۰ نفر

خصوصیات و طالع بینی مردان مرداد ماهی

۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۱:۲۴
کد خبر: 654431
خصوصیات و طالع بینی مردان مرداد ماهی

مرد مردادی موجودی است عاطفی، مردد و از جهت روحی پیچیده. کاملا مستعد این است که به خاطر یک کلمه یا یک کار کوچک از شما برنجد و برای ساعتها یا روزها پشت دیوار غیر قابل نفوذی پنهان شود.

طالع بینی مرد متولد مرداد

به گزارش اقتصادآنلاین؛  اگر شما با صبر، مهربانی و تفاهم کامل با او رفتار کنید، او می تواند به این حمله های بدخلقی و افسردگی خود غلبه کند. مرد متولد ماه مرداد به زندگی خانوادگی و دوستان خود علاقه دارد. بنابراین سعی کنید او را با مردمی که دوستشان دارد احاطه کنید. هرچه تنوع دوستان بیشتر باشد بهتر است. او نظم و ترتیب را تحسین می کند. دوست دارد شما لباس آخرین مد بپوشید. آرایش کردن افراطی، موی رنگ شده و چیزهای مشابه آن برایش خوشایند نیست، ولی دلش می خواهد شما پوست و اندام خود را شاداب و جوان نگهدارید.

مرد متولد مرداد محبوب همه است ! او همچون نو ستاره ای ست که طرفداران خود را از همه جا برای دیدن نمایش جذب می کند. این رفتار چیزی بیشتر از یک قمپز در کردن است که دیگران درباره متولدین مرداد فکر می کنند. گفتگوی طولانی مدت برایش بسیار آسان است بویژه اگر به زحمت شغلی را در عالم رقابت برای خود دست و پا کرده باشد.

مردان متولد مرداد آدمهای نمایشی فوق العاده ای هستند. برخی از آنها وقتی پولشان ته می کشد ۵۰۰ پوند از بانک وام می گیرند تا برای دوستان میهمانی ترتیب دهند و شاید هم تصمیمی بگیرند برای دیگران قمپز بیایند. یکی از خوشایندترین خصلتهای او علاقه او به خوشحال کردن دیگران است.خوشحال کردن مردم باعث می شود همه جا احساس صمیمیت کند.

می توانید او را از روی موهای پر پشتش بشناسید. حتی اگر موهایش کوتاه باشد باز هم مثل آن است که یک فرچه روی دو پا راه می رود. یا حتی شبیه قلم موی نقاشی است. نکند او را با جارو اشتباه بگیرید خانه را با او جارو کنید!

مرد مرداد دوست دارد شیک باشد. نشانه اسد و میزان ( نشانه دلبری و لوندی ) هر دو نشانه های عشق هستند. از آنجا که مرد متولد مرداد شبیه جارو است حتی می تواند خاک روی پاهای شما را هم جارو کنند. رفتارش شما را مات و مبهوت می کند ، به شما گل می دهد ، با هم شام اعیانی مفصلی می خورید ، به تئاتر می روید. در واقع وقتی کسی را دوست بدارد با او مثل یک ملکه رفتار می کنند.

طالع بینی مرداد ماه

مرد متولد مرداد وقتی پدر شود معرکه است. او به بچه ها اهمیت می دهد و می‌خواهد کلکسیونی از آنها داشته باشد. اگر دوست ندارید بچه دار شوید توصیه می کنم هیچ وقت با مرد متولد برج مرداد پیمان زناشویی نبندید. ممکن است در ابتدای آشنایی بگوید : عزیزم اهمیتی ندارد. می توانیم بچه دار نشویم، اما صبر کنید و ببینید چه می شود او دمدمی نیست ، صادق و وفادار است. صداقت و وفاداری از نظر او بسیار مهم هستند قانون او این است که شما هم دوستش بدارید و صادق باشید و به هیچ وجه به او خیانت نکنید. او این انتظار را از همه ، از شما ، از همکاران و حتی ازدوستانش نیز دارد.

مرد متولد مرداد می خواهد نان آور منزل و مایه افتخار شما باشد. با قدرت روی پای خود بایستد و خانواده را تأمین کنند. صبر کنید کامپیوتر را خاموش نکنید و با عجله برای یافتن او بیرون نروید. او گاهی ریا کار هم هست. اگر او کسی است که زیاد به سفر می رود ، احتمالاً هرجا ماده شیری هم دارد. عشق مردادی شما خود را حاکم قلمروی شاهانه خود می بیند و می خواهد شما و بچه ها در مقابل او تعظیم کنید. اگر کمی ارام و سر به راه باشید وضع بدتر می شود!

اگر از قدرتی که در اختیار دارد به درستی استفاده نکند از شیری دوست داشتنی به قلدری مستبد تبدیل می شود که ناگهان بی پروا و از خود راضی به نظر می رسد، قمپز در می کند ، قیافه می گیرد و شق و رق راه می رود.او گاهی از شما مثل سرباز ضعیف بازی شاهانه شطرنج خود استفاده می کند یا دوستان و خویشان را کلکسیون کشورها می داند. اگر به قدرت برسد کافی است تا کمی ویژگیهای منفی داشته باشد آن وقت به دیکتاتور ، و فرمانروایی مستبد تبدیل می شود و همیشه از قدرت خود سوء استفاده می کند.