موهایش کوتاه است، تنها یک بار در ماه موهای خود را با شامپو می شوید. او گفته: «مو هر چه چرب تر، بهتر.» یک دلیل دیگر او برای این کار این است که به خاطر جنس موهایش باید محصولات کمتری به آن ها بزند.

سلما هایک

سلما هایک

شستشوی صورت با شوینده های مخصوص صورت یکی از کارهایی است که خیلی هایمان بعد از بیدار شدن از خواب انجام می دهیم. با این حال، به عقیده ی سلما هایک برای انجام این کار بهتر است تا پایان روز صبر کرد. این بازیگر می گوید مادربزرگش به او یاد داد که پوست در خواب احیا می شود و اگر صبح ها قبل از هر کاری صورت خود را بشویید، چربی و pH ای که پوست تان طی شب به آن دست یافته، از میان می رود.

مارگو رابی

مارگو رابی

به اعتقاد مارگو رابی، نرم کننده های لب بی تأثیرند. به همین دلیل او با کرمی که از آن برای تسکین پوست تحریک شده و عرق سوخته ی نوزادان استفاده می شود، لب های خود را مرطوب نگه می دارد.

نیکول کیدمن

نیکول کیدمن

نیکول کیدمن همیشه موهایی زیبا و درخشان دارد. به عقیده ی او، یک راه مراقبت از موها، شستشوی آن ها با آب میوه های مختلف، بسته به رنگ موها است. او می گوید: «اگر موهایتان قرمز است، آن را با آب کرن بری بشویید.»

ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام

محصولاتی که ویکتوریا بکهام برای درخشان کردن پوست خود از آن ها استفاده می کند حاوی ماده ی عجیبی هستند: فضله ی پرنده! بکهام از طرفدان محصولات پوستی سنتی ژاپنی است که گیشاها از آن ها استفاده می کنند. این محصولات حاوی نوعی خمیر هستند که با فضله ی بلبل درست می شود.

دمی مور

دمی مور

دمی مور در یکی از مصاحبه های خود از تجربه ی زالو درمانی اش گفته است. او در اینباره گفته: «آن ها زالوی مرداب نیستند. طبی و کاملاً پرورشی اند. یک مختصر آنزیمی دارند که وقتی نیش تان می زنند، در خون تان آزاد می شود و در مجموع خیلی کم خونریزی می کنید. سلامت تان هم به حد اعلا می رسد.»

بلا حدید

بلا حدید

بلا حدید دوست دارد آرایشش طبیعی و ملایم باشد به همین دلیل دراز کش آرایش می کند. در این حالت، صورت هیچ انقباضی ندارد و آرایش ملایم تر می شود.

ساندرا بولاک

ساندرا

ساندرا بولاک روش عجیبی برای مقابله با چین و چروک هایش در پیش گرفته است. او زیر چشم هایش پماد بواسیر می زند که حاوی فنیل افرین است. از این ماده برای کاهش التهاب و ورم استفاده می شود.

هالی بری

 

هالی بوریهالی بری در شامپو بدن خود پودر قهوه می ریزد، چون کافئین و لایه برداری ملایم به افزایش گردش خون و یکدست شدن پوست کمک می کند.