۰ نفر

آموزش مش کردن مو با کلاه + ترکیب رنگساژهای جدید

۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۱۷
کد خبر: 654003
آموزش مش کردن مو با کلاه + ترکیب رنگساژهای جدید

برای به وجود آوردن هایلایت روی موها روش های مختلفی وجود دارد از جمله مش کردن مو با فویل و یا مش کردن مو با استفاده از کلاه یا کپ.

به گزارش اقتصاد آنلاین، هایلایت یا مش کلاهی روی هر نوع مویی قابل انجام بوده و می توان از این روش روی دسته های بزرگ و کوچکی از موها استفاده کرد.

روش کار: 

- اولین کاری که باید انجام دهید این است که موها را به خوبی شانه کنید تا اگر گره ای هست باز شود، موهای گره خورده از سوراخ کلاه بیرون نمی آید و دردناک خواهد بود.

- انتها و یک طرف کیسه زباله را پاره کرده و روی سر قرار می دهیم بطوری که یک سمت آن بلندتر باشد .

- کلاه را روی سر قرار داده و خوب محکم می کنیم و در قسمت تاج سر سنجاق سر را بصورت افقی از سوراخ بالای کلاه فرو می کنیم که کلاه در حین کار جا به جا نشود.

- موهایتان هرگز نباید خیس یا نم دار باشند حتما موهایتان را کاملا خشک کنید زیرا موهای خیس به سختی از سوراخ کلاه بیرون می آید مخصوصا اگر موهای بلندی دارید بهتر است آن ها را کمی کوتاه کنید.

- با قلاب موها را از کلاه بیرون می آوریم و برای جلوگیری از خروج موی اضافی نوک انگشتمان را کنار سوراخ می گذاریم.

آموزش مش کردن مو با کلاه + ترکیب رنگساژهای جدید

آموزش مش کردن مو با کلاه‎

- هنگام بیرون کشیدن موها با قلاب لازم نیست خیلی محکم قلاب را به داخل فرو ببرید زیرا این کار باعث میشود قلاب به پوست سر برخورد کند و ایجاد زخم کند.

در این زمینه بخوانید؛

آموزش روشن کردن مو بدون دکلره

- مو های بیرون کشیده شده را شانه کرده و با دست می کشیم که زیر سوراخ جمع نشده باشد.

- شروع کنید به آماده کردن مواد مش، پودر مش را با اکسیدان 12 درصد یا همان نمره 3 مخلوط میکنیم تا مواد ما یه حالت ماست مانند پیدا کند مواد نه باید زیاد سفت باشه نه شل .

- از پشت سر مواد را از انتها به سمت مرکز سر می زنیم سپس دسته های مو را از هم جدا کرده از انتها تا نوک مو به مواد آغشته می کنیم.

- هر دسته مورا جمع کرده روی سوراخ خودش قرار می دهیم.

- سمت بلند کیسه را روی سر گذاشته و روی موها را می پوشانیم.

- بعد از اینکه مو به پایه رسید ان ها را میشوییم البته نباید نرم کننده بزنید و بعد از گرفتن آب اضافی موها رنگساژ مورد نظر را میزنیم .

- بعد از گذشت مدت زمان حدودا یک ربع رنگساژ را از روی موها میشوییم و یک کاندیشنر به موها میزنیم سپس کلاه رو بیرون میاوریم و موها را خشک میکنیم.

نکته هایی برای مش کردن  

• در صورتی که در مورد مش موها تردید وجود داشته و یا رنگ هایلایت دلخواه مشتری نباشد، می توانید محض اطمینان یک دسته از موها را به آن رنگ در آورید.

• برای هایلایت یا رنگ کردن موها از یک پیشبند و یا لباس کهنه استفاده کنید تا لباس هایتان رنگی نشود.

• مدت زمان میانی بین رنگ کردن موها و یا انجام مش حداقل 6 هفته است و هر چه فاصله این بازه زمانی کمتر باشد، آسیب بیشتری به موها وارد می شود.