۰ نفر

تست شخصیت: کدوم ساعت رو دوست داری؟ جوابش شوکه ت می کنه

۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۰
کد خبر: 651010
تست شخصیت: کدوم ساعت رو دوست داری؟ جوابش شوکه ت می کنه

این تست به شما نشان می دهد که در زندگی گذشته چه بوده اید و چگونه بر زندگیتان ،تأثیر گذاشته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ تست های شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

این تست به شما نشان می دهد که در زندگی گذشته چه بوده اید و چگونه بر زندگیتان ،تأثیر گذاشته است.

یک ساعت را انتخاب کنید و درباره زندگی گذشته خود بیشتر بدانید

ساعت شماره ۱ :

اعتقادات محدود و ذهن بسته

اگر ساعت شماره یک را انتخاب کرده اید، چیزهای زیادی وجود دارد که ذهن شما را بسته نگه داشته و اعتقاداتتان را محدود کرده است. در در زندگی گذشته تان، نذرهایی کرده بودید که انجام ندادید. شما در زندگی گذشته یک روحانی بوده اید یا در یک خانواده و جامعه مذهبی زندگی میکرده اید.

احتمالاً به برخی از عهدهایی که از زندگی گذشته به دیگران داده اید عمل نکردید. بهمین خاطر، در این زندگی با پول و درآمد کم دست و پنجه نرم می‌کنید و مشکلات عاطفی هم دارید. در این زندگی پرخوری می کنید، زیرا احساس می کنید که در زندگی گذشته از لذت های زیادی محروم بوده اید. جریان انرژی را در قسمت هایی از بدنتان که دچار مشکل شده ، آزاد کنید.

ساعت شماره ۲:

عشق بی بازگشت

به احتمال بسیار زیاد در زندگی گذشته ، یک عشق نافرجام را تجربه کرده اید، که در این زندگی تحت تاثیر آن قرار دارید.

اگر در این زندگی نمی توانید یک رابطه سالم و عاشقانه داشته باشید ، به این خاطر است که در زندگی گذشته به این باور رسیده اید که لایق عشق نیستید و کسانی که دوستشان دارید هرگز به شما توجه نمیکنند.

گاهی اوقات با افرادی که به شما احترام نمی گذارد یا با شما خوب رفتار نمی کند، وارد رابطه می شوید. خیلی وقت ها مجبور می شوید با کسی دوست باشید که دلتان نمی خواهد. باورهایی دارید که ریشه در زندگی گذشته شما دارد. شما لایق عشق و دوست داشتن، هستید.

ساعت شماره ۳ :

مشکلات مالی

شما در زندگی گذشته یک نگهبان یا راهنما بودید. همه کسانی که این تصویر را انتخاب کردند، باید بدانند که مشکلات مالی زیادی دراین زندگی شان وجود دارد. در زندگی گذشته، شما در قبیله خود یک راهنما بودید که از دیگران مراقبت می کردید. همه به نشانه قدردانی از کارهای شما، لوازم ضروری شما را تهیه میکردند.

به همین خاطر، در این زندگی، مشکلات مالی زیادی دارید. زیرا تحت تاثیر گذشته، فکر میکنید که یک درمانگرو یا روانشناس هستید که هیچوقت از شما قدردانی نمی کنند یا دستمزد خوبی دریافت نمی کنید. مردم خدماتی را که به آنها ارائه می‌دهید،دوست دارند اما حاضر نیستند برای زمان یا صحبت های شما پولی پرداخت کنند.

این کارت به شما یادآوری می کند که آن روزهایی که از دهکده مراقبت می کرد، گذشته است و اکنون باید خود را با سیستم معاملاتی امروزی وفق دهید. اشکالی ندارد که برای زمان مشاوره و اطلاعاتی که به دیگران میدهید ، پول درخواست کنید. شما مستحق آن هستید که زندگی قبلیتان را جبران کنید تا بتوانید بدون رنج و فقر و محرومیت زندگی کنید.