۰ نفر

این سوالات را از کسی که به شما خیانت کرده بپرسید

۴ مرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۵۶
کد خبر: 656190
این سوالات را از کسی که به شما خیانت کرده بپرسید

مطالعات نشان داده است که، ۴۵ درصد از افرادی که خیانت می کنند دوباره این کار را انجام می دهند. اما قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می خواهید در رابطه بمانید یا نه، سوالاتی وجود دارد که باید جواب آن را بدانید.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ مطالعات نشان داده است که، ۴۵ درصد از افرادی که خیانت می کنند دوباره این کار را انجام می دهند. اما قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می خواهید در رابطه بمانید یا نه، سوالاتی وجود دارد که باید جواب آن را بدانید.

چرا تصمیم گرفتی به من خیانت کنی؟

پرسیدن این سوال باعث می‌شود، او در مورد اینکه چرا به شما خیانت کرده‌ صحبت کند. اگر شریک زندگیتان از ازدواج ناراضی بوده و شما نمی دانستید، این سوال می تواند به شما کمک کند تا بفهمید چه چیزهایی باید در زندگیتان تغییر کند .

پاسخی که او می دهد، اقدام بعدی شما را مشخص میکند.

اولین بار کی خیانت کردی؟

شرایط مهم است، اما تاریخ دقیق نیز مهم است. وقتی این سوال را بپرسید، متوجه خواهید شد که چه مدت به شما خیانت کرده است. هرچه مدت آن بیشتر باشد، حل کردن این مسئله دردناک‌تر و سخت‌تر است.

این سوال نشان می دهد که همسر شما از چه تاریخی از رابطه با شما خسته شده است. اگر از اولین خیانت زمان زیادی نگذشته است ، به این معنی است که شما فرصت دارید تا روی رابطه خودتان کار کنید.

بعد از اینکه خیانت کردی چه احساسی داشتی؟

وقتی این سوال را می‌پرسید، او مجبور می‌شود به اتفاقاتی که در دوران خیانتش افتاده فکر کند. واکنش او را ببینید. آیا او احساس گناه میکند یا پشیمان است؟ عکس العمل او نشان میدهد که او مجدد خیانت میکند یا نه.

چند بار به من خیانت کردی؟

یک آدم خیانتکار به احتمال زیاد از پاسخ دادن به این سوال خودداری میکند. اگر پاسخ نداد، یعنی چیزی را از شما پنهان میکند و احتمال اینکه چندین بار خیانت کرده باشد زیاد است.

خیانت

چه چیزی باعث شد فکر کنی که خیانت کردن مشکلی ندارد؟

کسی که احساس گناه می کند، توجیح کردن کارش برایش سخت تر است. اگر او به راحتی کارش را با دلایل مختلف توجیه میکند، احتمالاً در آینده دوباره این کار را انجام میدهد.

چه حسی نسبت به خودت داری؟

اکثر افرادی که خیانت می کنند نه تنها از نظر جسمی خیانت می کنند، بلکه از نظر احساسی نیز خیانت می کنند. اگر او در مورد احساس گناه، پشیمانی یا شرم پس از خیانت صحبت می کند، احتمالاً دیگر هرگز این کار را نخواهد کرد. اما اگر با غرورآن را توجیه کند یعنی بازهم آن کار را انجام میدهد.

چه مدت با او در ارتباطی ؟

مدت زمان خیانت، نشان دهنده جدی بودن رابطه است. اگر مدتش کم باشد، احتمالاً تأثیری بر روابطتان نمیگذارد. اگر چندین ماه یا حتی چند سال باشد ، ارتباط عاطفی بیشتری بین آنها وجود دارد که عاشق هم شده اند.

به نظرت رابطه ما ارزش ادامه دادن دارد؟

از او بپرسید که آیا می‌خواهد در کنار شما بماند یا خیر. اگر بخواهد بماند ، می توانید دوباره به او اعتماد کنید. اگر نخواست در کنار شما بماند ، باید از خودتان بپرسید که آیا می‌توانید با او زندگی کنید یا خیر.

اگر من به تو خیانت کنم چه احساسی داری؟

این سوال به او احساس گناه می دهد و او را وادار می کند تا به کارش فکر کند. اگر او از خیانت دیدن ناراحت میشود احساس پشیمانی میکند و اگر ناراحت نشد یعنی بودن یا نبودن شما برایش فرقی ندارد.

بعد از تمام این اتفاقات هنوز هم منو دوست داری؟

اینکه همسرتان بگوید که هنوز هم شما را دوست دارد، نشان می دهد که برای کاری که انجام داده پشیمان است و دوست دارد اشتباهش را جبران کند. وقتی کسی می‌خواهد جدا شود، فقط منتظر زمان مناسب است تا آن را مطرح کند خیانتکار اعتراف می کند که دیگر شما را دوست ندارد تا رابطه اش را تمام کند.

برای بهتر شدن اوضاع چه کاری انجام دهیم ؟

بعد از اینکه هر دو پذیرفتید که رابطه تان ارزش ادامه دادن را دارد، باید ببینید چه کاری می توانید برای بهتر شدن آن انجام دهید. هر دوی شما به زمان نیاز دارید تا همه چیز را بپذیرید و اعتمادتان را دوباره بدست بیاورید.