۰ نفر

درخواست شلاق برای ۸۰۰ زن سینماگر + واکنش زنان بازیگر

۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۵۰
کد خبر: 651628
درخواست شلاق برای ۸۰۰ زن سینماگر + واکنش زنان بازیگر

محمد حسین فرح‌بخش در گفت‌وگوی روز پنجشنبه ۱۶تیر با رادیو گفتگو اعلام کرد این ۸۰۰ نفر اگر مملکت صاحب داشته باشد باید این افراد را شلاق بزنیم. این گفت‌وگو به سرعت واکنش‌هایی را در پی داشت و توجهات کاربران فضای مجازی به ویژه سینماگران را به خود جلب کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری آنلاین، محمد حسین فرح‌بخش در گفت‌وگوی روز پنجشنبه ۱۶تیر با رادیو گفتگو اعلام کرد این ۸۰۰ نفر اگر مملکت صاحب داشته باشد باید این افراد را شلاق بزنیم. این گفت‌وگو واکنش‌هایی را در پی داشت که برخی از آنها را در ادامه می‌خوانید.

محمد حسین قاسمی تهیه کننده سینما یکی از افرادی است که به اظهارات حسین فرح بخش درباره شلاق زدن زنان امضا کننده بیانیه ۸۰۰ زن واکنش نشان داده است. محمدحسین قاسمی، تهیه کننده سینما در واکنش به این مصاحبه، در استوری اینستاگرام خود نوشت: «آقای فرح‌بخش مراقب خلط مباحث جمع‌بندی‌ها در صحبتتان باشید. فارغ از جریان‌های سیاسی و فرصت‌طلبانه این روزگار، حمایت از حقوق زنان سینمای ایران که بازنمای خواست و نیت این جمعیت ۸۰۰ نفر بوده، امری الزامی و در چارچوب قوانین شرع است. برخلاف تعداد زیادی از آثار شما که قابلیت اشاعه فحشا دارد.»

درخواست شلاق برای ۸۰۰ زن سینماگر

واکنش هانیه توسلی به درخواست شلاق برای ۸۰۰ زن سینماگر

پس از انتشار سخنان جنجالی «محمدحسین فرحبخش» و درخواست وی برای شلاق زدن زنان پیوسته به جنبش «می تو»، هانیه توسلی از اعضای اصلی این جنبش نیز در استوری اینستاگرامش به این سخنان واکنش نشان داد.

این بازیگر ضمن بازنشر این فایل صوتی در استوری اینستاگرام خود نوشت: «بشنوید و ببینید؛ این فضایی است که ما در حال تلاش برای تغییر آن هستیم»

درخواست شلاق برای ۸۰۰ زن سینماگر

واکنش کتایون ریاحی به اظهارات جنجالی محمد حسین فرح‌بخش

کتایون ریاحی نیز در واکنش به اظهارات جنجالی محمد حسین فرح‌بخش در استوری صفحه اینستاگرام خود نوشت: «آغایون توجه داشته باشید، آزار و تعرض کلامی و تهدید در آیین نامه ۸۰۰ زن ذکر شده»

درخواست شلاق برای ۸۰۰ زن سینماگر