۰ نفر

ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی آغاز شد

۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۳
کد خبر: 651751
ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی آغاز شد

دبیر ششمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از آغاز ثبت‌نام ششمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان کشور از امروز شنبه، ۱۸ تیر به مدت دو هفته خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از آنا؛دبیر ششمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از آغاز ثبت‌نام ششمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان کشور از امروز شنبه، ۱۸ تیر به مدت دو هفته خبر داد.

محمدحسین قمری گفت: ثبت‌نام ششمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی برای بهره‌برداری از ۲۵ هزار موقعیت شغلی در بیش از ۴۹۰۰ سازمان و شرکت صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان آغاز شد. این آزمون پاسخی مناسب به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت‌ها، یعنی تامین نیروی انسانی توانمند است و راهکاری برای حل معضل اشتغال در سطح جامعه و اختصاص کار شایسته به متقاضیان کار نیز محسوب می‌شود. داوطلبان برای شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت www.inre.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه قرار است بیش از ۴۹۰۰ سازمان و شرکت صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان نیروی انسانی موردنیاز خود را از طریق این آزمون تامین کنند افزود: در این دوره از آزمون بیش از ۲۵ هزار موقعیت شغلی وجود دارد و گستردگی و تنوع شغل‌های موجود به کارجویان قدرت انتخاب بیشتری می‌دهد. داوطلبان می‌توانند برای مشاهده جزئیات بیشتر، دفترچه راهنمای ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی را از سایت آزمون به نشانی www.inre.ir دریافت کنند.

گفتنی است پیرو ابلاغیه اخیر سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه‌های اجرایی، آزمون استخدام بخش خصوصی یکی از مبادی امتیازی استخدام در دولت بدون شرکت در آزمون استخدامی دولتی است.

بنا بر اطلاعیه رسمی دبیرخانه ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی، داوطلبان ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی در ۹ دسته شغلی و ۲۳۲ عنوان شغلی برای استخدام در سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان آماده به کار می‌شوند. عناوین دسته‌های شغلی ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی به شرح ذیل است:

• دسته بازاریابی و فروش شامل مشاغل بازاریاب تلفنی، بازاریاب حضوری (ویزیتور)، تحلیل‌گر بازاریابی و ۱۵ شغل دیگر

• دسته سلامت شامل مشاغل امدادگر، بهیار و اپراتور کمک‌های اولیه، تکنسین آزمایشگاه، دامپزشک و ۶ شغل دیگر

• دسته فناوری‌ اطلاعات شامل مشاغل برنامه‌نویس(C#).NET، برنامه‌نویس (VB)NET.، کارشناس DevOps و ۳۴ شغل دیگر

• دسته فنی و اجرایی شامل مشاغل آبدارچی و نظافت‌چی، آمارگیر و پرسشگر، برق‌کار و ۱۳ شغل دیگر

• دسته کارشناسی و ارائه خدمات شامل مشاغل پژوهشگر، دستیار وکیل، راهنمای گردشگری (تور لیدر) و ۱۴ شغل دیگر

• دسته مالی، اداری و حقوقی شامل مشاغل اپراتور ارتباط با مشتری، انباردار، پاسخگوی تلفنی و ۲۱ شغل دیگر

• دسته مدیریتی شامل مشاغل عضو موظف هیئت مدیره، مدیر HSE، مدیر SEO و ۲۸ شغل دیگر

• دسته مهندسی شامل مشاغل مهندس عمران، مهندس برق، مهندس کامپیوتر-نرم‌افزار و ۵۱ شغل دیگر

• دسته هنر، رسانه و آموزش شامل مشاغل گرافیست، مشاور تحصیلی، مترجم/مدرس زبان انگلیسی و ۲۳ شغل دیگر

در دوره قبلی آزمون استخدام بخش خصوصی حدود ۱۳ هزار نفر از سوی سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر دعوت به کار شده‌اند و بیش از ۹۱ درصد افراد دارای حداقل سه شایستگی در آزمون قبلی موفق شده‌اند.