۰ نفر

کارهایی که قبل از مرگ باید انجام دهید

۱۶ تیر ۱۴۰۱، ۰:۱۵
کد خبر: 651143
 کارهایی که قبل از مرگ باید انجام دهید

همه ما کارهایی داریم که دوست داریم قبل از مرگ، آنها را انجام دهیم، اما بیشتر مردم آنقدر ثروتمند نیستند و نمی‌توانند به همه چیزهایی که دوست دارند برسند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، همه ما کارهایی داریم که دوست داریم قبل از مرگ، آنها را انجام دهیم، اما بیشتر مردم آنقدر ثروتمند نیستند و نمی‌توانند به همه چیزهایی که دوست دارند برسند.

با دوستانتان به یک سفر جاده ای بروید

رفتن به یک سفر جاده ای با دوستانتان سرگرم کننده است. آهنگ های مورد علاقه خودتان را پخش کنید، عینک آفتابی مورد علاقه خود را بزنید و به جاده بزنید. موزه های مختلف و مناظر طبیعی را که فقط چند کیلومتر از محل زندگیتان فاصله دارند، ببینید. تجربه زندگی کردن در یک کلبه به دور از تمام آدم ها را تجربه کنید.

درشهر یا کشور دیگری زندگی کنید

سفر یک چیز است، اما مهاجرت به یک شهر یا کشور دیگر، چیز دیگری است. مهاجرت ، افق های دید شما را به زندگی باز می کند. وقتی بین مردم با فرهنگ های متفاوت زندگی کنید، فرصت های شغلی هیجان انگیزی را تجربه میکنید و حتی ممکن است عشق زندگیتان را ملاقات کنید.

زیرآسمان پر از ستاره بخوابید

این کار،یکی از پرارزش‌ترین و زیباترین تجربه‌های زندگی است.می توانید این کار را با دوستان و خانواده انجام دهید. هر چه بیشتر، بهتر!

همه فیلم هایی را که همه درباره آنها صحبت می کنند، تماشا کنید

فیلم هایی که مردم درباره آنها صحبت می کنند و از آنها الهام می گیرند چیست؟ آنها را ببینید و درمورد آنها با دیگران صحبت کنید.

تمام کتاب هایی را که همه درباره آنها صحبت می کنند، بخوانید

کتاب‌هایی که دارید و نخوانده اید، بردارید و آنها را بخوانید. کتاب بیشعوری اثر خاویار کرمنت. سینوهه و ...

اگر کتاب های معنوی را دوست دارید، آن را انتخاب کنید. هیچ کس جلوی شما را نمی گیرد.

چیزی بسازید

یکی از بهترین حس های دنیا این است که خودتان یک چیز بسازید. هر چیزی که باشد مهم نیست ، از لباس گرفته تا مبلمان. میتوانید از اسباب بازیهای فکری ، مثلا ساختن یک ربات شروع کنید.

بر ترس هایتان غلبه کنید

سعی کنید بر همه یا حداقل یکی از ترس های خود غلبه کنید. اگر از ارتفاع میترسید ، بانجی جامپینگ را تجربه کنید. هر چیزی که از آن میترسید باعث میشود، فرصت هایی که در زندگی دارید را از دست بدهید.

یک هنر یا کاری که دوست داشتید، یاد بگیرید

زندگی آنقدر کوتاه است که ارزش آن را ندارد که به آرزوهای کوچک خود ،نرسید. خیلی از ما یادگرفتن موسیقی ، شنا کردن ، نقاشی کردن ، مجسمه سازی و هنرهای دیگر را دوست داریم. آنها را یاد بگیرید و تجربه کنید.